Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvordan begynne på nytt kosthold?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-04-09, 20:34   #1
*pippi m gutt og jente*
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
*pippi m gutt og jente* er på en erverdig vei

Hvordan begynne på nytt kosthold?

Noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal gå frem? Jeg er ikke helt ferdig på ketolyse ennå, men snart...

*pippi m gutt og jente* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 14:19   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan begynne på nytt kosthold?

Da kjøper/låner du boken "etter slankekuren" eller går over på fedon. Det har eg iallefall planer om å gjøre sjøl-

__________________
Følg gjerne min journal:
Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 15:02   #3
*pippi m gutt og jente*
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
*pippi m gutt og jente* er på en erverdig vei

Sv: Hvordan begynne på nytt kosthold?

Ja jeg tenkte litt på Fedon jeg og..hm..Noen som går på Fedon etter å ha gått på Ketolyse her?

*pippi m gutt og jente* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 15:15   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan begynne på nytt kosthold?

Etter jeg hadde avslutta ketolyse, gikk jeg over til en mer generell lavkarbo. Jeg har boken "Etter ketolysekuren" og syns det står en del bra der, spesielt det med det psykiske og veldig masse om hva vitaminer, mineraler og enzymer gjør med kroppen.
Jeg gikk på ketolyse over 3 økter på et år, og lærte kroppen min å kjenne på den tiden. Lærte meg hva kroppen tålte og ikke, hva slags mat jeg trivdes med osv.... Som Torkil sier i den boka: Lærte å bli min egen kostholdsekspert

Jeg har det året jeg har spist mer generell lavkarbo, hatt forskjell på det hverdagslige kostholdet og den biten man ikke helt styrer selv (selskaper, overnattinger osv osv) For meg er det hverdagskostholdet som er viktigst.
Jeg har funnet mat jeg liker, og trives med.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan begynne? Sanko Ketolysekuren 2 26-01-08 14:24
Hvordan bør jeg begynne å trene? Skrible Trening 9 29-12-07 02:47
Første fest på nytt kosthold - gode råd anyone? Kristin1964 Lavkarbo generelt 3 17-08-07 11:13
hvordan kan man begynne på Eurodietten? Chumpsy Eurodiett 1 21-04-06 16:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no