Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Blodprøver og status

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-11-07, 11:46   #1
Mjaa74
Juniormedlem
 
Mjaa74 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 50
Innlegg: 22
Mjaa74 er på en erverdig vei

Blodprøver og status

Jada, her går det i ketolysekur enda. Har vært veldig stille fra meg en stund nå, men travle hverdager gjør at man prioriterer noe foran det andre...

Lurte på dette med blodprøve. Hva skal man be de teste? Er i tvil om legekontoret her vet hva ketolyse er i det hele tatt og da ender det vel med at jeg må fortelle de hva jeg vil at de skal sjekke
I feb. har jeg vært på ketolyse i 6 mnd og vil gjerne sjekke opp status...

Er utrolig fornøyd,da- august= 80 kg november=63,5 kg

__________________
Marianne

"Jeg kan motstå alt - unntatt fristelser!"
[link=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wQKtapz/]
[image noborder]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wQKtapz/weight.png[/image]
Mjaa74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 12:26   #2
dBy
Juniormedlem
 
dBy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 46
dBy er på en erverdig vei

Sv: Blodprøver og status

Har ingen svar til deg, men WOW så flink du har vært!!

dBy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 10:13   #3
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Blodprøver og status

Har tenkt å gjøre det samme snart, og jeg regner med at det er bare å si at man vil ha en full blodstatus, jeg. Så sjekker de kolesterol, blodsukker og andre morsomme ting.
...tenkte jeg skulle få dem til å fortelle meg hva slags blodtype jeg har også, for det aner jeg ikke.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 11:11   #4
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Blodprøver og status

Opprinnelig lagt inn av Mjaa74, her.

Jada, her går det i ketolysekur enda. Har vært veldig stille fra meg en stund nå, men travle hverdager gjør at man prioriterer noe foran det andre...

Lurte på dette med blodprøve. Hva skal man be de teste? Er i tvil om legekontoret her vet hva ketolyse er i det hele tatt og da ender det vel med at jeg må fortelle de hva jeg vil at de skal sjekke
I feb. har jeg vært på ketolyse i 6 mnd og vil gjerne sjekke opp status...

Er utrolig fornøyd,da- august= 80 kg november=63,5 kg

Det er utrolig hvor fort du har gått ned i vekt!! Du er heldig. Du er vel normalvektig nå..

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 11:45   #5
Mjaa74
Juniormedlem
 
Mjaa74 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 50
Innlegg: 22
Mjaa74 er på en erverdig vei

Sv: Blodprøver og status

Ja, jeg er egentlig ganske så fornøyd. Kinnbena er atter på plass, etter å ha vært skjult en stund! Merker dog at skinnet på magen er skikkelig lekkert.. not! Etter 2 svangerskap med +30kg hver gang og en KJEMPEdiger mage har nok huden strukket seg godt,ja.
Er fortsatt under kategorien "lett overvekt". Det blir til det, når bena ikke er lange nok i forhold til vekta Målvekta er å komme ned til ca 55, men det er mulig jeg gir meg når jeg runder under 60 - får se... Det er vel noe med at hele kroppen endrer seg med årene, slik at man uansett ikke kommer ned dit man var før barn....

Da prøver jeg å bestile "full service" - hmm, lurer på om jeg må opplyse om km- stand *hehe*

__________________
Marianne

"Jeg kan motstå alt - unntatt fristelser!"
[link=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wQKtapz/]
[image noborder]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wQKtapz/weight.png[/image]
Mjaa74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 16:56   #6
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Blodprøver og status

Hei
Be om fasternde kolesterol og de øvrige blodfetter, blodsukker lever- og nyreprøver. Det er det hele;-)

Gratulerer med flott resultat.
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny på forumet - spm om blodprøver grete Spis deg ned i vekt med Skaldeman 5 19-11-07 20:16
Legen ville ikke ta blodprøver sånn helt uten videre safran Ketolysekuren 7 05-09-07 20:18
Merkelige blodprøver Miriam Fysisk og mental helse 2 23-03-07 16:09
Påvirker ketosen blodprøver?? Nett Spørsmål og svar 18 20-10-06 23:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no