Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Juleantrekk

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-12-13, 22:29   #26
Perdita
Seniormedlem
 
Perdita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 672
Perdita er en juvelPerdita er en juvelPerdita er en juvel

Sv: Juleantrekk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Perdita! Suuuuperfin kjole! Å, jeg er så misunnelig på dere med skikkelig markert midje!

Tusen takk!!! Jeg er nok heldig, jeg hadde veldig markert midje selv da jeg var 25kg tyngre enn jeg er nå.

__________________
Min journal: Perditas verden og minskende midjemål



Mamma til tvillinggutter født mars 2010
Perdita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-12-13, 22:38   #27
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Å, jeg er så misunnelig på dere med skikkelig markert midje!

Si ikke det.. Jeg har også markert midje, det er der det står mest ut! Ikke mye å misunne akkurat.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-12-13, 22:49   #28
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Ååå, fin! Link?

Sånn vil jeg også ha!! Elsker kjoler/skjørt med slik fasong.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 14-12-13, 23:03   #29
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk..

Opprinnelig lagt inn av Ciss, her.

Å, jeg falt totalt for den grønne utgaven jeg Gerd! Den var jo ikke dyr heller, så kanskje jeg må kjøpe?

Hva jeg skal ha på meg på julaften aner jeg ikke ennå. Pleier aldri å planlegge det, bare åpner skapet mitt når det er på tide å kle seg om og ser hva jeg finner. (Ja, jeg har MANGE kjoler, så det er aldri noe problem å finne noe)

Enig med deg Ciss! Den grønne var bare nydelig så jeg bestilte to stk i ulike størrelser. En av dem må jo passe? Fretex får den andre.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 14-12-13, 23:30   #30
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk..

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Enig med deg Ciss! Den grønne var bare nydelig så jeg bestilte to stk i ulike størrelser. En av dem må jo passe? Fretex får den andre.

Jeg skal forresten bruke min kjole på graduationsfesten samt på St Patricks day i Perth. I jula blir jeg å bruke mange buksevarianter siden vi får to små barnebarn på besøk. Det ser så kleint ut å rulle rundt på gulvet i kjole..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 00:25   #31
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Perdita! Suuuuperfin kjole! Å, jeg er så misunnelig på dere med skikkelig markert midje!

De fleste kan få markert midje ved å bruke et fluffy underskjørt under kjolen.

Jeg er som Perdita, selv med BMI på 53 hadde jeg godt markert midje. Og den blir ikke mindre tydelig av 40kg ned. Mulig heldig. Ikke alltid så heldig, da det er så stor forskjell på hofter og liv at det er slitsomt når jeg skal kjøpe jakker feks, herrejakker må jeg ha slik at den er flere nr for stor øverst enn rundt hoftene. Og da blir jakkene veldig klumpete øverst. Det har sine fordeler og ulemper.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 03:14   #32
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Vi pynter oss. Selv om jeg har protestert noen år og gått i hverdagsklær fordi jeg ikke helt ser poenget med å pynte meg for kjernefamilien. Men jeg føler meg litt dum i type joggebukse og hettegenser når de andre går med dress og finkjole. De siste årene har jeg endt opp i rød "silke"-topp og svart, blankt a-skjørt eller stripete svart dressbukse. Jeg har en kjole som er ganske julete, men den har så liten plass til puppene at jeg må gå uten BH i den. Synes ikke det passer å gå i utringet kjole uten BH på julaften med familien. Har også en knallrød kjole, men den er fortsatt for liten. Eller, jeg får den på meg fordi den er stretchy, men da stikker valkene ut. Det ser veldig lite pent ut.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 03:46   #33
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Opprinnelig lagt inn av Perdita, her.

Tusen takk!!! Jeg er nok heldig, jeg hadde veldig markert midje selv da jeg var 25kg tyngre enn jeg er nå.

Det er jo en kjempefordel, ikke bare utseendemessig, men også helsemessig.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Si ikke det.. Jeg har også markert midje, det er der det står mest ut! Ikke mye å misunne akkurat.

Du vet hva jeg mente. Jeg hadde en midje som var bredere enn hofter og bryster og alt annet på kroppen da jeg var på mitt største, og det var ikke akkurat dét jeg mente med markert midje. Går ut fra at alle andre skjønte at jeg med det mente konkav, ikke konveks.

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

De fleste kan få markert midje ved å bruke et fluffy underskjørt under kjolen.
Jeg er som Perdita, selv med BMI på 53 hadde jeg godt markert midje. Og den blir ikke mindre tydelig av 40kg ned. Mulig heldig. Ikke alltid så heldig, da det er så stor forskjell på hofter og liv at det er slitsomt når jeg skal kjøpe jakker feks, herrejakker må jeg ha slik at den er flere nr for stor øverst enn rundt hoftene. Og da blir jakkene veldig klumpete øverst. Det har sine fordeler og ulemper.

