Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Noen gode tips om lavkarbo ferdighprodukter?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-01-07, 11:37   #1
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Noen gode tips om lavkarbo ferdighprodukter?

Trenger tips i massevis. Blir litt lei av å lage alt selv. Noen som har gode råd om ferdigprodukter.... tilbehør, drikke, sauser, dressing?
Eller kanskje tips om noe jeg kan lage opp litt av?

ALT mottas med STOR entusiasme, glede og takknemlighet

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 13:26   #2
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Noen gode tips om lavkarbo ferdighprodukter?

fransk fiskegrateng(findus i frysedisken), hamburger/selskap/hvitløk dressinger fra matmesteren(rimi), sky saus fra toro ,kalkun pølser fra prior eller lavkarbo pølser fra lidl karbonader, joikakaker,fiskeboller fra bjelland,babybell ost,tomatsuppe fra toro(uten makkaroni ) en sånn pose har jeg til 4 måltider,bare veier opp pulveret..med egg i nam..

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 13:43   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Noen gode tips om lavkarbo ferdighprodukter?

Rimi har noen woksauser, i små poser a 120 gram.. Er vel 2 porsjoner i posen, og 5-6 kh pr. 100 gram. Veldig godt!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 14:05   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Noen gode tips om lavkarbo ferdighprodukter?

På tvers av alle så skal jeg bare advare mot posesauser/supper (pulvervarianten). De er stappfulle av transfett som både vi og myndighetene advarer mot. Anbefaler dem absolutt IKKE ! Produsentene i USA må nå merke varene sine "Uten Transfett", for transfett (som også finnes i ferdige kaker & kjeks & sånnn) er på vei til å bli forbudt å selge i USA.

Ferdigmaten på pulverposer er en av årsaken til nordmenns tette årer. Men det er jo noe man velger selv om man vil spise, bare nevner det.......

Det aller beste er å IKKE gjøre seg avhengig av generelle lavkarbo produkter (da mener jeg de som markedsføres som lavkarbo som barer og mixer av ymse slag). De smaker ikke spesielt godt i forhold til skikkelig mat, de er i handelen en kort periode og plutselig er de der ikke lenger.... Skjer gang på gang, - og hva gjør man da ?

Ellers er det masse gode tips her. Bare husk å lese næringsinnholdet på pakka ! Er det ikke næringsinnhold - ikke kjøp !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 14:21   #5
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Noen gode tips om lavkarbo ferdighprodukter?

taco saus fra first price,den er god å ha på pizzaen og

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 19:25   #6
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Noen gode tips om lavkarbo ferdighprodukter?

Tusen takk for gode tips og veiledning
Men det er bare å fortsette folkens, her føres alt ned

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 13:25   #7
Jeanett
Medlem
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Alder: 36
Innlegg: 253
Jeanett er ny på veien

Sv: Noen gode tips om lavkarbo ferdighprodukter?

Ferdig sausene fra Fjordland har veldig lite karbohydrater. Bearnaise saus 2.5, pepper saus 3.5 osv.. Vet ar det er mye transfett i de, men jeg tenker nå først og fremst på å gå ned, og heller spise riktig fett når jeg er ferdig!

__________________
Startvekt 76 kg, målet er 60 kg
Jeanett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 13:32   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Noen gode tips om lavkarbo ferdighprodukter?

Opprinnelig lagt inn av Jeanett, her.

Vet ar det er mye transfett i de, men jeg tenker nå først og fremst på å gå ned, og heller spise riktig fett når jeg er ferdig!

Ja, det er din kropp, og bare du som bestemmer - og det er jo fint at du er klar over "farene" iallefall.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 18:12   #9
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Noen gode tips om lavkarbo ferdighprodukter?

Mottar alt med takk jeg... Det er jo ikke snakk om at man skal ta den letteste løsningen hver dag... akkurat som man ellers ikke er på MC.Donald hver dag Syns bare det er godt med noe annet og ferdig innimellom

Så tusen takk

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 18:49   #10
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Noen gode tips om lavkarbo ferdighprodukter?

Trondjems biff stroganoff i hermetikkboks..2 karbs per 100gr..1/2 boks 200 gr Kjempe god syns jag..(men er vansklig å få tag på)

Halv grillet kylling,er ju også tjapp mat..

Og kebab i brød,utan brød

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 19:01   #11
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Noen gode tips om lavkarbo ferdighprodukter?

Opprinnelig lagt inn av Fridolina, her.

Trondjems biff stroganoff i hermetikkboks..2 karbs per 100gr..1/2 boks 200 gr Kjempe god syns jag..(men er vansklig å få tag på)

Halv grillet kylling,er ju også tjapp mat..

Og kebab i brød,utan brød

åå den bigg gryten må jeg smake,hva butikk har du funnet den på,husker du?

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 19:04   #12
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Noen gode tips om lavkarbo ferdighprodukter?

Opprinnelig lagt inn av stinasol, her.

åå den bigg gryten må jeg smake,hva butikk har du funnet den på,husker du?

Bigg grytan? hehe

Biff stroganoffen har jag funnit på Ultra, meny og Rema..Og kiwi en gang.. Det er fra butikk til butikk igjentligen..

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 22:27   #13
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Noen gode tips om lavkarbo ferdighprodukter?

Den må finnes... FORT

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mellommåltid - noen gode råd? Zoë Induksjonen 12 08-12-04 10:49
Trenger noen tips! Madonna Lavkarbo generelt 3 28-04-04 22:53
20 minutter om dagen Maz Trening 7 20-03-04 12:33
Kan noen gi meg tips Belle Kosttilskudd 1 04-03-04 11:31
Noen tips om Atkins-isen? Får det ikke til! donjuanwannabe Kake/dessert og snacks 4 27-02-04 14:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no