Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Superdupergode søte boller/rundstykker

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-08, 19:42   #26
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Ja, disse var virkelig gode!
Jeg laget dem i sånn silikon-muffins-form, det funket veldig bra.
Jeg hadde ikke kremost og brukte CottageCheese i stedet, funket helt fint. Hadde ikke så mye splenda heller, men de ble gode for det, unnet meg heller litt lavkcalori syltetøy fra heistad på.

Noen som har regnet ut kcal sånn ca i disse da?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 19:43   #27
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Denne kan man helt sikkert bruke til mye annet også hvis man kutter ut det søte...Pizzadeig, rundstykker osv.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 12:36   #28
upsidaysi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 66
upsidaysi er på en erverdig vei

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

hmm, kan lage sånne så man har til frokost eller lunsj feks?

upsidaysi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: aner ikke...egentlig.. Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 12:42   #29
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Denne kan man helt sikkert bruke til mye annet også hvis man kutter ut det søte...Pizzadeig, rundstykker osv.

Ja, var ei eller en her inne som hadde brukt oppskriften (som den var, tror jeg) til pizzabunn og sa det ble ordentlig tykk ekte pizzabunn. jo bare prøves.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 19:11   #30
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Blir så lykkelig av slike tråder jeg! Må nok prøve disse snart, og ny pizzabunn også.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 22:06   #31
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Ludviginne, her.

Jeg har savnet tykk bunn på pizza, ELSKER det. I dag lagde jeg denne oppskriften, smurte utover en stor paiform ( i tillegg fikk jeg 8 muffins tror jeg, deig som ble til overs). Stekte den litt, for å få den litt fastere. Brunet kjøttdeig og sopp, og hadde i litt First price tacosaus. Ost på toppen. Mmmmmmmmm!!!!!!!!!!!! Endelig var det godt med pizza igjen!!! (Min ikkeketolyse mann prøvde en annen pizzabunn her, som vi begge syntes smakte for mye egg. Til og med han likte denne!!!)

Kuttet du ut splendaen når du lagde denne?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 22:29   #32
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Kutt ut alt det søte hvis du skal lage pizzabunn eller rundstykker.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 22:29   #33
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Disse er så gode og så mettende. Det må være Johannesmelet.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 22:35   #34
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Jeg har ikke food processor..

kan jeg lage denne deigen/pastaen med stavmikser?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 22:51   #35
Ludviginne
Juniormedlem
 
Ludviginne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 46
Ludviginne er på en erverdig vei

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Jeg tok hele oppskriften ja... Med splenda, men kan sikkert sløyfes. Lagde en annen god variant her. Hadde igjen litt røre, hadde i litt sukkerfri sjokolade, kuttet i biter, og da ble det boller med sjokoladebiter i. Mmmmmm......

__________________
Ludviginne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 23:02   #36
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Jeg har ikke food processor..

kan jeg lage denne deigen/pastaen med stavmikser?

Går fint med stavmikser, det brukte jeg. Holder nesten å røre med skje også.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 23:05   #37
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Jeg tror jeg ville beholdt litt av det søte også i pizzadeig eller annen "brødbakst". Synes det er godt. Mange har jo sukker i pizzadeigen, feks. Jeg synes det gir en litt ekstra god smak.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 23:12   #38
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Har du smakt disse bollene, Iset? Jeg for min del synes det virkelig litt kvalmende å ha kjøttdeig og smeltet ost på disse og ville droppet søtning og heller tilsatt bittelitt salt.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 23:34   #39
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Oh my God!!
Disse er lagd!!må si jeg var litt skeptisk, men disse er GODE!!

Jeg hadde kanel i også, i tillegg til kardemommen..
Spiser en nå, med heistad jordbærsyltetøy..

I love you Ingis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 23:45   #40
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Har du smakt disse bollene, Iset? Jeg for min del synes det virkelig litt kvalmende å ha kjøttdeig og smeltet ost på disse og ville droppet søtning og heller tilsatt bittelitt salt.

Nope, så det kan godt hende DISSE ville blitt for søte. Jeg skal lage dem etter oppskriften snart for å kjenne hvordan smaken er, så bestemmer jeg meg for om jeg vil ha søtning i når jeg lager pizza senere. Jeg er litt glad i søtt og salt sammen jeg da, kan godt bruke ei vanlig hvetebolle som minipizzabunn, faktisk.
Har så lyst å lage disse, er bare så irriterende at jeg må kjøpe både soyaprotein OG bakemix, synes det blir litt vel dyrt akkurat nå. Må vente litt.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 23:48   #41
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 59
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Sitat:

er bare så irriterende at jeg må kjøpe både soyaprotein OG bakemix, synes det blir litt vel dyrt akkurat nå.

Men du MÅ ikke det. Jeg lagde mine med bare bakemix, som var det jeg hadde i huset, og de ble knallgode!

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 23:54   #42
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Ciss, her.

Men du MÅ ikke det. Jeg lagde mine med bare bakemix, som var det jeg hadde i huset, og de ble knallgode!

