Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Unnskyld meg ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-09-07, 01:20   #1
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Unnskyld meg ...

Nå mååå jeg bare si noe. Blir sikkert i overkant negativt.... men.
Virker som det er enkelte som er allergiske mot å prøve seg litt på søkefunksjonen og som tror at ALT dreier seg om dem og deres vekttap eller mangel på sådan. Folk kommer med vellmenende råd... men er det ikke det man vil høre blir man sure. Det er nå en gang slik... at det er mange forskjellige meninger her... og spør man, må man tåle å få noen svar også.
Sjøl syns jeg at jeg har prøvd etter beste evne å hjelpe og svare på det jeg kan, men ofte får man ikke så mye som en liten takk en gang, Da blir man lei av å svare på det samme igjen og igjen.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 01:27   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Mente vel egentlig ikke at man må takke... men bare vise litt takknemlighet for hjelpen, isteden for å bare kjefte der man ikke er fornøyd med tilbakemeldingene.

Mulig jeg har en dårlig dag ;o)

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 01:34   #3
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Unnskyld meg...

Helt enig med deg.

Syns det bør være mye mer utstrakt bruk av søkefunksjonen. Selv søker jeg masse, og finner jeg ikke eksakt hva jeg lurer på der, så spør jeg.

Ellers lærer jeg masse bare av å lese andres tråder.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 10:27   #4
Justina
Medlem
 
Justina sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 171
Justina er ny på veien

Sv: Unnskyld meg...

Eller så er man som meg, bare søker og søker og spør ikke om noe. Veldig korrekt, men det blir jo ikke mange nye tråder av det da.

En påminnelse om at søkefunksjonen finnes er selvsagt på sin plass, men sånn ellers så synes jeg det går ann å bare la dem spørre og evt la være å svare hvis en ikke gidder. (Noe som er fullt forståelig)

__________________
Justina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 10:32   #5
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Kjempe bra Viclin

( og med det fikk jeg dyttet denne tråden opp igjen )

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 10:42   #6
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Opprinnelig lagt inn av Justina, her.

Eller så er man som meg, bare søker og søker og spør ikke om noe. Veldig korrekt, men det blir jo ikke mange nye tråder av det da.

En påminnelse om at søkefunksjonen finnes er selvsagt på sin plass, men sånn ellers så synes jeg det går ann å bare la dem spørre og evt la være å svare hvis en ikke gidder. (Noe som er fullt forståelig)

For å være ærlig, så er det ikke det at det blir spurt om og om igjen som er irriterende, for der svarer jeg så gjerne! det er denne "jegmegmittmin" mentaliteten. sorry... men syns bare det er i overkant mye av den Nå skal det sies at dette gjelder jo ikke flesteparten, men NOEN få

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 10:54   #7
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Åh, jeg er så enig!!! *sukk sukk suuukk*

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 11:00   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Åh, jeg er så enig!!! *sukk sukk suuukk*

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 12:38   #9
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Hurra! Noen som turte å si fra!

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 13:45   #10
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Jeg er avhengig av søkefunksjonen. Kan ikke skjønne at det er mulig å ikke bruke den mye. Det er jo et fantastisk verktøy, samtidig som man slipper å "plage" andre med å spørre om det samme igjen og igjen og igjen og igjen ...

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 15:53   #11
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Unnskyld meg...

Jeg tror nok de fleste bruker søkefunksjonen når de får en forståelse av hvordan en forumside er bygd opp. Jeg sliter fremdeles med alle elementene forumet er satt sammen av.
Det er ikke så greit for alle mulige ulike personer å sette seg inn i dette. Det er mennesker her med VELDIG ulike pc kunnskaper.

Jeg får et inntrykk av at det er kommet mange nybegynnere inn på forumet som spør om de samme tingene og at dette har "forsuret" stemningen her inne. Men dette har gitt utslag i noen ganske "brutale" tråder der nybegynnere får beskjed om å : søk, ikke spør! Skriv på bokmål eller ikke få hjelp! Ikke les i journalene til medlemmer som har lagt de ut!

Hvis det er noen som lar seg provosere av nybegynnerne så kan de vel bare avstå fra og svare...ihvertfall fra å kritisere .

Jeg er vel en av de som leser mest her inne, spør når jeg trenger hjelp og "forsker" litt på de forskjellige filosofiene. Dette er nok slik flesteparten her inne bruker forumet.

Det er synd om noen blir plaget her inne. Dette gjelder både de etablerte ( men de har et nettverk her inne) og spesiellt nybegynnerne som skal sette seg inn i et kosthold, et forum og alle de ulike personene her inne.

