Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag? Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
25-11-11, 21:24 | #26 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
|
Sv: Næringsinnhold SplendaHuffda. Takk, jeg skal se på dette nøye. Hva er verst, natreen eller dette? Jeg må skifte litt på ulumskhetene ihvertfall. Skulle vel tatt chlorella samtidig så giften felles ut. |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo |
25-11-11, 22:04 | #27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
|
Sv: Næringsinnhold SplendaNatreen er syklamat/cyclamat. Det er ansett som trygt her i Europa i moderate mengder, men er faktiks forbudt i bl.a. statene.
Kilde: http://www.cspinet.org/reports/chemc....htm#cyclamate |
Min kostholdsfilosofi: Ketose |
25-11-11, 22:41 | #28 |
Seniormedlem
|
Sv: Næringsinnhold SplendaDu trengte ikke å finne info om cyclamat, jeg har lest nok til å bli redd. Derfor kjøpte jeg lflytende sucralose istedet, fordi jeg håpet det var litt bedre. Hva som er verst er kanskje vanskelig å si ennå. |
25-11-11, 22:56 | #29 |
Seniormedlem
|
Sv: Næringsinnhold Splenda
Jeg ble ikke noe redd etter å ha lest wikipedias omtale. Der fant jeg noe annet jeg ikke likte, nemlig dette:The FDA allows for any product containing less than 5 Calories per serving to be labeled as "zero-calorie". Det synes jeg er å holde forbrukere litt for narr. Kanksje fem kalorier er lite for noen, men likevel er det fem og ikke null. |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Salatmester'n = Matmester'n - næringsinnhold i dressing | jorang | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 4 | 16-11-10 16:08 |
Søtningsmiddelet Splenda | HildePåSlankern | Ketolysekuren | 11 | 12-08-10 08:08 |
Kake med Splenda isteden for sukker? | Ember | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 7 | 15-09-09 15:21 |
Sannheten om Splenda? | Chamomilla | Fysisk og mental helse | 8 | 19-11-06 17:39 |
Splenda | Nille | Lavkarbo generelt | 3 | 22-05-04 12:34 |