Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 13-07-13, 01:43   #20626
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Hva fader svarer man ungdom som kun sier: "Vet ikke" til alt man spør om???

Har begynt å svare: "da kan jeg ikke hjelpe deg" men det er lite koselig når man lurer på hva man skal feks lage til middag.....

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Slutt med spørsmålene og ta avgjørelsene? Hadde jeg gjort.

Når sutringa om "ååh, jeg får ikke bestemme NOEN TING JEG!!" kommer, så si som sant er, kiden svarer jo "vet ikke" uansett så du gidder ikke kaste vekk mer energi på det før hun/han begynner å gi skikkelige svar. Eller?

Som en unge som gjør dette hele tiden, så kan det ganske enkelt oversettes til "Det er det samme for meg, gjør som du vil!"

__________________


Sist redigert av Julie : 13-07-13 kl 02:01.
Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Gammel 13-07-13, 02:06   #20627
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Som en unge som gjør dette hele tiden, så kan det ganske enkelt oversettes til "Det er det samme for meg, gjør som du vil!"

Om det er du som er ungen foreslår jeg at du legger det av deg og heller svarer oversettelsen eller et brukbart svar....

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 13-07-13, 02:10   #20628
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Om det er du som er ungen foreslår jeg at du legger det av deg og heller svarer oversettelsen eller et brukbart svar....

Jo, men når mamma spør om jeg foretrekker blått eller rødt pledd til sofaen, og jeg i det hele tatt ikke bryr meg, og jeg sier det, da blir hun sur som bare søren. Da synes jeg nesten det er like greit å si "vet ikke/samma det" og slippe at hun blir så irritert...

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Gammel 13-07-13, 02:14   #20629
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eller bare velge f.eks rødt på måfå

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 13-07-13, 02:21   #20630
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, men så spør hun om hvorfor jeg synes det, og da er vi i gang igjen.

Men nå har jeg et spørsmål: er det noen tilskudd/vitaminer jeg "burde" ta i tillegg til ketolysetablettene? Jeg har sett at mange tar vitamin D og omega-3, for eksempel: lurer på om dette er noe jeg burde ta, og i hvilke doser, isåfall?

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Gammel 13-07-13, 02:26   #20631
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Sier du nå at vanlige mobiltelefoner i dag har mulighet for satelittelefon, og at de faktisk kan finne på å automatisk gå over til det når det ikke er andre nett tilgjengelige? I så fall må du gjerne hinte om hvor jeg kan slå av dette - jeg finner ingenting om satelittelefoni på min mobil. Jeg trodde man måtte ha spesielle telefoner for dette...

Jeg kan ikke den eksakte teknikken bak det. Men satelittelefoner er jo litt anderledes oppbygd, og beregnet for å være knyttet til satelitten hele tida. Men det er kanskje forskjellige frekvenser, på samme måte som gsm og nmt er forskjellige?
Her står det noe om det https://netcom.no/kundeservice/mobil...ge-og-satelitt

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 13-07-13, 02:34   #20632
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hah! Jeg "fant" igjen redigeringsprogrammene. Rett nok forsvant de under oppdatering, men da jeg valgte "rediger" etter å ha tatt et bilde, så fikk jeg beskjed om at det ikke var installert på telefonen, og jeg ble lenka rett til nettsida hvor jeg kunne laste det ned igjen. Yay!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 13-07-13, 04:48   #20633
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Ingenting som er av amerikansk opprinnelse er privat. Spesielt ikke google. Men hva vet vel jeg.

Privat på den måten at jeg gjør omtrent hva jeg vil med kontoen. Ikke privat på den måten at jeg ikke tror noen kommer seg inn hvis de vil, skjønner? SÅ naiv er selv ikke jeg.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 13-07-13, 10:25   #20634
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hah! Jeg "fant" igjen redigeringsprogrammene. Rett nok forsvant de under oppdatering, men da jeg valgte "rediger" etter å ha tatt et bilde, så fikk jeg beskjed om at det ikke var installert på telefonen, og jeg ble lenka rett til nettsida hvor jeg kunne laste det ned igjen. Yay!

