Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Å spise nok!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-11-10, 23:44   #1
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Å spise nok!

DET har jeg store, store problemer med, tror jeg. Det sies at på ketolyse skal en spise når en er sulten, og stoppe når en er mett. Vel, når man sjelden/aldri ER sulten da? Dt jeg har sist de siste 3-4 dagene er absolutt ikke bra nok for en voksen kropp, og må nok gå under omtrent sulteforing. men jeg føler meg bra, er ikke sulten.

I dag har jeg spist:
Frokost; omtrent 2 dl med eggerøre, med sopp, ost, litt løk tror jeg det var
1. seigmann på jobb (eller var det i går?)
To paranøtter
En atkins bar på kveldinga.

jeg finnes ikke sulten, og jeg går vel heller ikke ned i vekt med et så lite inntak av mat/fett/proteiner? fordi, det funker faktisk for meg å gå på så lite, og jeg har null søtsug, null sultfølelse, og er i ketose iflg sticks.
Hva kan eller bør jeg gjøre? Dette kan jo ikke være bra?

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 07:35   #2
sæterjenta
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 170
sæterjenta er på en erverdig vei

Sv: Å spise nok!

Personlig synes jeg det hørtes litt vel lite ut ja. Om du ikke orker å spise så store mengder så kan det jo være greit å spise noe med høy næringstetthet. Spis ting som går fort å lage om du synes det er et ork å lage mat med dårlig matlyst.

Om du koker litt egg, så er jo det fort gjort å kaste i seg om man egentlig ikke er så sulten. Noen skiver ost og kjøttpålegg. Fløte i kaffe/te. Lettvindt middag kan jo være laks som du får kjøpt i aluform, som du bare kan slenge i ovnen og ha smeltet smør på.

__________________



Desembertrening 295/1000
sæterjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse - lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 07:36   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Å spise nok!

Nei dette høres ikke bra ut, viss dette er ditt daglige kosthold på ketolyse. (Og det kostholdet der er laaangt unna ketolyse- prinsippene)

Om du går ned i vekt på det matinntaket der, ja det er jo så, men sundt er det ikke.

Du bør nok sette deg som mål spise mat flere ganger om dagen. Selv om du ikke føler deg sulten. Kroppen din trenger næring.
Så kutt ut atkinsbar og nøtter. Spis heller grønnsaker.

Og lag deg mat på forhånd som er klar til hvert måltid.
Bruk oppskriftene og måltidsforlagene i boka, og lær kroppen din at den skal ha mat.

Hvordan spiste du før?
Har du gått lenge på ketolyse?
Hva drikker du?
Spiser du vitaminene?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 12:11   #4
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: Å spise nok!

Jeg har selv gått på ketolyse i ca 5 måneder. Jeg er nesten aldri sulten, men jeg har likevel 3-4 måltider i døgnet.

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 12:42   #5
snartslank?
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 174
snartslank? er på en erverdig vei

Sv: Å spise nok!

Jeg har trodd at jeg har måttet spise MER mat, men innså plutselig at jeg spiste for mye. Så nå er det to måltider pr dag + ett glass eggemelk på morran. Og jeg går ned i vekt.

Men jeg spiser jo MYE mer enn deg

snartslank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 15:39   #6
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Å spise nok!

Haha, en seigmann???
Ville nok, som det allerede har blitt sagt her, gått kostholdet litt etter i sømmene, og fylt på med næringsrik mat. Om du ikke spiser så mye av gangen i starten, så får du i hvert fall i deg SUNN mat, også kommer kanskje matlysten snikende etterhvert

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 21:49   #7
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Sv: Å spise nok!

