Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Periodevis kvalme, nummenhet og hjertebank

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-12-11, 11:18   #26
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Periodevis kvalme, nummenhet og hjertebank

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

tsk, tsk....

går litt kjapt innimellom. Jeg får mye tilskudd etter å ha ligget i nederste område på flere ting, men ikke fra fastlegen - derimot fra legen på Balderklinikken Hos fastlegen må jeg ligge under normalnivå, eller spesifikt be om å få tilskudd der jeg ligger lavt. D-vitamin er en av disse som det generelt menes er altfor lav i nordiske land - spesielt på vinteren.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 02:43   #27
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Periodevis kvalme, nummenhet og hjertebank

tror jeg er litt trøtt.
Leste periodevis kvalme, MUNTERHET og hjertebank. Tenkte at munterhet er da ikke så ille

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 10:25   #28
villevill
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 10
villevill er på en erverdig vei

Sv: Periodevis kvalme, nummenhet og hjertebank

Tusen takk for så mange hjelpende svar. Jeg burde først og fremst senke stressnivået ja, men trenger nok hjelp til det, hodet mitt klarer ikke å gjøre det alene:P Så er budsjettet litt stramt, så vet ikke om jeg har råd til yogakurs eller andre kurs. Kan jo google det og se om det står noen oppskrifter på nett

villevill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lchf/atkins Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 10:26   #29
villevill
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 10
villevill er på en erverdig vei

Sv: Periodevis kvalme, nummenhet og hjertebank

Opprinnelig lagt inn av sigboh, her.

tror jeg er litt trøtt.
Leste periodevis kvalme, MUNTERHET og hjertebank. Tenkte at munterhet er da ikke så ille

Haha. Det skulle vært en "liker"-knapp her!

villevill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lchf/atkins Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 10:34   #30
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Periodevis kvalme, nummenhet og hjertebank

Opprinnelig lagt inn av villevill, her.

Haha. Det skulle vært en "liker"-knapp her!

Men det er det skjønner du
Nederst til venstre under Nick/bilde er det 3 små symboler. Det miderste er en vekt. Hvis du klikker på den, gir du grønn prikker til mottakeren. Du kan også legge inn en liten kommentar

Edit: Glemte å si at under informasjon finner du en tråd om hvordan ryktesystemet (de grønne prikkene) fungerer

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Høy puls / Hjertebank lokkebiff Fysisk og mental helse 15 18-05-11 01:58
Lavkarbo og hjertebank? Vimpane Lavkarbo generelt 2 16-02-11 14:33
Hjertebank.. hoppetussa Spørsmål og svar 1 05-03-10 12:27
Hjertebank lita Ketolysekuren 10 11-04-07 10:19
Hjertebank Carisma Fysisk og mental helse 7 20-06-06 11:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no