Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Bytt passord på MSN (oppfordring)

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-09-08, 18:05   #1
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Bytt passord på MSN (oppfordring)

Det er mye grums på MSN og dagen, særlig oppfordring om å sjekke hvem som har slettet deg på MSN.
dette er bare sprøyt, og det som skjer er at noen stjeler passordet ditt og bruker kontoen din til å spre SPAM, enten via mail, eller til hotmailkontaktene dine.

Du kan lett stoppe utviklingen ved å endre passordet ditt.

Får dere linker fra andre på MSN, Spør ALLTID vedkommende som har sendt hva det er. før dere åpner. ....

Det var dagens oppfordring

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 18:10   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bytt passord på MSN (oppfordring)

https://account.live.com/ link til der du kan endre. Grei å ha med den også

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 20:06   #3
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Bytt passord på MSN (oppfordring)

Takk! Får noen slike av og til, men åpner det aldri,
en gang var nok liksom

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 09:41   #4
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Bytt passord på MSN (oppfordring)

Hjertlig takk for tips, Distrea!

Har hatt kjempemye av det tullet der i det siste - jeg logger meg på og noen fra vennelista har angiveligvis sendt meg en link som jeg bør sjekke ut.
Blond som jeg er, klikket jeg selvsagt på linken første gangen også da...
Den inneholder en trojaner, ja.

Da skal jeg jammen meg bytte passord neste gang jeg er på MSN.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 10:52   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bytt passord på MSN (oppfordring)

Jeg er vant med at broren min sender med Youtube-linker over msn hele tiden, så da HAN kom opp på msn med en slik link uten å si noe, trykket selvsagt dumme meg på den. Det VAR jo min bror, men tydeligvis ikke. Hele pcen ble infisert og vi måtte nettopp formattere den. Har aldri vært med på et så sykt virus før, alle programmer var angrepet, jeg fikk angrepsmeldinger på skjermen hele tiden osv. :dåne:

Nå er pcen frisk igjen, vi har installert TO gode virusprogrammer som freser og går, og jeg åpner ALDRI linker, ikke engang Youtube og lignende på msn, før jeg har snakket noen ord med vedkommende og gjort meg sikker på at det ER ham/henne.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 11:36   #6
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Bytt passord på MSN (oppfordring)

Wow, fikk du det SÅ ille!?
Jeg klikka jo også, men for min del var det bare MSN som slo seg vrang.
Jeg kjørte en runde med AdAware og så var saken fikset.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 11:47   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bytt passord på MSN (oppfordring)

Nyttet ikke her, hele pcen var totalt føkka, reklamer var skiftet ut på alle foraer, med sånne blinkende amerikanske "you have won"-reklamegreier, masse advarsler på skjermen, masse popups hele tiden, programmer slo seg av og på, ja hele pcen var sinnssyk! Vi renset den, men det nyttet ikke, så vi måtte formattere. :sur:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 11:58   #8
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Bytt passord på MSN (oppfordring)

Takk for tips! Da er mitt passord endret. Håper jeg husker det nye nå da.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 13:48   #9
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Bytt passord på MSN (oppfordring)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nyttet ikke her, hele pcen var totalt føkka, reklamer var skiftet ut på alle foraer, med sånne blinkende amerikanske "you have won"-reklamegreier, masse advarsler på skjermen, masse popups hele tiden, programmer slo seg av og på, ja hele pcen var sinnssyk! Vi renset den, men det nyttet ikke, så vi måtte formattere. :sur:

Jeg har vært med på det der tidligere en gang også. Så prøver du å lukke en pop-up og da dukker det opp ti nye, hva? Helt pyton.
Jeg fikk til slutt løst det problemet ved å installere en prøveversjon av noe som heter "Microsoft Cleaner" som feide ut ikke mindre enn 95 trojanere!
Og da var problemet løst... så du har nok vært ekstremt uheldig, ja.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 09:45   #10
kikja
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
Innlegg: 193
kikja er ny på veien

Sv: Bytt passord på MSN (oppfordring)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nå er pcen frisk igjen, vi har installert TO gode virusprogrammer som freser og går, og jeg åpner ALDRI linker, ikke engang Youtube og lignende på msn, før jeg har snakket noen ord med vedkommende og gjort meg sikker på at det ER ham/henne.

Må bare kommentere - du bør ALDRI ha mer enn ett virusprogram på PC'n om gangen, fordi det da er stor sannsynlighet for at de vil motvirke hverandre... Og da er jo egentlig en del av poenget borte... :s
Så avinstaller det ene, og hold deg til ett - de fleste av dagens virusprogram tar det som finnes av virus uansett, så lenge du er flink til å oppdatere det når du får spørsmål om det

__________________
~ Kikja ~
... har pause ...


kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En oppfordring om oppskrifter Summer Informasjon 1 21-11-07 07:33
Oppfordring Summer Informasjon 0 03-11-05 20:08
En oppfordring Begod Generell diskusjon 1 29-04-04 10:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no