Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 17-12-12, 00:10   #17876
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Lettere om du sier noe om prisklassen for julegaver i deres familie, og interesser/hobbier.

Prisklasse 500+/-
hobbyer: barnebarnet, håndarbeid

Moa veldig lite å gå på.... Kan også tilføye at hun er shoppoholic og samler på alt for mye gammel dritt... så hun har virkelig ALT fra før....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-12-12, 00:11   #17877
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hva i all verden skal jeg kjøpe til mamma til jul?!

Gavekort på fotpleie. En schlager her i familien i alle fall.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 17-12-12, 00:14   #17878
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Gavekort på fotpleie. En schlager her i familien i alle fall.

Hun er ikke fan av slike pleieting... Ga massasjegavekort for fem år siden og det har hun enda ikke brukt!
Forøvrig er fotpleie noe vi gir bestemødrene mine, så å gi det er det samme som å si at nå er du gammel!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-12-12, 00:17   #17879
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Egentlig litt farlig å svare deg på sånne spørsmål, Carisma, for du har jo et svar på alt, uansett hva man prøver å foreslå. Hva med noe med bilde av barnebarnet da? På lerret eller ettellerannet? Abonnement på et blad?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 17-12-12, 00:18   #17880
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

En bok med strikke-/hekleoppskrifter til barn! Gjerne med garn til oppskrift på det du ønsker deg til sønnen din!
Så får du kombinert interessene!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 17-12-12, 00:23   #17881
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Egentlig litt farlig å svare deg på sånne spørsmål, Carisma, for du har jo et svar på alt, uansett hva man prøver å foreslå. Hva med noe med bilde av barnebarnet da? På lerret eller ettellerannet? Abonnement på et blad?

Vel, akkurat nå så er det fordi hun har alt allerede... bilde får hun fra barnebarnet. Og kalender med bilder av han. Og hun abonnerer på åtte (!!!) forskjellige blader, så for faren min sin skyld (de drukner i magasinhauger, hun kaster jo ingenting...) tror jeg ikke det er så bra med flere... men takk for tipsene altså. (dere begynner kanskje å se årsaken til desperasjonen min...)

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

En bok med strikke-/hekleoppskrifter til barn! Gjerne med garn til oppskrift på det du ønsker deg til sønnen din!
Så får du kombinert interessene!

Hun kjøper stort sett alt av slike bøker når hun finner de hun vil ha. Og strikker til han før jeg rekker å komme med ønsker engang... hun har allerede en liste klar med ting hun har lyst til å strikke til han fram til str fem år!!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-12-12, 00:27   #17882
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hva i all verden skal jeg kjøpe til mamma til jul?!

Gavekort hos frisør?

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 17-12-12, 00:40   #17883
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Når folk er SÅ dæskla vanskelige at de har alt i hele verden, så kjøper jeg ei flaske vin (eller noe annet de synes smaker godt enten i fast eller flytende form) og tenker ikke mer på det. Sånne folk har som regel ikke bruk for mer ræl

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 17-12-12, 00:51   #17884
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Alternative julegaver og kaffe, te, vin og/ eller god sjokolade/håndlaget konfekt - eller noe annet spiselig ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 17-12-12, 00:54   #17885
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Når folk er SÅ dæskla vanskelige at de har alt i hele verden, så kjøper jeg ei flaske vin (eller noe annet de synes smaker godt enten i fast eller flytende form) og tenker ikke mer på det. Sånne folk har som regel ikke bruk for mer ræl

Ja ikke sant? Men selvfølgelig drikker hun ikke (det ville jo gjort det for lett...) Og hun har sikkert 30-40 flasker vin stående som hun har fått.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-12-12, 00:58   #17886
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Huldr, her.

Alternative julegaver og kaffe, te, vin og/ eller god sjokolade/håndlaget konfekt - eller noe annet spiselig ...

Eller, hvis det ikke faller i smak heller - hva med et universalgavekort på 500 kr som hun kan shoppe mer for?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 17-12-12, 01:06   #17887
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hva i all verden skal jeg kjøpe til mamma til jul?!

Gavekort på håndarbeidsbutikk fx

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 17-12-12, 01:41   #17888
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Et gavekort på en "fin" matbutikk? Eller gavekort på et kjøpesenter? Eeeeeeeeeeller. Nei, nå er jeg tom for ideer som ikke er sagt. Har du spurt om hva hun ønsker seg?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 17-12-12, 02:07   #17889
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vindusspylarvæske! Det treng ein mykje av no om vinteren, kjøp henne ei god ladning med det! (Ein på jobben til mannen fekk det i julekalenderen dei hadde! )

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-12-12, 08:41   #17890
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hun er ikke fan av slike pleieting... Ga massasjegavekort for fem år siden og det har hun enda ikke brukt!
Forøvrig er fotpleie noe vi gir bestemødrene mine, så å gi det er det samme som å si at nå er du gammel!

