Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Karboblokker?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-04-13, 23:05   #1
Johannebn
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 2
Johannebn er på en erverdig vei
Arrow

Karboblokker?

Har begynnt på lavkarbo for to uker siden og er veldig fornøyd med resultatet så langt!
Desverre er det slik at av personlige grunner er jeg nødt til å spise pizza med skolen, og ja jeg er NØDT.. Er ekstremt streng med meg selv og har prøvde alle mulige måter å slippe unna karbomat.. Men jeg lurer på, siden jeg MÅ spise karbomat, har dere noen erfaringer med karboblokkere? Pris? Hvor kan man kjøpe det? Er veldig keen på sånn gratis prøvepakke hvor man kun betaler porto
Sleng inn alle kommentarer! Men vil ikke høre noe om og IKKE bruke karboblokker (i det hele tatt), bare om de dårlige og bra produktene

Johannebn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 23:40   #2
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Karboblokker?

Du trenger ikke å høre kan jo bare lese
http://forum.lavkarbo.no/showthread....=karboblokkere

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 09:08   #3
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Karboblokker?

Opprinnelig lagt inn av Johannebn, her.

Har begynnt på lavkarbo for to uker siden og er veldig fornøyd med resultatet så langt!
Desverre er det slik at av personlige grunner er jeg nødt til å spise pizza med skolen, og ja jeg er NØDT.. Er ekstremt streng med meg selv og har prøvde alle mulige måter å slippe unna karbomat.. Men jeg lurer på, siden jeg MÅ spise karbomat, har dere noen erfaringer med karboblokkere? Pris? Hvor kan man kjøpe det? Er veldig keen på sånn gratis prøvepakke hvor man kun betaler porto
Sleng inn alle kommentarer! Men vil ikke høre noe om og IKKE bruke karboblokker (i det hele tatt), bare om de dårlige og bra produktene

Hvorfor i all verden må du spise pizza med skolen? Man kan jo velge å stå over det eller?

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 09:22   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokker?

Dersom du kun vil høre om positive erfaringer så er det en relativ stor mulighet for få svar,det er ikke uten grunn at det ikke er mange tråder her som lovpriser karboblokkere.

Utrolig rar skole som tvinger elevene til å spise noe så usunt som pizza. Tror neppe de har lov til å tvinge deg.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 10:33   #5
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Karboblokker?

Hvis du ikke greier å finne noen måte å snike deg unna den pizza , så foreslår jeg at du prøver å spise så lite som mulig,kast mest mulig bunn og spis så lite karbo som mulig i resten av maten den dagen.Spis noe bra før Pizza så du er mett og blir mindre fristet.
Noen ganger havner man i situasjoner det er vanskelig eller flaut ,å vikle seg ut av,da må man gjøre det beste ut av det.
Har ingen personlige erfaringer m karboblokker,men har hørt venner si at det bare er penger ut av vindu.
Lykke til

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 11:03   #6
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokker?

Jeg har veldig liten tro på at du er NØDT til å spise pizza på skolen (så ofte at det ødelegger for deg). Ta med deg noe selv i stedet. Hvorfor er du NØDT til å spise dette da? Hva med de som er allergiske mot melkeprodukter som osten? Eller som har cøliaki og ikke kan spise vanlig pizzabunn? Eller ikke tåler tomat som i sausen?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 10:38   #7
Johannebn
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 2
Johannebn er på en erverdig vei

Sv: Karboblokker?

Til dere som lurer på hvorfor jeg er nødt til å spise det er det fordi vi har svært dårlig klassemiljø, og jeg blir fyrst ut. Derfor sier lærerne at det er viktig å være mest mulig lik de andre i tidene framover...
Men det er ikke det som skal diskuteres! Noen andre som har erfaringer med karboblokkere?

Johannebn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 11:14   #8
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokker?

Opprinnelig lagt inn av Johannebn, her.

Men vil ikke høre noe om og IKKE bruke karboblokker (i det hele tatt), bare om de dårlige og bra produktene



Problemet er at det ikke finnes ett eneste produkt på markedet som har en bevist effekt i det hele tatt. Whatsoever! Karboblokker er rett og slett et lureprodukt uten virkning.

Her er en link til Kostdoktorns test av et av disse produktene:

http://www.kostdoktorn.se/att-blocke...lucosanol-test


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 11:53   #9
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokker?

Opprinnelig lagt inn av Johannebn, her.

Til dere som lurer på hvorfor jeg er nødt til å spise det er det fordi vi har svært dårlig klassemiljø, og jeg blir fyrst ut. Derfor sier lærerne at det er viktig å være mest mulig lik de andre i tidene framover...
Men det er ikke det som skal diskuteres! Noen andre som har erfaringer med karboblokkere?