Jammen er det ikke litt pussig at jeg FØLER meg bra? Hehe..
Er vel tredje uka nå, spiste bedre i starten, men jeg har en EKSTREMT hektisk jobb, hvor jeg aldri har tid til å spise....
Før, vel, igrunn på samme måte, jeg er ikke noe "matmenneske" hehe... jeg spiser når jeg MÅ, er ikke særlig glad i mat, langt mindre å lage den, går heller sulten.
Kastet i med den Atkinsgreia for å i det hele tatt får i meg NOE og tenkte at den er tross alt bedre enn ingenting.
Spiser ingen vitaminer, har ikke somla meg til å kjøpe dem.
Drikker i hovedsak vann, blir ofte pepsi Max på kvelden.
Hva slags grønnsaker kan jeg kutte opp og hive i meg i farta, da? ha med på jobben. f.eks? LAGE noe, eller SETTE seg ned, er ikke et alternativ.


Dagens mat, noe bedre enn i går, tror jeg, men slett ikke BRA.

Frokost:
-Kjøttdeig fra i går
- Kinakål
-1/2 tomat
-Rømme som dressing
-Litt ost på

lunsj:

Middag:

Kvelds:
omelett på ett egg og en dæsj fløte, to skiver bacon.
Er stappmett.

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 22:05   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Å spise nok!

Følg oppskriftene i boka i starten

Tenk grønnsaker som vokser over bakken. Bruk av de.

Ellers er det masse flotte oppskrifter her inne.
Du må sette deg inn i kuren og la den bli den nye "vanen"

Så litt innsats på matlagingsfronten er nok viktig.

Det meste av maten man lager som er ketosevennlig, kan faktisk fryses ned. Og når du f.eks lager deg en middag, eller en omelett, lag STOR porsjon og frys ned. Da har du noe å gripe raskt fatt i og ha til de travle tider.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 23:33   #9
Nyfrelst
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 78
Nyfrelst har en fantastisk aura rundt segNyfrelst har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Å spise nok!

Hvis matlysten uteblir så til de grader som nå over en lengre periode, bør du vel gjøre noen tiltak slik at du ikke sulter ut kroppen din fullstendig. Men på kort sikt tror jeg ikke fravær av matlyst er noe å bekymre seg over. Fokuser gjerne på å spise skikkelig mat, og ikke sånn Atkinsbar-dritt

Nyfrelst er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 00:07   #10
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Å spise nok!

Opprinnelig lagt inn av lille_flode, her.

Jammen er det ikke litt pussig at jeg FØLER meg bra? Hehe..
Er vel tredje uka nå, spiste bedre i starten, men jeg har en EKSTREMT hektisk jobb, hvor jeg aldri har tid til å spise....
Før, vel, igrunn på samme måte, jeg er ikke noe "matmenneske" hehe... jeg spiser når jeg MÅ, er ikke særlig glad i mat, langt mindre å lage den, går heller sulten.
Kastet i med den Atkinsgreia for å i det hele tatt får i meg NOE og tenkte at den er tross alt bedre enn ingenting.
Spiser ingen vitaminer, har ikke somla meg til å kjøpe dem.
Drikker i hovedsak vann, blir ofte pepsi Max på kvelden.
Hva slags grønnsaker kan jeg kutte opp og hive i meg i farta, da? ha med på jobben. f.eks? LAGE noe, eller SETTE seg ned, er ikke et alternativ.


Dagens mat, noe bedre enn i går, tror jeg, men slett ikke BRA.

Frokost:
-Kjøttdeig fra i går
- Kinakål
-1/2 tomat
-Rømme som dressing
-Litt ost på

lunsj:

Middag:

Kvelds:
omelett på ett egg og en dæsj fløte, to skiver bacon.
Er stappmett.

Mener ikke å være frekk nå.men hvordan kunne du bli overvektig når du ikke er glad i mat??

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 00:09   #11
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Å spise nok!

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Mener ikke å være frekk nå.men hvordan kunne du bli overvektig når du ikke er glad i mat??

Hvis du er /har vært overvektig da.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 00:16   #12
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Sv: Å spise nok!

Haha, ikke glad i mat nei, men to svangerskap med ekstrem svangerskapskvalme som gjorde at jeg måtte småspise raske karbohydrater og sukker for ikke å spy, det lar det eneste som virket. Hadde jeg bare sluttet med det etter fødsel..... sukkeravhengig eller noe. Sistnevnte er Jeg forresten helt kvitt, finnes ikke lysten på noe søtt nå.