Håper vi kan få tilbake den gode hjelpsomme stemningen der folk vil hjelpe og støtte hverandre i veien mot sunne, slanke positive mennesker

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 16:06   #12
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

For å være ærlig, så er det ikke det at det blir spurt om og om igjen som er irriterende, for der svarer jeg så gjerne! det er denne "jegmegmittmin" mentaliteten. sorry... men syns bare det er i overkant mye av den Nå skal det sies at dette gjelder jo ikke flesteparten, men NOEN få

Som jeg sier her... så er det ikke spørsmålene i seg selv... men hvordan enkelte spør om ALT hele tiden... i egene tråder og er heller uinterisert i andre... altså enveiskjøring.
Har vært ny selv jeg.... og bommer fortsatt , men prøver da å yte litt tilbake, være litt ydmyk, takknemlig og forståelssesfull.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 16:07   #13
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Er selv ny her på forumet, og finner en del svar ved å lese rundt, men man vil jo gjerne være en del av forumet også, da må man inn og skrive noe. Føler man ikke for å svare på en tråd fordi man ikke har kunnskaper nok, eller føler at tråden er personlig, ja da starter man en ny tråd for å "bli sett".
Når det er sagt er noen av trådene kun "samtale" mellom få personer ofte kun to, og da kommer ikke en nybegynner inn uten å ha noe veldig viktig å si.
ellers et godt forum

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 16:08   #14
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Unnskyld meg...

Jaaaa... må si meg enig.
Jeg blir alltid overrasket over hva folk starter en tråd om, faktisk. Jeg mener, burde man ikke ha et ordentlig tema, som flere kan ta del i? Og hvis man starter en tråd hvor man spør om noe, har man da ikke sjekket at det ikke finnes 10 tråder om akkurat det samme før...??

Må si jeg alltid klør meg litt i hodet over at noen har laget en tråd om "Jippi - jeg bakte et brød i dag!" eller noe i den duren, jeg tenker alltid: Oookay, og hva skal vi liksom diskutere her i dag...?

Litt samme opplegg, med andre ord. Prøver å ikke la meg irritere over det og la vær å kommentere, som det ble nevt tidligere her.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 16:14   #15
leeha
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 56
Innlegg: 69
leeha er ny på veien

Sv: Unnskyld meg...

hei enda et innlegg fra meg jeg må vel si at søkefunksjonen er det jeg har brukt fra dag en og den er veldig god og.
så det er derfor dere ikke har sett meg så mye her inne hi hi

leeha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 16:16   #16
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Opprinnelig lagt inn av leeha, her.

hei enda et innlegg fra meg jeg må vel si at søkefunksjonen er det jeg har brukt fra dag en og den er veldig god og.
så det er derfor dere ikke har sett meg så mye her inne hi hi

hehe... men nå har du fått smaken på "tastene" BRA det! velkommet etter

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 17:16   #17
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Unnskyld meg...

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Nå mååå jeg bare si noe. Blir sikkert i overkant negativt.... men.
Virker som det er enkelte som er allergiske mot å prøve seg litt på søkefunksjonen og som tror at ALT dreier seg om dem og deres vekttap eller mangel på sådan. Folk kommer med vellmenende råd... men er det ikke det man vil høre blir man sure. Det er nå en gang slik... at det er mange forskjellige meninger her... og spør man, må man tåle å få noen svar også.
Sjøl syns jeg at jeg har prøvd etter beste evne å hjelpe og svare på det jeg kan, men ofte får man ikke så mye som en liten takk en gang, Da blir man lei av å svare på det samme igjen og igjen.

Når man kommer med råd og tips til andre på forumet så er det en ytterst frivillig handling. Hvis du er avhingig av positiv oppmerksomhet, ros og aksept for hjelpen du gir, så kanskje det er best å la være? Ja, det er mange spørsmål som dukker opp gang på gang, men å gjøre det til et personlig problem er vel unødvendig?

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 17:18   #18
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Opprinnelig lagt inn av themonk, her.

Når man kommer med råd og tips til andre på forumet så er det en ytterst frivillig handling. Hvis du er avhingig av positiv oppmerksomhet, ros og aksept for hjelpen du gir, så kanskje det er best å la være? Ja, det er mange spørsmål som dukker opp gang på gang, men å gjøre det til et personlig problem er vel unødvendig?

glemte du å lese de tre innleggene hvor jeg pressiserer at det IKKE er akkurat DET jeg sikter til

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 17:33   #19
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Unnskyld meg...

