Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Hvilken bok skal jeg kjøpe først?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-09-08, 10:58   #1
BMS!
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 48
Innlegg: 142
BMS! er på en erverdig vei

Hvilken bok skal jeg kjøpe først?

Fedon Lindberg har jo ikke bare gitt ut en bok. Jeg har en oppskriftsbok jeg typisk ikke finner igjen, men hvilken av bøkene ville DU anbefalt meg?

Blir superglad for svar

__________________
Vennlig hilsen
BMS!


BMS! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Heller mot Lindberg, men ikke helt sikker enda :-D Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 11:36   #2
BMS!
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 48
Innlegg: 142
BMS! er på en erverdig vei

Sv: Hvilken bok skal jeg kjøpe først?

Opprinnelig lagt inn av Rufus, her.

Fedons metode.

Takk for svar, jeg håper jeg får kjøpt den i dag:-D

Ha en super uke

__________________
Vennlig hilsen
BMS!


BMS! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Heller mot Lindberg, men ikke helt sikker enda :-D Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 13:58   #3
BMS!
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 48
Innlegg: 142
BMS! er på en erverdig vei

Sv: Hvilken bok skal jeg kjøpe først?

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...1672468&rom=MP

Det er denne ikke sant?

Vil bare være helt sikker

__________________
Vennlig hilsen
BMS!


BMS! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Heller mot Lindberg, men ikke helt sikker enda :-D Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 15:05   #4
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Hvilken bok skal jeg kjøpe først?

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 21:42   #5
BMS!
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 48
Innlegg: 142
BMS! er på en erverdig vei

Sv: Hvilken bok skal jeg kjøpe først?

Opprinnelig lagt inn av Marita, her.

Takk takk. Jeg rakk dessverre ikke i dag. Men i morgen er det høyt prioritert:-D

__________________
Vennlig hilsen
BMS!


BMS! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Heller mot Lindberg, men ikke helt sikker enda :-D Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 17:52   #6
BMS!
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 48
Innlegg: 142
BMS! er på en erverdig vei

Sv: Hvilken bok skal jeg kjøpe først?

Ja, i går kom i alle fal boka i hus, men var borte hele kvelden, men i når sønn har fått lagt seg, skal jeg lese fremt til The Aprentice begynner.....

Gleder meg

__________________
Vennlig hilsen
BMS!


BMS! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Heller mot Lindberg, men ikke helt sikker enda :-D Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 11:12   #7
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken bok skal jeg kjøpe først?

Jeg har boken Naturlig Slank med Kost i balanse, altså denne:

https://www.drlindbergs.no/page/inde...0&parentid=218

Er Fedons Metode den samme boken, bare i revidert utgave?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 11:32   #8
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken bok skal jeg kjøpe først?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Er Fedons Metode den samme boken, bare i revidert utgave?

Ja. Pluss at menyforslagene er nye, det er tatt inn mer om stress, og noe annet småplukk. Den aller nyeste ser bra ut synes jeg, uten at jeg har lest den: https://www.drlindbergs.no/page/inde...9&parentid=218

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 11:35   #9
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken bok skal jeg kjøpe først?

Thanx MHM
Da holder jeg meg til den boken jeg allerede har, og så regner jeg med at det sikkert ikke er så dumt å kjøpe den GI tabellen?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 14-10-08, 12:16   #10
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken bok skal jeg kjøpe først?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Thanx MHM
Da holder jeg meg til den boken jeg allerede har, og så regner jeg med at det sikkert ikke er så dumt å kjøpe den GI tabellen?

Den er ikke så viktig den. Bedre at du virkelig setter deg inn i hvor viktig det er å ha nok proteiner i hvert måltid, hvor det gode fettet finnes osv. Karbohydratene regner jeg med du har god stell på uansett. Lykke til.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
MCT olje, Hvor kjøpe, og til hvilken pris? 01jun07 Lavkarbo generelt 23 30-07-07 10:40
Hvilken Atkins bok bør jeg kjøpe!? ElinGH Lavkarbobøker 10 28-11-04 14:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no