Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Føler at hodet ikke henger helt med i vektnedgangen!

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-05-13, 21:46   #1
maeve
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 178
maeve er ny på veien

Føler at hodet ikke henger helt med i vektnedgangen!

Det nærmer seg 30 kilo i minus nå siden jeg la om kostholdet i oktober i fjor. 30 kilo! Jeg er kjempestolt og glad, kroppen føles bra, hodet føles bra
Får stadig kommentarer om hvor tynn jeg er blitt, men klarer liksom ikke ta det til meg for jeg føler meg langt fra tynn. Synes egentlig at det er den samme 111 kilos jenta som kikker tilbake i speilet.
Angrer på at jeg ikke har tatt vare på noen klær da jeg var på mitt største, eller i det minste tatt et bilde?

Ser fremdeles bare masse rompe og lår når jeg ser meg i speilet, er der jeg "drar" mest, men klarer ikke å tenke at det kan ha vært sååå mye verre for 30 kilo siden?

Er rundt 82-83 kilo nå, med en BMI mellom 27 og 28. Så slank er jeg ikke Men nærmer meg sakte men sikkert øvre område av normalvektig. Lurer på om hodet vil følge med?

maeve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-05-13, 22:48   #2
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Føler at hodet ikke henger helt med i vektnedgangen!

Er ikke alltid så lett det der... Har vært der selv, og da hjalp det å finne frem både gamle og nye bilder og sammenligne.

Ellers så kan du jo ta deg en tur på shopping, og plukke med deg noen klesplagg i den størrelsen du brukte før, og se hvordan de ser ut på kroppen din nå.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 08:06   #3
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Føler at hodet ikke henger helt med i vektnedgangen!

Jeg forstår veldig godt hva du snakker om. Det går seg til etterhvert som tiden går. Hodet trenger litt mer tid til å følge med på vekttapet.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 10:25   #4
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.194
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Føler at hodet ikke henger helt med i vektnedgangen!

Jeg har et adgangskort rundt halsen på jobben med et gammelt bilde på. Ser ganske blubben ut, må jeg innrømme. Men en grei påminnelse. Ser også av gamle feriebilder etc at jeg så ganske så annerledes ut for et par år siden ja. Du må vel ha noen gamle bilder du kan se på?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 11:28   #5
maeve
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 178
maeve er ny på veien

Sv: Føler at hodet ikke henger helt med i vektnedgangen!

Har faktisk veldig få bilder av meg selv slik jeg var før. Greide å unngå kameraet ganske godt, og er jeg med på et bilde er det som regel bare ansiktet. Ser jeg er blitt smalere der da
Tenker av og til på at det er litt synd at vekta mi har hindret meg i å "dokumentere" livet mitt..

Det med å ta med et par klesplagg i min gamle str inn i prøverommet, det skal jeg jammen meg prøve! Takk for tips

maeve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 13:47   #6
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Føler at hodet ikke henger helt med i vektnedgangen!

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Jeg har et adgangskort rundt halsen på jobben med et gammelt bilde på. Ser ganske blubben ut, må jeg innrømme. Men en grei påminnelse. Ser også av gamle feriebilder etc at jeg så ganske så annerledes ut for et par år siden ja. Du må vel ha noen gamle bilder du kan se på?

Jeg har byttet bilde på adgangskortet, men har tatt vare på det gamle. Folk får bakoversveis når jeg viser de gamle adgangskortene kontra det nye.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 13:53   #7
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.194
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Føler at hodet ikke henger helt med i vektnedgangen!

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Jeg har byttet bilde på adgangskortet, men har tatt vare på det gamle.

Ja, jeg må innrømme at jeg har tenkt tanken selv også. Kjenner ikke helt igjen han der karen på bildet....

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dag 1 overstått, føler meg helt forferdelig! CoStar Spørsmål og svar 20 04-01-12 18:48
Helt ny og føler som jeg skjelver innvendig hele tiden??? Vesle Spørsmål og svar 4 03-08-11 11:02
Føler meg helt elendig - spiser for lite? stormfull Spørsmål og svar 2 13-05-10 15:02
Kan vektnedgangen stoppe helt/utebli? LilleVille Ketolysekuren 1 15-02-08 08:11
Jeg føler meg helt ødelagt... Iset Spis deg ned i vekt med Skaldeman 21 18-02-06 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no