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 01:00   #13
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Å spise nok!

Opprinnelig lagt inn av lille_flode, her.

Haha, ikke glad i mat nei, men to svangerskap med ekstrem svangerskapskvalme som gjorde at jeg måtte småspise raske karbohydrater og sukker for ikke å spy, det lar det eneste som virket. Hadde jeg bare sluttet med det etter fødsel..... sukkeravhengig eller noe. Sistnevnte er Jeg forresten helt kvitt, finnes ikke lysten på noe søtt nå.

Ok,skjønner.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 08:45   #14
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Sv: Å spise nok!

Spiser frokost nå, å tvinger i meg:
ett stekt egg
en god neve kinakål
fire agurkskiver
ca 30 gr. ost.

Er det bedre....?

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 17:45   #15
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Å spise nok!

Ja. Klarer du å kjenne sult og metthetsfølelse?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 18:11   #16
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Å spise nok!

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Mener ikke å være frekk nå.men hvordan kunne du bli overvektig når du ikke er glad i mat??


ved å spise feil mat kan man jo bli overvektig? man kan jo feks bøtte innpå med snop og brus .. ikke at trådstarter har gjort det, men bare et eksempel

vet jo om mange som elsker mat som ikke er overvektige også..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 18:50   #17
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Å spise nok!

Opprinnelig lagt inn av lille_flode, her.

Spiser frokost nå, å tvinger i meg:
ett stekt egg
en god neve kinakål
fire agurkskiver
ca 30 gr. ost.

Er det bedre....?

Dette vil jo aldri fungere om du skal måtte tvinge i deg mat. Er det ingenting i ketolyseboka av mat og oppskrifter som du faktisk liker? Du må ikke spise mange ganger pr dag - men du bør spise NOK mat ihvertfall. Det du skriver over her har jo ikke så veldig mye fett i seg heller. Fett kan du få fra forskjellige kilder uten å drukne i fløte og smør, søk opp på forumet
Med en hektisk jobb kan det lønne seg for deg å bruke litt tid til å planlegge når du har fri, kanskje også lage ferdig måltider som du hiver i frysen og bare varmer i mikro når du skal spise.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 22:37   #18
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Sv: Å spise nok!

Det er ikke snakk om at jeg er kresen, det er bare at jeg får helt noia av å måtte svelge mat på en måte, jeg blir kvalm når jeg tygger maten og klarer bare noen biter.

I dag har jeg spist det jeg skrev over og i tillegg blomkål/brokkoligrateng tilsatt baconbiter,-omtrent 150gr tenker jeg.

I dag var jeg faktisk bittlitt sulten på jobben, det er bra! Men hadde ingenting tilgjengelig. Greia er at jeg har ikke fri før til jul heller, tøft kjør nå, sånn er det bare. Herlighet, hørs jo ut som jeg er en skinnmager anorektiker eller noe, men særiøst, jeg VIL gi kroppen min næring og leve sunt, men uansett hva jeg tenker på av mat så er de bare ikke fristende.

F.eks pisket kremfløte med et par bringebær? hvordan er det å blande inn i det sparsommelige kostholdet mitt? Det frister nemmelg. Kanskje ikke all verdens næring, mn det er jo fett..... noe vitaminer i bærene...

Og grønnsaker som vokser over bakken, vel, kan noen nevne noen som funker å ha i veska som kan knaskes i farta? Annet enn blomkål...

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 22:39   #19
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Sv: Å spise nok!

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Ja. Klarer du å kjenne sult og metthetsfølelse?

Ja, jeg gjør jo det, iallefall metthetsfølelse, kan gå sinnsykt lenge uten mat, blir heller grinete, enn at det romler i magen.

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 22:44   #20
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Å spise nok!

Opprinnelig lagt inn av lille_flode, her.

F.eks pisket kremfløte med et par bringebær? hvordan er det å blande inn i det sparsommelige kostholdet mitt? Det frister nemmelg. Kanskje ikke all verdens næring, mn det er jo fett..... noe vitaminer i bærene...