Har du mulighet til å lage egen pizza og ta med? Jeg forstår at du ikke har lyst og ta den diskusjonen, men jeg bare tenkte på om det kunne finnes alternative løsninger til karboblokkere som har lite eller null effekt.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 12:00   #10
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokker?

Opprinnelig lagt inn av Johannebn, her.

Til dere som lurer på hvorfor jeg er nødt til å spise det er det fordi vi har svært dårlig klassemiljø, og jeg blir fyrst ut. Derfor sier lærerne at det er viktig å være mest mulig lik de andre i tidene framover... Men det er ikke det som skal diskuteres!

Jeg diskuterer det allikevel. Det var da et vanvittig dårlig råd fra lærernes side. Hva med å få de andre til å skjønne at vi alle ikke er like?!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 12:08   #11
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokker?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg diskuterer det allikevel. Det var da et vanvittig dårlig råd fra lærernes side. Hva med å få de andre til å skjønne at vi alle ikke er like?!

Utrolig dårlig lærer i allefall. Håper ikke mine barn får lærere som ikke kan støtte oppunder individet. I den virkelige verden er ikke alle like.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 12:43   #12
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Karboblokker?

Opprinnelig lagt inn av Johannebn, her.

Til dere som lurer på hvorfor jeg er nødt til å spise det er det fordi vi har svært dårlig klassemiljø, og jeg blir fyrst ut. Derfor sier lærerne at det er viktig å være mest mulig lik de andre i tidene framover...
Men det er ikke det som skal diskuteres! Noen andre som har erfaringer med karboblokkere?

Høres alldeles idiotisk ut. Du vil jo ikke lykkes med en lavkarbodiett desom du til stadighet må spise pizza på skolen. Hvorfor skal du ødelegge dagen din med å spise karbomat for å tilfredstille andre?
Tviler på at karboblokkere kan gjøre at du kan spise pizza uten at det ødelegger dietten din. I såfall kan jo alle bare spise karbomat for så å ta karboblokkere

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 12:59   #13
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokker?

Opprinnelig lagt inn av Johannebn, her.

Til dere som lurer på hvorfor jeg er nødt til å spise det er det fordi vi har svært dårlig klassemiljø, og jeg blir fyrst ut. Derfor sier lærerne at det er viktig å være mest mulig lik de andre i tidene framover...
Men det er ikke det som skal diskuteres! Noen andre som har erfaringer med karboblokkere?

Dette høres vondt og vanskelig ut.

Det første jeg tenkte på er at du nå blir dobbelt straffet for ingenting du har gjort: 1: Du blir fryst ut og 2: Kostholdet ditt blir ødelagt for å prøve å bli akseptert.

Lærerne har kommet med et dårlig råd, men det er lett å sitte og si at du bør droppe å spise den pizzaen når man ikke vet hvordan skolehverdagen din er, samtidig som det er dumt at du lar de påvirke maten din og.

Karboblokker virker ikke så det er ikke veien å gå. Du bør tenke over om du skal la de som behandler deg dårlig skal få ha makt over helsa di også.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 16:27   #14
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokker?

Jeg antar at man ikke spiser pizza daglig, så da er det vel bare og forsyne seg med et lite stykke de få dagene dette skjer, og heller redusere karbohydratene resten av dagen?
Eller gjøre som jeg gjør; forklare at jeg tåler ikke mel, og derfor lar jeg bunnen være og spiser bare resten

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 07:36   #15
Annala
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Ringerike
Innlegg: 176
Annala har en fantastisk aura rundt segAnnala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Karboblokker?

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg antar at man ikke spiser pizza daglig, så da er det vel bare og forsyne seg med et lite stykke de få dagene dette skjer, og heller redusere karbohydratene resten av dagen?
Eller gjøre som jeg gjør; forklare at jeg tåler ikke mel, og derfor lar jeg bunnen være og spiser bare resten

Akkurat dette tenkte jeg også Ingen kan si noe på at du ikke tåler hvetemel. Og hvis dere lager denne pizzaen selv, kan du jo lage med deg en lavkarbopizza. Oppskrift finner du her på oppskriftsforumet. Lykke til med å bedre klassemiljøet og din vektnedgang

__________________

Annala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
karboblokker, lavkarbo, negativt, positivt, vektnedgang


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Phase 2 +Capsimax (karboblokker-fettforbrenner) chbbe Kosttilskudd 1 25-02-11 19:10
Phase 2 karboblokker virker det? Ensominatten Spørsmål og svar 13 08-02-10 19:15
Karboblokker Phase 2 balerina Ketolysekuren 2 13-07-09 21:34
Karboblokker Mt2t Lavkarbo generelt 3 07-07-09 10:26
Karboblokker? almohada Lavkarbo generelt 4 09-06-09 20:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no