Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 15-11-04, 23:19   #1
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk
Lightbulb

Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Siden vi noen ganger har litt probs med å finne nye retter/ spennende retter/ raske retter/ enkle retter/ rimelige retter/ flotte retter/ restemat-retter så starter jeg en tråd hvor vi kan fortelle hverandre hva vi skal ha til middag!

Så selv om du en dag synes du er kjedelig i matveien, så sleng inn likevel, for kanskje andre får en kjempegod ide!

Siden det er langt over (normal...) middagstid for de fleste, så begynner jeg tråden med å si hva jeg HADDE til middag

Idag, mandag:

* Hamburger (uten brød!) med smeltet ost, stekt løk, friske grønnsaker, en dæsj tacosaus og noen råstekte tomatskiver med basilikumdryss
* Dessert: Lavkalori/lavfett vaniljeyoghurt med div nøtter på toppen

Håper noen henger seg på fra i morgen!

smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat
Gammel 15-11-04, 23:50   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg hadde stekt kalkun med curry og rapsolje og 2 revne gulrøtter til

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 16-11-04, 09:23   #3
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg hadde mix salat med reker jeg.... Var på jobb, så det ble litt vanskelig med en avansert middag...


Men i dag skal vi ta jula på forskudd, og ha skinkesteik!!!! Med brokkoli, blomkål, hjemmelaget surkål (uten sukker, selvfølgelig), brun fløtesaus og poteter til den øvrige familie da.....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen)
Gammel 16-11-04, 09:53   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg skull hatt fersk suppe, som jeg lagde på lørdag.

Isteden så ble det venninnetreff i byen etter jobb i går og vi spiste Fisk/skalldyr grillspyd m/broccolli og salat og hvitvinssaus. Nam.

....så i dag blir det Fersk suppe

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 16-11-04, 10:31   #5
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

I går hadde vi en grateng.

Blomkålmos (2 blomkålhoder i buketter kokt i minimalt med vann, ble moset med stavmikser, rørte inn 1/2 boks fetaost, kyllingbuljong, 2 fedd hvitløk, pepper) i bunn av ildfast from. Over hadde jeg en kjøtt-tomatsaus (800 g karbonade, 1 hakket løk, 2 bokser hakked tomater, litt chilli) så et dryss av revet ost også inn i ovnen 10-15 minutter. Raskt, lettvint og godt.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 16-11-04, 10:34   #6
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Kyllingfilet i biter stekt med massevis av løk og paprika i forskjellige farger og en dæsj soyasaus på toppen. Ris til de andre.

 
Gammel 16-11-04, 14:41   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

I dag tor jeg det blir persillesmør marinert steinbit igjen..... eller kanskje...

Får se, - tror jeg tar en titt i journalen min og ser om jeg finner noe - noe jeg hadde for mer enn 2 uker siden

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 16-11-04, 17:53   #8
Zoë
Medlem
 
Zoë sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 52
Innlegg: 415
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av guro

I går hadde vi en grateng.

Blomkålmos (2 blomkålhoder i buketter kokt i minimalt med vann, ble moset med stavmikser, rørte inn 1/2 boks fetaost, kyllingbuljong, 2 fedd hvitløk, pepper) i bunn av ildfast from. Over hadde jeg en kjøtt-tomatsaus (800 g karbonade, 1 hakket løk, 2 bokser hakked tomater, litt chilli) så et dryss av revet ost også inn i ovnen 10-15 minutter. Raskt, lettvint og godt.

MMMMMM!!!!!

Kalkunfilet og broccoli kokt med fløte, hvitløk, parmesan. Cherrytomat.

__________________





Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 16-11-04, 17:58   #9
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

my dinner!

idag skal jeg ha ca 150 gram kalkunfilet. og stekt sopp. med masse godt krydder.

skal manne meg opp til å prøve blomkålmos! some day!!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 16-11-04, 19:46   #10
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

2 kyllingfileter panert med: 1 dl revet ost, 1 ts oregano, 50 g smeltet smør i ovnen på 160 grader i ca. 30 min.

