Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-08-11, 14:21   #1
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Se hva jeg fant i grøfta i dag!



Etterlatt for og dø lå de tett inntil hverandre og peip.
Tror det var en mening med det at jeg valgte føtter og vogn for å komme til butikken i dag.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2011-08-31 12.50.53.jpg (50,9 KB, 288 visninger)

Sist redigert av Bee : 31-08-11 kl 14:57.
Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 14:31   #2
Kathja
Medlem
 
Kathja sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 104
Kathja er på en erverdig vei

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

hva fant du ? Kattunger? Uff det finnes så mange grusomme mennesker i verden.

Flott du tok *** inn (vet ikke hva du fant jeg..)

__________________
Jeg elsker brød og gjær,derfor jeg har blåst opp...
Kathja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-Tror jeg??? Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 14:35   #3
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.



Etterlatt for og dø lå de tett inntil hverandre og peip.
Tror det var en mening med det at jeg valgte føtter og vogn for å komme til butikken i dag.

Jeg ser ikke bildet så jeg er veldig nysgjerrig på hva som peip?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 14:56   #4
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Skal legge det inn på nytt jeg.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 15:09   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Huff... Slike mennesker hadde hatt godt av en tur i tønne sammen med 20 sultne villkatter... Det koster ikke all verden å sterilisere en katt.

Vel - veldig godt at du fant dem! (Stakkars - de ser ut til å være 5-6-7 uker eller noe sånt, bare. )

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 15:26   #6
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

ååååå.....stakkar.Godt du fant de. Noen mennesker skulle ikke fått lov å ha dyr altså.....grrrrrrr.......

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 15:28   #7
nightly
Medlem
 
nightly sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 38
Innlegg: 228
nightly er ny på veien

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Sånt gjør meg så forbanna!
I sommer så jeg en lapp på butikken.. Om noen ville passe kattungen de hadde skaffet seg (for 2 mnd siden!!) fordi de skulle jo på ferie må vite!

Eller min gamle nabo som nekta å sterilisere katta si og det endte jo med kull hele tiden, hvorpå han drepte kattungene i grøfta uttfor leilighetene våre, hver gang med gevær.. FLOTT FYR!

__________________


"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 15:52   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Off. Blir kvalm, langt inn i hjerterota.. Folk er så JÆVLIGEEEEE.
Skulle tatt en om ikke det var så langt unna

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 17:08   #9
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

FY FAEN!!

At mennesker kan være så ondskapsfulle!!!

Så flott at du tok deg av dem

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 17:20   #10
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Åh, får tårer i øynene jeg!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 17:23   #11
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Uff så utrolig slemt gjort! Det er dessverre ikke unikt. Vanskelig å begripe hva det går av folk!

Nydelige små.... sukk...

Hilsen katteelsker med tre firbente familiemedlemmer

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 17:28   #12
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Er det mulig.. Måtte den dårlige karmaen bite dem i rævva!

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 18:20   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Jeg har ikke ord, men sier det med denne:

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 18:24   #14
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Ååååå! Stakkar små! Vedkommende som har slengt dem fra seg skulle hatt juling og skikkelig straff! Jeg er for straffeleire i Sibir jeg altså...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 18:52   #15
Buck
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Nord-Norge
Alder: 38
Innlegg: 71
Buck er på en erverdig vei

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Helt jævlig! Dessverre er det ingenting som forundrer meg. Vi lever i en syk verden der dyr blir behandlet med bruk og kast.

__________________




Buck er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 20:16   #16
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Så bra du fant dem da
Syke mennesker som ikke skjønner at det å eie et dyr
medfølger stort ansvar!!

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 23:09   #17
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Kattehjertet mitt blör....
Men heldige bebiser som mötte deg!

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 00:28   #18
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Stakkars små!!
At noen kan være så grusomme!! Tar gjerne en av de nydelige små

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 13:05   #19
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Lå de i en eske?
Hvis ikke håper jeg ikke det går en fortvilet kattemamma rundt å leter etter ungene. Det hender katter får unger ute og flytter dem hjem når de er gamle nok til å tåle transporten. Da KAN ha de ha vært under transport so to speak.

