Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Bukplastikk?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-05-14, 00:19   #1
niisin
Medlem
 
niisin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 181
niisin er ny på veien

Bukplastikk?

Noen som har tatt?
Erfaringer?
Privat eller offentlig?
Kriterier?
JA eller NEI?

__________________
MÅL: 80 kg
Startvekt: 120
Delmål 1 - 100 ♥ april 14 ♥
Delmål 2 - 90
Totalt - 28 kg
niisin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Naturlig mat, minst mulig Kh! Svar med sitat
Gammel 27-05-14, 08:16   #2
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk?

Jeg har ikke tatt selv, men driver å sparer penger til det. Har flere gode venner som har tatt og alle som en er superfornøyde. De har gjort det privat og det skal jeg også, ettersom jeg ikke fyller kriteriene for bukplastikk offentlig.

Kriteriene som det private stiller, er at man skal være innenfor normal BMI og helst hatt stabil vekt i minst et år og ellers være ved god helse. Det samme gjelder jo for det offentlige men her kommer det en god del tilleggskriterier. Man må ha et ganske stort heng, dette må gi plager som utslett , sår m.m. Du må få legen din til å sende inn en søknad/henvisning med bilder av magen. Tror allikevel at du kan få avslag selv om legen har sendt henvisning til sykehus. Ventetiden er også lengre i det offentlige.

For meg er det et helt klart ja, så snart jeg har pengene til det. Jeg har klart å gå ned i vekt og nå vil jeg ha flat mage og nyte det, noe jeg aldri har kunnet gjøre

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 02-06-14, 12:49   #3
niisin
Medlem
 
niisin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 181
niisin er ny på veien

Sv: Bukplastikk?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg har ikke tatt selv, men driver å sparer penger til det. Har flere gode venner som har tatt og alle som en er superfornøyde. De har gjort det privat og det skal jeg også, ettersom jeg ikke fyller kriteriene for bukplastikk offentlig.

Kriteriene som det private stiller, er at man skal være innenfor normal BMI og helst hatt stabil vekt i minst et år og ellers være ved god helse. Det samme gjelder jo for det offentlige men her kommer det en god del tilleggskriterier. Man må ha et ganske stort heng, dette må gi plager som utslett , sår m.m. Du må få legen din til å sende inn en søknad/henvisning med bilder av magen. Tror allikevel at du kan få avslag selv om legen har sendt henvisning til sykehus. Ventetiden er også lengre i det offentlige.

For meg er det et helt klart ja, så snart jeg har pengene til det. Jeg har klart å gå ned i vekt og nå vil jeg ha flat mage og nyte det, noe jeg aldri har kunnet gjøre


Takk for svar!
Hvor mye koster et slikt inngrep? Har ikke lest så fryktelig mye om det, men kjenner jo at det er lurt

__________________
MÅL: 80 kg
Startvekt: 120
Delmål 1 - 100 ♥ april 14 ♥
Delmål 2 - 90
Totalt - 28 kg
niisin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Naturlig mat, minst mulig Kh! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
-70 kg og bukplastikk! 06G Spørsmål og svar 2 09-01-14 10:27
Ang bukplastikk ... Catwoman Ketolysekuren 3 10-06-10 09:29
Bukplastikk quebec Generell diskusjon 126 28-03-09 23:30
Bukplastikk Princez Ketolysekuren 1 29-04-08 23:06
Bukplastikk? teejay Fysisk og mental helse 32 14-01-08 19:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no