Ååå, sorry at jeg ikke svarte på akkurat dette. Alt man har lastet ned, både gratis og betalte app'er, ligger i Play Butikk, android sin app-store, som skal være forhåndsinstallert. Man kan også logge på den siden fra nettet.

Når du er i Play Butikk på mobilen, trykk på den "usynlige" knappen til venstre for home-knappen, da kommer det opp en meny, med valget 'mine apper'.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 13-07-13, 10:54   #20635
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Ååå, sorry at jeg ikke svarte på akkurat dette. Alt man har lastet ned, både gratis og betalte app'er, ligger i Play Butikk, android sin app-store, som skal være forhåndsinstallert. Man kan også logge på den siden fra nettet.

Når du er i Play Butikk på mobilen, trykk på den "usynlige" knappen til venstre for home-knappen, da kommer det opp en meny, med valget 'mine apper'.

Aaaai! Der fant jeg ut mye nytt, gitt!

Dessverre er ikke videoeditoren kompatibel med den nyeste oppdateringen min. Må betale 14 kroner for en tilsvarende. Jeje!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 13-07-13, 11:00   #20636
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nå lurer jeg på noe helt annet.
Så nå i dag da jeg sendte meldekort (sender det alltid den første dagen det er mulig, altså annenhver lørdag), at neste meldekort alt kan sendes, om en uke, altså neste lørdag, den 20.?! Hva skjer med det? Har kikka litt rundt på nav.no og søkt litt på nettet uten å finne noen forklaring på hvorfor.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 13-07-13, 11:03   #20637
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Privat på den måten at jeg gjør omtrent hva jeg vil med kontoen. Ikke privat på den måten at jeg ikke tror noen kommer seg inn hvis de vil, skjønner? SÅ naiv er selv ikke jeg.

Ettersom du var redd for at noen ser deg bruke torrents, så er det ikke så rart om man tror at du heller ikke er så interessert i at NSA ser deg på Google. Men joda, jeg ser også at det er en viss forskjell - NSA bryr seg neppe om at du laster opp en film der.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 13-07-13, 12:52   #20638
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Ettersom du var redd for at noen ser deg bruke torrents, så er det ikke så rart om man tror at du heller ikke er så interessert i at NSA ser deg på Google. Men joda, jeg ser også at det er en viss forskjell - NSA bryr seg neppe om at du laster opp en film der.

Jeg bruker ikke torrent, det er det poden som har gjort, i mange år. Og når han begynner å bli skeptisk til det er ser jeg ingen grunn til å tvile på ham.

Nå er uansett 4 filmer og like mange serier lastet ned via google.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 13-07-13, 16:03   #20639
Blubbernot
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 39
Innlegg: 6
Blubbernot er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lurte på om noen visste om noen multi-vitamin/mineral tilskudd som ikke inneholder mye av det endel inneholder. slikt som sukker etc. Er så utrolig lite grønnsaker jeg får i meg (fordi jeg bare ikke liker de.) Men merker at jeg trenger de, mye leamus i øyet feks, 4dagen nå :/

Blubbernot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 13-07-13, 16:06   #20640
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Blubbernot, her.

Lurte på om noen visste om noen multi-vitamin/mineral tilskudd som ikke inneholder mye av det endel inneholder. slikt som sukker etc. Er så utrolig lite grønnsaker jeg får i meg (fordi jeg bare ikke liker de.) Men merker at jeg trenger de, mye leamus i øyet feks, 4dagen nå :/

De fleste multivitamin tilskudd innholder en del fyllmiddel, så om du vil ha noe som er helt naturlig, så ville jeg anbefalt et greens pulver, foreksempel Udos Choice Opti green, eller Purley greens fra supernature.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 13-07-13, 16:20   #20641
Blubbernot
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 39
Innlegg: 6
Blubbernot er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av j88, her.

De fleste multivitamin tilskudd innholder en del fyllmiddel, så om du vil ha noe som er helt naturlig, så ville jeg anbefalt et greens pulver, foreksempel Udos Choice Opti green, eller Purley greens fra supernature.