Men kaffe eller te drikker hun? En fin kurv med god kaffe / te, en fin kopp, noe god håndlaget konfekt og slike ting? Jeg hadde eeeelsket noe slikt!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 17-12-12, 09:03   #17891
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Vel, akkurat nå så er det fordi hun har alt allerede... bilde får hun fra barnebarnet. Og kalender med bilder av han. Og hun abonnerer på åtte (!!!) forskjellige blader, så for faren min sin skyld (de drukner i magasinhauger, hun kaster jo ingenting...) tror jeg ikke det er så bra med flere... men takk for tipsene altså. (dere begynner kanskje å se årsaken til desperasjonen min...)

Hun kjøper stort sett alt av slike bøker når hun finner de hun vil ha. Og strikker til han før jeg rekker å komme med ønsker engang... hun har allerede en liste klar med ting hun har lyst til å strikke til han fram til str fem år!!

Ryddehjelp. Evt betale for en nedvask med byrå.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo
Gammel 17-12-12, 10:33   #17892
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hva i all verden skal jeg kjøpe til mamma til jul?!

En sånn digital fotoramme med bilder av barnebarnet? Da kan bildene "byttes ut" senere. Eller kompletteres med flere.

__________________
akas journal
akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 17-12-12, 15:56   #17893
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er sikkert omtrent på samme alder som mora di, og har huset fullt + kjøper det jeg vil ha ellers med mannens Visakort
Likevel så er jeg alltid kjempeglad for noe tøys. God såpe, kaffe, te, flakslodder, en leppepomade, kanskje litt fint undertøy eller noen rare sokker/strømper. En liten kurv med te-lys, servietter, konfektbiter eller noe.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 17-12-12, 16:06   #17894
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Prisklasse 500+/-
hobbyer: barnebarnet, håndarbeid

Moa veldig lite å gå på.... Kan også tilføye at hun er shoppoholic og samler på alt for mye gammel dritt... så hun har virkelig ALT fra før....

Dette er sikkert et overflødig forslag hvis du mener hun har alt allerede, men kanskje en garnpakke fra pickles til et fint plagg?

Hverdagsluksus - matoljer, konfekt, te, kaffe, osv

JEG drar som regel "se mamma, laget selv!"-kortet og belemrer mitt opphav med noe jeg har tegnet eller dekorert selv... Men jeg har også hatt litt lyst til å kjøpe en time hos fotograf, og få et skikkelig fint bilde av oss. Mor og datter, liksom. Ideen kom opp etter en gjennomgang av gamle slektsbilder for lenge siden, og vi har ikke vært spesielt ivrige med den type dokumentasjon i vår lille familie, så...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 17-12-12, 22:38   #17895
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg må ha en ny støvesuger!
Den bør ikke være av de største, men ellers må den være sterk,(2-2200W) ha HEPA- filter og ikke koster mer enn 2-3000,-

Noen som har en de er fornøyd med og kan anbefale?

Jeg har lurt på denne fra Miele!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 17-12-12, 22:45   #17896
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan jeg bruke vanlig sukrin i stedet for sukrinmelis når jeg koker fudge? Bruker fristende lavkarbo sin oppskrift..

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 17-12-12, 22:48   #17897
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Og jeg lurer på om sukrinmelis blir det samme som melis når jeg skal lage glasur til gulrotkake.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 17-12-12, 22:49   #17898
LinLeia
Medlem
 
LinLeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nordland
Innlegg: 108
LinLeia er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg må ha en ny støvesuger!
Den bør ikke være av de største, men ellers må den være sterk,(2-2200W) ha HEPA- filter og ikke koster mer enn 2-3000,-

Noen som har en de er fornøyd med og kan anbefale?

Jeg har lurt på denne fra Miele!

Har en gamlere utgave av denne.. Har vært strålende fornøyd i mange år

LinLeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt på leit
Gammel 17-12-12, 22:52   #17899
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av LinLeia, her.

Har en gamlere utgave av denne.. Har vært strålende fornøyd i mange år

Takk for kjapt svar!
Da er det stor sjanse for at det blir den, gitt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 17-12-12, 22:55   #17900
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Og jeg lurer på om sukrinmelis blir det samme som melis når jeg skal lage glasur til gulrotkake.

jepp. men i min mening smaker det ikke no godt, da.. bland litt med vann og smak på og kjenn etter hva du synes!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no