Og grønnsaker som vokser over bakken, vel, kan noen nevne noen som funker å ha i veska som kan knaskes i farta? Annet enn blomkål...

Krem eller fløte med bringebær er finfint! Ikke for mye bær om du skal være i ketose riktignok, men litt går bra.

Av grønnsaker har du jo agurk, paprika, salater... Hva med disse små babybelostene? Norvegia har også visstnok kommet i slike små pakninger, jeg har ikke funnet dem noe sted ennå, men...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 22:50   #21
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: Å spise nok!

Etter jeg begynte på lavkarbo kjenner jeg aldri sult- eller metthetsfølelse lenger.. Veldig slitsomt egentlig men jeg greier så og si alltid og stappe ett eller annet lavkarbovennlig i trynet Siden jeg aldri blir sulten eller mett så virker det som at hjernen min har "lært seg" at "nå må du ha i deg mat" eller "nå kan du slutte og spise" av seg selv.

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 00:05   #22
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Å spise nok!

Opprinnelig lagt inn av lille_flode, her.

F.eks pisket kremfløte med et par bringebær? hvordan er det å blande inn i det sparsommelige kostholdet mitt? Det frister nemmelg. Kanskje ikke all verdens næring, mn det er jo fett..... noe vitaminer i bærene...

Hvis dette frister deg, ville jeg absolutt spist litt av det. Vet ikke om det blir for mye for deg, men hvis du klarer å slenge oppi en eggeplomme eller to (altså bare plommen) i kremen, så øker jo næringsverdien BETRAKTELIG!! Og den får en fristende, gul farge

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 07:56   #23
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Sv: Å spise nok!

Må inrømme at anken på rå eggplomme ikke frister sånn innmari, men skal gi det ett forsøk, nå spiser jeg low fat OG lavkalori liksom, fatter ikke at jeg ikk er hverken sliten, blek, ukonsentrert etc. så om det kan gi den sultfora kroppen min LITT så er dt jo bra

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 11:25   #24
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Å spise nok!

Opprinnelig lagt inn av lille_flode, her.

Må inrømme at anken på rå eggplomme ikke frister sånn innmari, men skal gi det ett forsøk, nå spiser jeg low fat OG lavkalori liksom, fatter ikke at jeg ikk er hverken sliten, blek, ukonsentrert etc. så om det kan gi den sultfora kroppen min LITT så er dt jo bra

Det er jo rå eggeplomme i iskrem også (i hvert fall av en viss kvalitet), og krem med eggeplomme (og sukker) har til og med et eget navn: råkrem, og brukes mye til dessert med bær o.l.
Bare følte jeg måtte skrive dette i håp om at det ble litt mer fristende ved å "normalisere" eggeplommen liksom

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 21:36   #25
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Å spise nok!

Er det apetitten eller sulten som er uteblitt? Apetitt pleier å komme ved sult men om man er vant til søt mat og bare har usøtt å velge blandt kan sikkert apetitten utebli ved tanken på dette. Sånn er det med meg ihvertfall. Jeg må ha noe søtt for å vekke apetitten. Men det er vel en vanesak. Jeg skal være veldig, gnagende sulten om jeg gidder å spise kylling med vann til til frokost. Første dagen ved avvenning fra apetittvekkere ville jeg nok ikke spist før sent første dag. Neste dag vet jeg ikke. Hadde forresten vært morsomt å prøve av ren nysgjerrighets skyld. Hadde vært strålende om jeg ble kvitt behov for søtt. Da hadde jeg følt meg som en konge.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spise ute.... Elizabeth Ketolysekuren 8 13-04-10 18:37
Hva kan man spise? champion Lavkarbo generelt 5 25-03-10 21:30
Kan man spise så mye man vil? Sua83 Ketolysekuren 14 04-11-09 00:38
Kan man spise så mye man vil? AltforStor Ketolysekuren 12 18-08-07 00:11
BØR jeg spise/eller la være å spise skinnet på den grillede kyllingen? Tette80 Ketolysekuren 2 27-04-07 09:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no