Hånei, du. Ikke med mindre man med min kroppsfasong/silhuett - da jeg veide mye mer enn jeg gjør nå - samtidig ville, sånn rent visuelt, "legge på seg" ca 20 kilo.
Nå er det jo en helt annen sak, ettersom jeg jo er vanlig tynn/slank, men da jeg fortsatt var overvektig, med bred midje og rygg, så så jeg dobbelt så stor ut som det jeg var, om jeg forsøkte meg på den stilen, så det fungerte særs dårlig. Det ble da mest til kjoler med lett A-form, helst. Nå har jeg jo langt mer frihet, men fortsatt er ikke svingkjoler med petticoats og sånn det som gjør mest for fasongen min.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-12-13, 23:23   #34
Småspiseren
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bø i Telemark
Innlegg: 270
Småspiseren er på en erverdig vei

Sv: Juleantrekk

Var masse fine kjoler her inne!
Jeg skal starte på lavkarbo igjen etter jul, så er ikke spesielt gira på å pynte meg når jeg ser ut sånn som nå. Men jeg har funnet en kjole jeg vil bruke, så skal jeg se om jeg får kjøpt meg noe hold-in for mage og hoftene

__________________
Min Journal - som jeg skal bli kjempeflink til å oppdatere
Småspiseren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-12-13, 23:23   #35
Småspiseren
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bø i Telemark
Innlegg: 270
Småspiseren er på en erverdig vei

Sv: Juleantrekk

shiiit, det ble stort bilde...... hvordan får folk så små bilder?

__________________
Min Journal - som jeg skal bli kjempeflink til å oppdatere
Småspiseren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-12-13, 23:40   #36
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Helt flott bilde!

Mine kjoler passet. wuhu!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 17-12-13, 01:30   #37
Mimou
Medlem
 
Mimou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2013
Hvor: Vest i havgapet
Innlegg: 339
Mimou har en fantastisk aura rundt segMimou har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juleantrekk

Opprinnelig lagt inn av Småspiseren, her.

shiiit, det ble stort bilde...... hvordan får folk så små bilder?

Fiiiin kjole!

__________________

Mimou er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 10:51   #38
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Juleantrekk

Så mye pent!!! Motehuset har mye flott syns jeg. Men ikke alltid de har i litt store størrelser. Jeg har sett meg ut en kjole som jeg skal ha meg en gang.... ja en gang hehe.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 14:33   #39
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Juleantrekk

Jeg kjøpte denne kjolen i for sikkert tre-fire måneder siden, med tanke på jula. Så det blir den, med blonde-strømpebukser og en kort cardigan. Den var grisebillig (typ 150 kr), men syns den sitter skikkelig fint på...

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 16:34   #40
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Det var en fin kjole Spinnerette!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 18-12-13, 16:48   #41
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Veldig fin!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 10:12   #42
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juleantrekk

Jeg skal ha denne kjolen:


(ikke meg på bildet...)

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 14:03   #43
Mimou
Medlem
 
Mimou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2013
Hvor: Vest i havgapet
Innlegg: 339
Mimou har en fantastisk aura rundt segMimou har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juleantrekk

Fine kjoler Spinette og timich!

__________________

Mimou er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-12-13, 18:44   #44
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Juleantrekk

Valgets kvaler...

Rød kjole fordi det er jul? Blomsterkjole fordi.. øh.. blomster? Og at jeg aldri bruker den ellers. Svart kjole som er fin med det røde skjerfet mitt og fancy strømpebukser..?

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 21-12-13, 19:49   #45
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Valgets kvaler...

Rød kjole fordi det er jul? Blomsterkjole fordi.. øh.. blomster? Og at jeg aldri bruker den ellers. Svart kjole som er fin med det røde skjerfet mitt og fancy strømpebukser..?

Vanskelig å si uten å vite hvordan de sitter på deg. Der de henger nå ser de formløse ut.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 21-12-13, 22:39   #46
Mimou
Medlem
 
Mimou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2013
Hvor: Vest i havgapet
Innlegg: 339
Mimou har en fantastisk aura rundt segMimou har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juleantrekk

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Valgets kvaler...
Rød kjole fordi det er jul? Blomsterkjole fordi.. øh.. blomster? Og at jeg aldri bruker den ellers. Svart kjole som er fin med det røde skjerfet mitt og fancy strømpebukser..?

En til hver juledag?

__________________

Mimou er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-12-13, 01:51   #47
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Ja, en hver dag. Fine kjoler

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 22-12-13, 02:00   #48
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Juleantrekk

Ingen dum idé!

Skal se om jeg får knipset noen bilder av kjolene i morgen, med meg inni altså.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 22-12-13, 17:46   #49
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Juleantrekk

Ikke helt lett å få til fullfigurs selfie her i huset.

(ja, mobildekselet er lekkert, lekkert...)

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 22-12-13, 18:09   #50
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Den svarte

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no