Kokt brokkolli

Linsestuing (fedons)

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 16-11-04, 20:37   #11
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Ferdiggrillet kylling med freste paprika, løk og sopp og ørlite brun basmati ris.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 16-11-04, 20:40   #12
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Tacosak uten skjell

Kjøttdeig med champignon tilsatt tacokryddermix-dings, ved siden av; rømme, ost, en tomat, litt løk, litt paprika.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 16-11-04, 20:53   #13
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Ovnsbakt torsk med tomatsaus av tomatpuré, sitron, olivenolje, finhakket løk og dampet broccoli til

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 16-11-04, 21:58   #14
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Kylling- og brokkoliform m/ris (til resten av familien )


Kyllingkjøttdeig
sopp
brokkoli
krydderost
rømme
kajennepepper
hvitløk

- forresten; oppskrifta ligger inne på oppskriftssidene.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 16-11-04, 22:38   #15
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Jeg har hatt nakkekotelett, Broccolimos og fløtesaus. (Tomaten fikk være linselus, jeg har ikke spist den pga at jeg allerede ligger litt høyt på karber i dag : )

Broccolimosen er Isets blomkålstappe, bare byttet ut grønnsaken i dag. Pleier også å ha litt mer fløte og litt mindre smør enn oppskriften sier. (50/50 og 75 ml tilsammen)

Tok bilde også jeg

Vedlagte bilder
Filtype: jpg middag 16. nov krympet.jpg (213,7 KB, 333 visninger)
__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste

Sist redigert av nalana : 27-06-06 kl 21:35.
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
Gammel 16-11-04, 22:49   #16
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Guro: Her er linken til oppskrifta på kylling- og brokkoliformen

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=633

Bruker ofte kyllingkjøttdeig også - varierer med hva jeg har tilgjengelig eller hva som er på tilbud.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 16-11-04, 22:53   #17
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 48
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

I dag har jeg spist to øko-svine-kjøttkaker med hermetiske erter, brun saus og kokte gulrøtter. Ikke verdens mest optimale middag, men gammeldags bondekost som mann og barn elsker.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
Gammel 17-11-04, 15:26   #18
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Kyllingbiter i karrisalat fra www.spisdegslank.no

Kylling, majones, kinakål, paprika, ananas, fersken

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 17-11-04, 15:38   #19
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Lettsaltet torsk, eggesmør m/vårløk, broccoli og litt gulerøtter.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 17-11-04, 15:58   #20
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Fiskesuppe med masse fløte, krepsehaler og reker oppi. Og brokkolig. Og ferskt Fedonbrød ved siden av til dem som vil ha (ikke jeg tror jeg - men kanskje jeg overrasker meg selv )

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 17-11-04, 19:52   #21
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Idag er det taco.
I går var det svinekjøtt i strimler med fløtesaus og grønnsaker.
I morgen blir det torsk med eggesmør og grønnsaker.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
Gammel 17-11-04, 20:31   #22
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

I går ble det tjukk wok omelett, i dag ble det stor salat med kylling

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 19-11-04, 05:59   #23
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

I dag har jeg mamma på besøk til middag og skal lage SBD-fór til henne:

Kokt blomkål med paprika og smeltet mozzarella,
kyllingfiletskiver marinert i provencalsk krydder

Dessert: 0,1 % vaniljeyoghurt

smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat
Gammel 19-11-04, 11:36   #24
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Rekecoctail fra www.spisdegslank.no : Reker, majones, dill, sitron sånn cirka

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger
Gammel 19-11-04, 12:06   #25
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

tror jeg skal spise kamskjell til forrett og elg indrefilet til hovedrett og noe bær-greier til dessert. også masse vin tenker jeg....


tamtata!!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 17:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no