Takk det skal jeg sjekke ut. flere som evnt har tips?

__________________


Blubbernot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 13-07-13, 17:36   #20642
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor går det alltid mer balsam enn shampo

Jeg har ikke noe særlig lengde på håret, å det går alltid (sånn ca)
2 balsam flasker til 1 med shampo

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 13-07-13, 17:38   #20643
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Hvorfor går det alltid mer balsam enn shampo

Jeg har ikke noe særlig lengde på håret, å det går alltid (sånn ca)
2 balsam flasker til 1 med shampo

Fordi at du bruker for mye balsam? Håret skal jo helst shamponeres to ganger per vask.
Jeg har langt hår og her er det heller en liten skvett balsam igjen, etter at shampoen er slutt.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 13-07-13, 17:45   #20644
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Fordi at du bruker for mye balsam? Håret skal jo helst shamponeres to ganger per vask.
Jeg har langt hår og her er det heller en liten skvett balsam igjen, etter at shampoen er slutt.

Ååå, jeg gjør kanskje det. Men det har alltid vært sånn, å då har jeg vel bare
trodd det skulle være sånn.

Tror jeg kanskje har trodd inne i hode mitt at mer balsam gir bedre hår

Må kanskje prøve å bruke mindre

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 13-07-13, 17:52   #20645
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Ååå, jeg gjør kanskje det. Men det har alltid vært sånn, å då har jeg vel bare
trodd det skulle være sånn.

Tror jeg kanskje har trodd inne i hode mitt at mer balsam gir bedre hår

Må kanskje prøve å bruke mindre

Skjønner hva du tenker. Men du trenger ikke så ille mye. Det er en grunn til at balsamflasken som regel inneholder f.eks 250 ml, mens tilhørende sjampo inneholder 300 ml!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 14-07-13, 00:55   #20646
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Blubbernot, her.

Lurte på om noen visste om noen multi-vitamin/mineral tilskudd som ikke inneholder mye av det endel inneholder. slikt som sukker etc. Er så utrolig lite grønnsaker jeg får i meg (fordi jeg bare ikke liker de.) Men merker at jeg trenger de, mye leamus i øyet feks, 4dagen nå :/

Her bruker vi denne
http://www.kinsarvik.no/products/340...0-kapsler.aspx

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 14-07-13, 12:43   #20647
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som kan fortelle meg hvor i alle dager jeg har lagt blodsukkermåleren min? har lett "overalt", også under sofaer, i skuffer, i nedpakkede esker osv.. men borte vekk er den o.O

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 14-07-13, 15:10   #20648
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg vet jeg har badet i saltvann med relativt fersk tattis for mange år siden, men er dette egentlig særlig smart? Har som regel lagt sånne begivenheter til høsten eller vinteren nettopp på grunn av sol og bading, men hva er det verste som kan skje? Kommer til å smøre den med sunblock, altså. Men burde jeg f.eks. bruke et vanntett plaster? Men det er en viss størrelse på den.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 14-07-13, 15:39   #20649
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som er flinke på Internett Explorer ?
Etter å ha installert den på ny, så måtte jeg også tilpasse den på ny, og her har jeg nok gjort noe feil.

Jeg vil ha:
Brukernavn og passord skal være lagret så jeg slipper logge på flere ganger om dagen.
Adresser skal ikke lagres oppe i adressefeltet.

Jeg har valgt å ikke lagre i logg.

Men:
Jeg må skrive passord og brukernavn flere ganger om dagen, f.eks på FB. men også her og andre forum.
Når jeg begynner å skrive inn en adresse i adressefeltet så foreslår den sider .

Jeg har gått inn på alternativer for internett, men jeg har tydeligvis ikke valgt de riktige innstillingene.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 14-07-13, 15:50   #20650
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kanskje, nettleseren min er på engelsk, da, men:

Tools --> Internet Options --> Content --> (AutoComplete) Settings --> fjern haken ved siden av "Address bar", og huk av ved "User names and passwords on forms", og "Ask me before saving passwords" om du vil.

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no