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 13:33   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Lå de i en eske?
Hvis ikke håper jeg ikke det går en fortvilet kattemamma rundt å leter etter ungene. Det hender katter får unger ute og flytter dem hjem når de er gamle nok til å tåle transporten. Da KAN ha de ha vært under transport so to speak.

For meg ser det ut til at de er minst seks sju uker gamle, så jeg tror kanskje ikke det er tilfelle?!
Det er dessverre ikke uvanlig at folk gjør sånn.
Husker fra i forfjor sommer da noen hadde putta en voksen katt i en bowlingbag og kasta ut i skauen. Den hadde ligget dagesvis i solsteken, og det var bare pels, bein og tenner igjen.
Hva er det med katter som får folk til å se på dem som nærmest forbruksvare? Det er et stort ansvar å skaffe seg husdyr, uansett rase. Og med tanke på hvor lett de reproduserer så synes jeg faktisk det burde være tilnærmet gratis å kastrere katter som ikke skal avles på!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 15:03   #21
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Og med tanke på hvor lett de reproduserer så synes jeg faktisk det burde være tilnærmet gratis å kastrere katter som ikke skal avles på!

Det er tilnærmet gratis å kastrere hannkatter. I alle fall hos dyrlegen jeg har kastrert våre hos. 200 kr per katt. Sterilisering av hunnkatter er mye dyrere da siden det innebærer operasjon. Det er vel ca 1500 kr for sterilisering av hunnkatt.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 15:05   #22
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Det er tilnærmet gratis å kastrere hannkatter. I alle fall hos dyrlegen jeg har kastrert våre hos. 200 kr per katt. Sterilisering av hunnkatter er mye dyrere da siden det innebærer operasjon. Det er vel ca 1500 kr for sterilisering av hunnkatt.

Det store problemet er at en hannkatt er nok til mange hunnkatter ... og at hannkattens eier ikke kjenner resultatet av problemet på kroppen.

P-piller til katter er ikke så dyrt det heller akkurat, men mer tungvindt siden katten kan være lite samarbeidsvillig og det er lett å glemme.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 15:06   #23
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Det er tilnærmet gratis å kastrere hannkatter. I alle fall hos dyrlegen jeg har kastrert våre hos. 200 kr per katt. Sterilisering av hunnkatter er mye dyrere da siden det innebærer operasjon. Det er vel ca 1500 kr for sterilisering av hunnkatt.

Jeg betalte 800 for min hannkatt - så det er store variasjoner i pris tydligvis!

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 15:11   #24
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

P-piller til katter er ikke så dyrt det heller akkurat, men mer tungvindt siden katten kan være lite samarbeidsvillig og det er lett å glemme.

P-piller daglig i mange år blir dyrere enn sterilisering. Og så er det det at man må huske det hver bidige dag... Og så er p-pillene kreftfremkallende. Da jeg var liten hadde vi bare én katt og hun ga vi p-piller. Hun endte opp med kreft og vi måtte avlive henne. Etter det har vi ikke likt p-piller til katt...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 01-09-11, 15:22   #25
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 50
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Både hun- og hankatten vår er kastrert. Det er vel anvendte penger! Det folk tydeligvis ikke forstår, er at en katt kan leve lenge! Det er ikke en ting man anskaffer seg fordi barna maser om den søte kattungen...Så blir den voksen og ikke så interessant lenger.

Hater dyremishandling

Ikke så lenge siden jeg leste at en katt ble kastet ut av vinduet fra en bil i fart i en tunnell.....

Så bra at du fant de små nøstene Bee!!

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fant ny sukkerfri gele Tiril77 Lavkarbo generelt 13 09-03-11 22:23
Fant drikkekakao:) Bergen27 Spørsmål og svar 2 09-04-08 01:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no