Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Fest

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-02-09, 16:01   #1
Torleiv
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 34
Torleiv er på en erverdig vei

Fest

Hva skjer hvis jeg går på en sikkelig fest en sånn som varer i 2 dager, vil det få noen konsekvenser for kuren. vil jeg stoppe opp i ketose fordi om jeg ikke får imeg for mye karbohydrater. Det er en planlagt fest og jeg kan ikke komme å gi halvparten syns jeg. Har vært på kuren i 4 uker når det skal skje?

Torleiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 16:20   #2
Kreta
Medlem
 
Kreta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 171
Kreta er ny på veien

Sv: Fest

Syns du skal gå på fest og ta den skikkelig ut jeg!! . Hvis det er viktig for deg så gjør du det - du har resten av livet til å være i ketose!! Viktig å leve litt underveis også

Det du må huske på er at du ikke tåler på langt nær så mye alkohol som du gjorde før, så vær forsiktig....ellers kan festen fort bli kort for din del.

Lykke til!

__________________
Kreta




Kreta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse fra 26/1-09 Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 16:26   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Fest

Bare ta deg en fest du

Så lenge alkoholen er i kroppen vil den forbrennes først. Du vil likevel være i ketose, men det er ikke fett som forbrennes...

Og ja, du kan tåle myyyyye mindre

Det som skjer med mange når alkoholen inntas er at "vettet" forsvinner og man har lett for å havne på karbokjøret i tillegg... Men klarer du å unngå det, så er det ikke skjedd store skader

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 17:34   #4
Skippy
Seniormedlem
 
Skippy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 56
Innlegg: 616
Skippy har en fantastisk aura rundt segSkippy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fest

Om du har mulighet til å påvirke "menyen" så sørg for at der er ost, baconcrisp, spekemat etc etc å mumse på mens du drikker. Og jepp, ketose gjør at du blir fort "svingstang". Om du klarer å holde ketosen er det nok best, selv blir jeg skikkelig dønn "fyllesyk" om jeg går kjapt ut av ketose. Og en to-dagers fest setter nok spor som det er tenker jeg. God fest.

Skippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skal ha fest i morgen ... Mrs. Big Eurodiett 4 17-09-08 20:08
Alternativ til fest/kos mat? antikarb Barns kosthold 1 31-07-08 17:48
Tips til mat før en skikkelig fest? Fast-i-fisken Lavkarbo generelt 20 03-03-07 19:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no