Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Eurodiett-bar

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-08, 15:36   #1
Petit Fleur
Medlem
 
Petit Fleur sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 50
Petit Fleur er ny på veien

Eurodiett-bar

Hei

Nå husker jeg ikke hva legen sa - er disse barene et måltid i seg selv, eller kan man spise dem i tillegg til de 5 andre måltidene?

Jeg begynte på mandag, og syntes det er noe av det verste jeg har vært borti av mat (hvis man kan kalle det det...) Men jeg skal klare det.
Er jo bare en liten del av et helt liv.

__________________

Det går stadig nedover.
Petit Fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Selvkomponert Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 16:34   #2
Tomine
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 35
Tomine er på en erverdig vei

Sv: Eurodiett-bar

Opprinnelig lagt inn av Petit Fleur, her.

Hei

Nå husker jeg ikke hva legen sa - er disse barene et måltid i seg selv, eller kan man spise dem i tillegg til de 5 andre måltidene?

Jeg begynte på mandag, og syntes det er noe av det verste jeg har vært borti av mat (hvis man kan kalle det det...) Men jeg skal klare det.
Er jo bare en liten del av et helt liv.

Jeg bruker en bar, og KUN en pr dag, som et mellommåltid.
I dag har jeg holdt på i 14 dager , skal veie meg i morgen. Mandag hadde jeg gått ned 5 kg, og håper at jeg har mistet ett kilo til siden da.
Maten plager meg ikke så mye - det er greit nok. Ikke gourmet på noe vis, men som du sier - er bare en liten del av et helt liv.
Dessuten smaker det bedre etter en tid - og suppene og omeletten er ikke så verst om den får kjøle seg litt ned etter du har laget den.

Tomine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 17:41   #3
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurodiett-bar

For å gjøre det litt vanskelig... så kan jeg fortelle at jeg spiser (spiste) de som ett måltid. Og kun en om dagen som det sies, jeg spiste heller ikke bar og brownie samme dag siden de innholder en del karber.

Middagsmåltidene er grusomme syns jeg også... gikk med omelettene i starten, men nå byr det meg HELT i mot. Men kan like godt lage egen med to egg

Det er ikek så lenge til du skal starte å ta inn litt vanlig mat går så fort så

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 18:45   #4
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Eurodiett-bar

en sjokolade bar ,, er et måltid sa min lege ,,kunne spise masse grønnsaker i tillegg

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 19:22   #5
Petit Fleur
Medlem
 
Petit Fleur sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 50
Petit Fleur er ny på veien

Sv: Eurodiett-bar

Ja, jeg får passe på å spise masse grønnsaker. Merker at kroppen syntes det er lite mat..
Gleder meg som en unge til fase 2. Bare 26 dager igjen, ...and counting.

__________________

Det går stadig nedover.
Petit Fleur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Selvkomponert Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 12:13   #6
kikja
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
Innlegg: 193
kikja er ny på veien

Sv: Eurodiett-bar

Fikk akkurat vite at jeg skal ut i kveld (Elvelangs langs Akerselva), og vet da ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med mat... Må skynde meg hjem etter jobb og spise "middag", men drar hjemmefra rundt halv 7, og er ikke hjemme igjen før i 23-tida...

Har allerede spist dagens bar - men kan jeg unntaksvis ta en til bar i kveld, sånn at det blir to i dag? Heller hoppe over en en annen dag

__________________
~ Kikja ~
... har pause ...


kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 16:09   #7
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurodiett-bar

kikja: ingen regler uten unntak sier jeg bedre det enn å bli så sulten at du faller for fristelsen å dytter inn no annet

god tur

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 17:33   #8
kikja
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
Innlegg: 193
kikja er ny på veien

Sv: Eurodiett-bar

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

kikja: ingen regler uten unntak sier jeg bedre det enn å bli så sulten at du faller for fristelsen å dytter inn no annet

god tur

Ja, var egentlig litt sånn jeg tenkte og... Da tar jeg med en, så får vi se

__________________
~ Kikja ~
... har pause ...


kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er Eurodiett? Summer Eurodiett 12 01-03-13 22:47
Spm om eurodiett kilo Eurodiett 10 16-05-08 17:20
Ny på Eurodiett Ruska Eurodiett 13 25-01-08 12:12
Eurodiett Sugarpill Spørsmål og svar 0 15-06-07 18:19
Maz, hva er Eurodiett? Summer Andre dietter 6 11-01-04 07:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no