Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Fylt kyllingfilèt!

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-03-08, 21:17   #1
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Fylt kyllingfilèt!

Lette etter oppskrift etter mat med geitost, da jeg fikk et par kg her en dag. Og dette var godt!

Fyll (nok til 4 filèer):

40-50 g soltørkede tomater i olje (fra glass)
100 g geitost, jeg brukte en vellagret
1/2 dl frisk basilikum
En dæsj olje

Moste dette med stavmikser til det ble som et tykt smør

Del filèene nesten helt i to (lag en lomme). Legg på fyll, en spiseskje eller mer.

Pakk inn filèene i spekeskinke av noe slag, oppskriften sa parmaskinke, men det kan vel brukes vanlig. Fest med pinner.

Brun lett i stekepanna, legg deretter i ildfast form, stek i ovnen på 200 grader i 20-25 minutter!

Enjoy

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 21:45   #2
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Fylt kyllingfilèt!

Nam, det hørtes godt ut.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 23:46   #3
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Fylt kyllingfilèt!

Hva slags geitost bruker du egentlig da? Går det for eksempel an å bruke snøfrisk?

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 00:08   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Fylt kyllingfilèt!

Det er en sånn hvit type han har ja, så jeg vil tro Snøfrisk er et ypperlig alternativ. Snøfrisk er nydelig i viltgryter (jeg bruker det i stedetfor brunost) og som fyll i kyllingfileter.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 08:31   #5
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Fylt kyllingfilèt!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er en sånn hvit type han har ja, så jeg vil tro Snøfrisk er et ypperlig alternativ. Snøfrisk er nydelig i viltgryter (jeg bruker det i stedetfor brunost) og som fyll i kyllingfileter.

HAn??

Igjen, Iset??






Når det er sagt, er det helt annen smak på denne enn på Snøfrisk. Mye skarpere smak, konsistens som en vanlig hvitost, kanskje litt tørrere.

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 09:41   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Fylt kyllingfilèt!

Oj haha, du har bare et så mandig nick.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 14:36   #7
Persille
Juniormedlem
 
Persille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Bergen
Alder: 37
Innlegg: 43
Persille er på en erverdig vei

Sv: Fylt kyllingfilèt!

Jeg lagde fylt kyllingfilet med pesto og jarlsberg i går! Fantastisk digg.

Men jeg lurer: Er pesto ok å spise? Sånn ferdig? Har kjøpt i utlandet, og etiketten er ikke på, så får ikke sjekket nå!

Persille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kyllingfilet m/ brokkoligrateng = 6 karbohydrater Trinelise Middag 8 10-04-08 21:46
Kyllingfilet med Pesto! Kjempegodt! tulleruska Middag 1 29-01-08 01:08
Oppbevaring av Kyllingfilet terry Spørsmål om matvarer og oppskrifter 10 24-11-07 22:18
Squash fylt med mandler, gulrot og ingefær Marianne Middag 0 07-02-05 20:37
fylt Løvbiff exena Middag 0 24-10-04 16:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no