Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Endre overskrifter

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-06-08, 21:01   #1
martefie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 276
martefie er en juvelmartefie er en juvelmartefie er en juvel

Endre overskrifter

Jeg har lagt merke til at det ikke er mulig å endre overskrifter på tråder man legger ut. På et annet forum brukes muligheten for endring helt bevisst av medlemmene, f eks slik:

"Østfoldtreff *ny dato xx/xx/2008* " eller "Spm om linfrø *har fått svar*"

Jeg merker jeg savner funksjonen. Hadde det vært noe?

__________________
Ingenting er umulig for en som er umulig fra før
Prins Umulius
martefie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kjernesunnere for hver dag... Svar med sitat
Gammel 03-06-08, 21:23   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Endre overskrifter

Vi som er moderatorer og admin kan endre tittel. Vet ikke om det foreligger noen ideer om endre funksjonen, men ønsker du å endre noe, så send en PM til en av oss

Mens jeg først er inne på det, et godt tips er å lese godt igjennom tittel før man legger ut en ny tråd, at den er fri for skrivefeil, forståelig i forhold til innhold (at det ikke bare står f.eks "Jeg lurer ...", og så hva man lurer på i innlegget. Få fram budskapet i trådtittel, det gjør det enklere for alle å søke opp relevante ting senere).
Måtte bare ta sjansen og minne på det mens vi først var inne på det Jeg bruker litt tid hver dag på å rette leifer blant nye tråder!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 17:43   #3
martefie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 276
martefie er en juvelmartefie er en juvelmartefie er en juvel

Sv: Endre overskrifter

Takk for svar! Jeg hadde ikke noe spesifikt i tankene, bare en sånn generell tanke om at det er praktisk å kunne endre overskriften selv.

__________________
Ingenting er umulig for en som er umulig fra før
Prins Umulius
martefie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kjernesunnere for hver dag... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan endre tickeren? janine75 Spørsmål og svar 1 21-01-08 13:23
Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofier. SkinnyToBe Ketolysekuren 11 08-01-08 18:05
Endre signatur Hedda:) Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 7 29-03-07 15:39
Endre Nick Titti Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 4 18-01-07 10:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no