Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolysekuren for 2 gang 4 mnd etter fødsel, går ikke ned!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-05-13, 20:30   #26
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekuren for 2 gang 4 mnd etter fødsel, går ikke ned!

Jeg må bare ile til og beklage. Ser at jeg har misforstått meninga i overskrifta, trodde dette var 2. gang etter fødselen.

Jeg trodde det var vanlig å gå ned i vekt under amming. På meg raste kiloene av. Da lærte jeg noe nytt idag..
Ettersom du ikke ammer, kan du i større grad fokusere på hva og hvor mye du spiser. Synes de porsjonene så litt store ut, særlig med så mange måltider om dagen. (Det var vel derfor jeg trodde du fortsatt amma. Så synd at ikke junior ville ha mer av melka di.) Jeg synes det du spiser ser greit ut, kanskje med unntak av barbeque-ribba. Hold deg til mest mulig rein mat, og lag den fra bunnen av, minst mulig ferdigmat.

Ønsker deg lykke til, både med junior og kostholdet.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-05-13, 10:34   #27
Pebbles82
Medlem
 
Pebbles82 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: oslo
Innlegg: 64
Pebbles82 er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekuren for 2 gang 4 mnd etter fødsel, går ikke ned!

Opprinnelig lagt inn av Hamster59, her.

Jeg må bare ile til og beklage. Ser at jeg har misforstått meninga i overskrifta, trodde dette var 2. gang etter fødselen.

Jeg trodde det var vanlig å gå ned i vekt under amming. På meg raste kiloene av. Da lærte jeg noe nytt idag..
Ettersom du ikke ammer, kan du i større grad fokusere på hva og hvor mye du spiser. Synes de porsjonene så litt store ut, særlig med så mange måltider om dagen. (Det var vel derfor jeg trodde du fortsatt amma. Så synd at ikke junior ville ha mer av melka di.) Jeg synes det du spiser ser greit ut, kanskje med unntak av barbeque-ribba. Hold deg til mest mulig rein mat, og lag den fra bunnen av, minst mulig ferdigmat.

Ønsker deg lykke til, både med junior og kostholdet.

takk takk.... du er tilgitt

__________________
Pebbles82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-05-13, 22:48   #28
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekuren for 2 gang 4 mnd etter fødsel, går ikke ned!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

(det med at amming tærer på kiloene er det dummeste jeg hører! Jeg ammet i 7 mnd og ungen åt masse, men jeg bare gikk opp! Spiste nesten ikke, for det glemte jeg. Kjenner heller ingen som gikk noe særlig ned ved amming, enten stillestående eller opp ivekt på dem også. Så sånne myter blir for dumme å generalisere etter!)

Så enig, så enig. Jeg ammet i 10 mnd, ikke fullammet da, men gikk ikke ned ett gram. Derimot klarte jeg lett å spise på meg rundt 5 kg og siden jeg fra før hadde 5-6 kg ekstra etter fødselen så var jeg minst 10 kg overvektig etter å ha ammet i 10 mnd.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolyse - når etter fødsel? timich Ketolysekuren 1 20-05-07 20:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no