Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Åh, jeg sliter litt her jeg sitter dagen derpå

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-04-08, 16:09   #1
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Åh, jeg sliter litt her jeg sitter dagen derpå

var som nevnt i annen tråd ute på fest i går for første gang på lenge hadde det kjempe morro, og jeg klarte og holde meg unna all snacks som ble tilbydd, og når de andre skulle på gatekjøkken sa jeg blank NEI, og dro hjem... trøkkte i meg en kyllingfilet og la meg *skryte av seg selv*

meen jeg sliter i dag, ååååhhh i dag kommer den følelsen jeg alltid har når jeg har vært ute å er litt fyllesyk.. Jeg har SÅÅ LYST PÅ JUNK, det er så himla digg når man er litt små uggen... og godteri for å ikke nevne det...åååhhh... jeg skal klare og holde meg, men måtte bare skrive fra meg litt om hvor frustret jeg er nå... jeg har spist salat, kylllingfilet, yougurt og nøtter allerede, og er ikke sulten .. men uansett kunne jeg lett trøkt i meg en kebab nå altså... NAMMIS

tror jeg bare må slutte å drikke jeg altså, får det alltid sånn dagen etterpå, blir så himla fnysen på alt som jeg absolutt ikke burde spise

__________________


Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 16:30   #2
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Åh, jeg sliter litt her jeg sitter dagen derpå

Huff da,
Kjenner til det der med junk dagen etterpå..
Det går heldigvis over hehe

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 17:02   #3
nordlandsjenta
Medlem
 
nordlandsjenta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 44
Innlegg: 303
nordlandsjenta er ny på veien

Sv: Åh, jeg sliter litt her jeg sitter dagen derpå

kjenner meg igjen jeg også...
kan være greit å ha litt gele fra heistad i kjøleskaoet... eller bacongull ...
også kan man jo lage jordbærkrem også... så får man iallefall i seg noe søtt..

nordlandsjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 18:10   #4
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Åh, jeg sliter litt her jeg sitter dagen derpå

stek osteskiver i ovnen med krydder!

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 18:39   #5
lenmyr
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Røyken
Alder: 50
Innlegg: 21
lenmyr er på en erverdig vei

Sv: Åh, jeg sliter litt her jeg sitter dagen derpå

Åååååh, det er dagen derpå for meg idag....og jeg kjenner meg veldig igjen. Jeg fantaserer om smågodt, ennå jeg vet hvor kvalm jeg blir av det. Har spist peanøtter da og masse annen mat......som er lov. Men det er fælt å være såååå fysen ja. Blir lenge til neste gang jeg skal drikke ja

__________________


lenmyr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 19:24   #6
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Åh, jeg sliter litt her jeg sitter dagen derpå

heldigvis ikke mange timene til natta

men kebab uten brød forretsten det burde ikke være noe galt?
blir jo ikke det samma så kansje liksågodt å la vær


åssen er bacongull på generell lavkarbo kosthold? er det kun for ekstrem lavkarbo som atkins, ketolyse eller? lyst på noe snacks, men orker ikkke å lage noe i denne formen...vet ikke åssen ostechips er på generell eller jeg,er kansje mere for ketolyse det?

__________________


Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 20:16   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Åh, jeg sliter litt her jeg sitter dagen derpå

Det spørs jo veldig på hva du mener med generell lavkarbo, da.
Kebab burde gå bra, skal jo være rent lammekjøtt, men det er ikke alltid godt å vite hva som er i dressingen, selv om det skal være kefir eller yoghurt med hvitløk i den originale hvite sausen, og hakka tomater og sånn i den røde sausen.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 00:11   #8
Lisekir
Medlem
 
Lisekir sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 38
Innlegg: 142
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Åh, jeg sliter litt her jeg sitter dagen derpå

jeg spiser ikke potet, ris, pasta , brød, godteri, brus, koffein...
egentlig litt ala fedon kosthold med masse vann og trening det er min generell lavkarbo tolkning.(kan kansje ikke kalles det?) tror ikke jeg er over 50-100 karbs omdagen, for har vært i ketose helt siden jeg begyte med dette..noe jeg synes er litt rart siden jeg har spist en yougurt i ny og ned litt nøtter , rugsprø..men fortsallg utslag har jeg på stixn


jeg kjøpte meg kebab uten brød jeg, tok hvitløksdressingen vedsidnavn, så det ble en vel t.sjeer bare på maten.. og vann, det var litt rart, men helt ok

Jaja, veiedagen imorgen får vise om dette fungerer greit for meg

__________________


Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 08:10   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Åh, jeg sliter litt her jeg sitter dagen derpå

Original kebab er jo uten pita (faktisk er den kebaben vi spiser "oppfunnet" i Tyskland, altså Dönerkebaben, som den kalles). Jeg har smakt "ekte" iransk kebab som en iransk kompis som er kokk lagde. Tusen ganger bedre enn det griseriet man får servert i en bløt pita, synes jeg

Om du er mer Fedon-rettet så bør du spise mindre fett enn du gjorde på Ketolyse. Men som sagt, vanskelig å gi råd til en som spiser såkalt generell lavkarbo.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 12:26   #10
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Åh, jeg sliter litt her jeg sitter dagen derpå

Jeg spiser kebab i ny og ne jeg (ikke akkurat nå på ED), og det går bra.
Jeg spiser aldri brødet på kebaben uansett, og ber bare om mindre saus og uten mais.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no