Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Lavkarbo i Tyskland / Berlin?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-02-06, 12:17   #1
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Lavkarbo i Tyskland / Berlin?

Så Litajente hadde fått mange bra svar om lavkarbo-produkter å handle med seg fra London - noen som har peil på Berlin? Drar dit i helgen....

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-02-06, 21:33   #2
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo i Tyskland / Berlin?

Oh oh oh... Du må få med deg Berliner Kaffeerösterei. (Ta grønn rute U-bahn 15 til Uhlandstrasse. Adressen er Uhlandstrasse 173.) Der selger de økologisk 100% sjokolade med 2% carbs. At det er den beste sjokoladen jeg har smakt er ikke akkurat en ulempe heller. Chacao Puro heter den. Jeg venter en pakke i morgen fra Berliner Kaffeerösterei faktisk. Berlin er Europas sjokoladehovedstad.

Atkin's finnes dessverre ikke i Tyskland. Lite low-carb produkter å finne der. Og det er det største molbolandet i verden når det gjelder restriksjoner på kosttilskudd og urter. Dessverre. Men hvis du er glad i sjokolade og kaffe, så er du heldig.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 01-03-06, 13:07   #3
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Lavkarbo i Tyskland / Berlin?

eeeelsker kaffe og sjokolade...men spiser bare sukkerfri sjokolade - åssen er utvalget der på kefferøsteriet ditt?

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-03-06, 18:10   #4
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo i Tyskland / Berlin?

Den jeg fortalte om, Chacao Puro, er ikke tilsatt noe sukker. 100% natulig og økologisk. Helt rått. De har bra utvalg på Kaffeeröstereiet. Og så har de sukkerfri aromasirup. Du kan sikle litt på hjemmesiden deres. http://www.berliner-kaffeeroesterei.de/shop/

Se spesielt på Schokolade -> Tafeln. Der har du 20 sider med ulike sjokoladeplater. I tillegg selger de ristede kakaobønner. Masse forskjellig te har de også. Mye spennende. Verdt et besøk.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 01-03-06, 18:43   #5
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo i Tyskland / Berlin?

Her er noen av mine anbefalinger/favoritter:

Domori Linea Biologica - Puro - Denne er et must! Knallgod! 100% økologisk kakaomasse, kun 2% carbs.

Alternative 100%-sjokolader:
Domori 100%
Domori Kamba 100% Pasta di Cacao
Cluizel Noir Infini 99%
Bonnat 100% Cacao
Domori Kashaya Apurimac - Ristede kakaobønner

Andre digge sjokolader:

Domori Green
- Sjokolade med grønne teblader i
Bonnat Madagaskar
Domori Porcelana - Den eksklusive, sjeldne, hvite kakaosorten.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 01-03-06, 21:00   #6
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo i Tyskland / Berlin?

AnnaV: 100% sjokolade må være sukkerfri da.. kan ikke tilsette sukker og si det er 100% sjokolade

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-03-06, 13:11   #7
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Lavkarbo i Tyskland / Berlin?

Opprinnelig lagt inn av Helene

AnnaV: 100% sjokolade må være sukkerfri da.. kan ikke tilsette sukker og si det er 100% sjokolade

Ja... Men så kan jeg være USEDVANLIG treig, da... Hehe.

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 13:53   #8
Oban
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 148
Oban er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo i Tyskland / Berlin?

Dette ser da lovende ut.
Jeg skal til Berlin til helgen og da må jeg prøve å få med meg "Berliner Kafferösterei".
Dessverre er flere av linkene over utdaterte (finner ikke produktet).

Hvis det er noen som har noen gode tips om hva en uerfaren lavkarbo-entusiast bør se etter i en slik butikk, er jeg svært interessert.

__________________



Min journal
Oban er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-03-17, 13:38   #9
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo i Tyskland / Berlin?

Drar kanskje til Tyskland snart og fant denne tråden - uten så mange tips som jeg håpte på. Google ga meg denne linken til info og forum for oss som knoter litt på tysk:

http://lchf.de/

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-03-17, 13:51   #10
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo i Tyskland / Berlin?

http://www.fitforfun.de/tests/auspro...aid_11789.html

Her omtales et brød som fås kjøpt i butikkene med 7.6% karber. Skal se etter dette hvis det blir tur på meg.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
lavkarbo for storspiste gutter (kan gutter prøve å svare her?) Helene Lavkarbo generelt 24 28-01-06 19:26
graviditet og Lavkarbo Lynx Lynx Lavkarbo generelt 16 28-10-05 16:25
Lavkarbo for de med liten tid og dårlig råd? Helene Lavkarbo generelt 17 25-10-05 23:30
Barn og Lavkarbo Thula Barns kosthold 38 07-03-05 00:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no