Hah takk! Da skal jeg kjøpe bakemix! Ketolyse sin? Tror faktisk de selger den på Meny her.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 00:11   #43
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 59
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Ja, det var Ketolyse jeg brukte

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 01:48   #44
Annemora
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 57
Innlegg: 38
Annemora er ny på veien

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Jeg har blodtypedietten i bunnen for min lavkarbolivstil og har derfor justert litt. Inntar ikke hvete, og ikke søt kumelk eller ost . Doblet satsen i kveld, og fikk 20 muffinsformer fylte. De rant over, men smaker nydelig.

Har du blodtype A er dette å foretrekke:

10 ss soyaprotein
6 ss havrekli
10 ss rømme
8 egg
100 g chevre
100 g reven hvit geitost (av myk type, den harde er veldig salt)
3 ss Fribol bakemiddel (kjøpes på apotek)
6 ss kardemumme (liker kardemumme i "søte" bakverk)
4 ts bakepulver
6 ss solsikkeolje
6 ts Johannesbrødkjernemel (øker trolig mengden av det i neste sats for å hindre utflytning)

Stekte midt i ovnen på 175 grader i ca 25 minutter.

Regnet karbohydratinnehold pr enhet ved hjelp av "Mat på data 5.0" og fant at disse rause 20 smakfulle "bollene" inneholder ca 1.5 g.

Noen som har prøvd fryse disse bakeverkene, forresten?

Hiver dem i kjøleskapet, og meg selv i køya og byr dere alle en herlig søvn så lenge!

__________________



Sist redigert av Annemora : 10-02-08 kl 18:45. Årsak: Feil skjestørrelse
Annemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blodtype-diett + lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 23:50   #45
Bayone
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 45
Innlegg: 101
Bayone er på en erverdig vei

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Har så lyst å lage disse, er bare så irriterende at jeg må kjøpe både soyaprotein OG bakemix, synes det blir litt vel dyrt akkurat nå. Må vente litt.

Jeg lagde med bare soyaproteinpulver, siden jeg ikke har bakemix. Gikk helt fint det også. Veldig gode, har akkurat laget en omgang med bare bittelitt splenda nå som jeg skal bruke som jobbmat

__________________
Startet opp igjen 09.08.2010 på 82 kg


Bayone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 17:14   #46
Ludviginne
Juniormedlem
 
Ludviginne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 46
Ludviginne er på en erverdig vei

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

I helga har jeg tenkt å lage disse, og ha litt Heistad vaniljekrem på de, inspirert av skolebrød på bakstsidene her Looking forward to it!!!!!

__________________
Ludviginne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 17:20   #47
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Jeg har prøvd så mange varianter av bakverk med bakemiks eller soya eller myseprotein nå, at jeg må si jeg var kjempeskeptisk. Det får liksom være grenser for hvor mye god ost og hvor mange gode egg man skal ødelegge. Men jeg tenkte skitt au, vi prøver en til.

Ble ikke mindre skeptisk underveis. Brukte philadelphia og ketolyse-bakemiks, hadde ikke soyaprotein. For det første ble det ikke noe tannpasta-aktig, men mer flytende, så jeg ble nødt til å bruke muffinsformer. Av papir. . . noe som gjorde at de fleste fløt ut av formen og utover bakebrettet, som jeg selvsagt IKKE hadde bakepapir på. Blæh.

Så jeg ventet egentlig ikke noe særlig da jeg smakte.

Men alle som har skreket over seg her inne, har faktisk rett! Det VAR veldig godt! Det er absolutt det nærmeste "ekte" vare jeg har kommet. De hevet seg flott, men falt litt sammen etterpå. Får se hvordan de oppfører seg når de får ligge litt.

Jeg tror absolutt jeg må prøve dette til pizza, for også der har jeg prøvd "alt" uten å finne noen ting som funker for meg.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 18:07   #48
Brumm
Medlem
 
Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oppland
Alder: 45
Innlegg: 236
Brumm er ny på veien

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Har ikke bakemix, kutter jeg ut det eller har jeg i litt ekstra soyaprotein?

__________________
Mål: Ned 6 kg.
-Går litt opp og ned...

Velkommen inn i min journal!
Brumm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg fram-heller mot Atkins Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 19:22   #49
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Jeg elsker disse! Bruker ikke søtstoff. Bruker heller ikke bakemix, kun proteinpulver!
Innmari gode!!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 15:32   #50
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Superdupergode søte boller/ rundstykker

Å nei, nå har jeg handlet Philadelphia og er klar til å lage disse bollene og så viser det seg at jeg mangler kruskakli.
Hvor viktig er det? Kan det erstattes med noe annet? F.eks havregryn, proteinpulver, knuste solsikkekjerner eller linfrø?
Ville jo så gjerne, men gidder ikke ut å handle igjen.
Noen forslag?
Har tenkt å lage den søte varianten.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Punsjboller Mum 4 2 Lavkarbo generelt 7 18-01-12 22:34
Rundstykker med 4 karber i hver RAGNA Annen mat 38 01-03-09 18:46
Oppskrift på boller? beginner Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 25-01-09 19:59
Bake brød/rundstykker med soyamel? Humle Oppskrifter 3 03-04-08 20:07
Sunnere boller og kaker petterh61 Kake/dessert og snacks 9 23-04-07 15:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no