Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Løs hud

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-12-13, 11:27   #1
Runner23
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Innlegg: 5
Runner23 er på en erverdig vei
Question

Løs hud

Hei! Jeg er 16år,181cm veier nå 69kg, etter at jeg gikk på lavkarbo i en mnd hvor jeg sprang minst en mil hver dag så gikk jeg ned 4-5kg uka og mistet derfor my vekt veldi fort. Detter var i juni og det har gått en god stund siden jeg gikk ned men jeg sliter enda med en del hud som sammler seg helt nederst på magen. Jeg trener enda mye, men bare styrke. Kan se stor forsjell fra i juni til nå, men d jeg lurer på er om huden vill trekke seg helt tilbake så den blir helt tight over magen som den skal være?
Takker for alle svar!!

Runner23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 12:17   #2
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Løs hud

Det avhenger litt av hvor mye du har gått ned totalt... Stor forskjell på å ha løshud etter å ha gått ned 40 kg vs 10 kg for eksempel Men du er heldig som er så ung, for da er huden fremdeles ganske elastisk og det er stor sannsynlighet for at den vil trekke seg tilbake enda litt mer, bare du gir det tid og trening. Misforstå meg rett, man kan aldri trene vekk løshud, men ved å fylle på med muskler bak løshuden så skal du se at det også hjelper

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 16:04   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Løs hud

Signerer Timich på alt, og at du har en særlig fordel med tanke på alder. Andre ting som spiller inn er hvor fort du har gått ned (og så klart hvor mye), genetikk har også en del å si. I mellomtiden kan du med fordel massere/kna området rundt den løse huden litt ekstra godt når du smører deg inn med bodylotion, det får i gang blodsirukalsjonen og kan med hell avhjelpe litt på prosessen.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 19:52   #4
Runner23
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Innlegg: 5
Runner23 er på en erverdig vei

Sv: Løs hud

Takker for svar, jeg gikk ned 20kg

Runner23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 21:40   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Løs hud

Opprinnelig lagt inn av Runner23, her.

Takker for svar, jeg gikk ned 20kg

Jeg vil tro det fikser seg. Jeg har gått ned over 20 kg ++ siden i vår og huden min har strammet seg helt opp. Ikke grevinneheng i det hele tatt og ei hengende mageskinn. Du er ung og jeg er over 45 år.
Jeg tror det at jeg ikke røyker gir meg en stor fordel.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 22:04   #6
Runner23
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Innlegg: 5
Runner23 er på en erverdig vei

Sv: Løs hud

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg vil tro det fikser seg. Jeg har gått ned over 20 kg ++ siden i vår og huden min har strammet seg helt opp. Ikke grevinneheng i det hele tatt og ei hengende mageskinn. Du er ung og jeg er over 45 år.
Jeg tror det at jeg ikke røyker gir meg en stor fordel.

Jah håper d, men viss du shønte d så mistet jeg ca 20kg på litt over en mnd.. Men håper d går seg til, Takk for svaret. (Røyker ikke jeg heller)

Runner23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 23:09   #7
engeljenta30
Medlem
 
engeljenta30 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 350
engeljenta30 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Løs hud

20 kg på en mnd??????????????????

engeljenta30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 23:22   #8
Runner23
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Innlegg: 5
Runner23 er på en erverdig vei

Sv: Løs hud

Ja jeg brukte vell 5uker elns, høres fryktelig mye ut men var ikke så vanskelig når jeg hadde et slikt strengt diett prog og ELSKET å springe langt Så du shønner jeg sliter med my løshud..

Runner23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 00:42   #9
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Løs hud

Opprinnelig lagt inn av Runner23, her.

Ja jeg brukte vell 5uker elns, høres fryktelig mye ut men var ikke så vanskelig når jeg hadde et slikt strengt diett prog og ELSKET å springe langt Så du shønner jeg sliter med my løshud..

Hehe, du er nok heldig da som ikke fikk skader eller betennelser pga løpingen. Mmm, kan nesten drømme seg litt bort over å være 16 igjen hehe.

Gratulerer med slankingen, tror og huden din vil "trekke" seg sammen og tilpasse seg. Dette fordi du er såpass ung enda. Så bra høre du fyller på med muskelmasse, det gjør nok susen også.

Jeg gikk ned 13 kg på 3 uker da jeg var 24 år vha streng diett og hard trening hver dag. men akk, dette er jo nesten 20 år siden nå..hehe. Så de 13 kiloene kom raskt på og svært mye mer også gitt. I dag bruker jeg flere måneder på samme antall kilo :-)

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 22:05   #10
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Løs hud

Signerer det de andre har sagt angående løshuden, men vil aller mest gratulere med et sinnsykt bra vekttap! Også har jeg hørt at vitamin e-olje skal være bra for å stramme opp huden!

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 16:38   #11
Runner23
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Innlegg: 5
Runner23 er på en erverdig vei

Sv: Løs hud

Takk for svar igjen Jah jeg håper virkelig det trekker seg helt tilbake slikt det burde se ut, men d kan vell ta tid:/

Runner23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar

Emneord
lavkarbo, løs hud, tid, ungdom, vektnedgang


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no