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

glemte du å lese de tre innleggene hvor jeg pressiserer at det IKKE er akkurat DET jeg sikter til

Ja, men jeg ser ikke helt den store forskjellen. Om man ikke vil svare i tråder som går på "jeg meg og mitt problem", så er vel ikke det noen stor sak. Kjefting er ikke noe hyggelig uansett hvilken vei det går, så der er jeg enig.

Selv om det er fristende er det er vanskelig å luke ut tråder som er "irriterende". Eneste muligheten er nok å unngå de emnene og trådene som plager deg.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 17:41   #20
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

det er ikke tråder som er irriterende. Det er når du og mange med deg HAR hjulpet og støttet og også ønsket og gjøre dette! prøvd etter beste evne å gi råd og svar... for så å få beskjed om at "jegmeg" aldri får hjelp...
Syns bare folk skal tenke igjennom dette... selv om man er ny kan man jo være litt ydmyk og gi litt tilbake

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 17:56   #21
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

det er ikke tråder som er irriterende. Det er når du og mange med deg HAR hjulpet og støttet og også ønsket og gjøre dette! prøvd etter beste evne å gi råd og svar... for så å få beskjed om at "jegmeg" aldri får hjelp...
Syns bare folk skal tenke igjennom dette... selv om man er ny kan man jo være litt ydmyk og gi litt tilbake

Sånn føler jeg det også. Og at viss svaret man gir ikke er helt hva spørsmålstiller "ønsker" så får man bare beskjed at man driver med kritikk...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 17:57   #22
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Sånn føler jeg det også. Og at viss svaret man gir ikke er helt hva spørsmålstiller "ønsker" så får man bare beskjed at man driver med kritikk...

Nemlig!!! Og hvor oppmuntrende er det liksom???

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 18:02   #23
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Unnskyld meg...

Ser klart det problemet, ja.
Enden på den visa blir ganske enkelt at "svareren" ikke gidder å bruke tida si her lenger og melder seg ut, og alle blir sittende med spørsmål i luften.

...nå synes jeg sprøsmål stilt igjen og igjen og tråder uten poeng er irriterende i TILLEGG også jeg, altså, men jeg har faktisk ikke gitt uttrykk for det. Har ikke tenkt til det heller.
Jeg gjør det bare her og nå fordi jeg kan.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 18:09   #24
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Ser klart det problemet, ja.
Enden på den visa blir ganske enkelt at "svareren" ikke gidder å bruke tida si her lenger og melder seg ut, og alle blir sittende med spørsmål i luften.

...nå synes jeg sprøsmål stilt igjen og igjen og tråder uten poeng er irriterende i TILLEGG også jeg, altså, men jeg har faktisk ikke gitt uttrykk for det. Har ikke tenkt til det heller.
Jeg gjør det bare her og nå fordi jeg kan.



Det er også forskjell på en NY person, med noen få innlegg bak seg spør om en gjenngående ting... og det at en med hundrevis av innlegg spør. Har man kommet så langt at man har godt over 100-200 spørsmål bak seg, bør man ha fått med seg at det finnes en søkefunksjon

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 21:00   #25
Justina
Medlem
 
Justina sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 171
Justina er ny på veien

Sv: Unnskyld meg...

Men jeg tror det er litt viktig å huske på at de aller fleste som er medlem her inne er det KUN for sin egen del. For å lære om kosthold, bli inspirert og få gode ideer. Det finnes noen ildsjeler her inne som sitter på stor kunnskap og gir mye av seg selv. All ære til dem.
Men så lenge Karbojunkie er et åpent forum så kan man ikke kreve det av alle medlemmene.

Selv synes jeg det var nyttig i starten å lese i andres dagbøker for å få inspirasjon. En tvers igjennom egoistisk handling selvfølgelig. Jeg strør ikke om meg med godord og oppmuntring. Det har jeg hverken tid eller energi til. Jeg har skjønt etterhvert at det er ikke lesing, det er snoking og veldig fy-fy.

Slanking er for mange av oss en egoistisk greie. Og forumet her et slankeforum. For en del av medlemmene er karbojunkie så mye mer, det har jeg respekt for, men det blir nok en del interessekonflikter av sånt...

Hilsen en av dem som ikke gir, bare tar, og ikke orker ha dårlig samvittighet for det...

__________________
Justina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Unnskyld meg... Robyn Ketolysekuren 25 22-06-07 19:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no