Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tålmodighet og slankestress

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-01-11, 13:22   #151
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tålmodighet og slankestress

Det er vel tida for å dytte litt på denne..

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 18:41   #152
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Tålmodighet og slankestress

å jeg har kuttet ut pepsimaxen,,den som jeg trodde jeg måtte ha for å overleve sult
men det som skjer er at jeg er mindre sulten,,
å sier til meg selv at jeg ikke skal fokusere på vekta ,men på maten

har jo tengt kilo hele mitt liv .
blir jo feil , så nå sier jeg til meg selv når jeg begynner å tenke å regne på hvor mye jeg kan gå ned ,, slutt å tenk på vekta ,,, fokuser på maten,

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 17:49   #153
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

er imponert over de som klare og slutte med pepsi max. jeg er en skikklig dranker. hvordan sluttet du? bare bestemte du deg for det?
det er bare få dager siden jeg begynte med lavkarbo og prøver og la være og strese men ha og ha tålmodighet. har ikke telt karbo i det hele tatt. leser litt her og bruker sunn fornuft

alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 12:07   #154
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Tålmodighet og slankestress

Denne bør det dyttes på daglig tror jeg

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 13:06   #155
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Tålmodighet og slankestress

Nå er jeg nykommer selv, men føler meg litt som en gammel sjel blant alle nykommertrådene på forumet. Jeg er imponert over tålmodigheten til gamle travere når den ene godterisugne etter den andre står frem her. Jeg håper de innser at de må gjøre mer enn å bytte ut en ting med en annen hvis de skal legge om livsstilen.

(Eventuelt håper jeg de forsvinner når januar er over. :kyniker: )

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 13:13   #156
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tålmodighet og slankestress

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Nå er jeg nykommer selv, men føler meg litt som en gammel sjel blant alle nykommertrådene på forumet. Jeg er imponert over tålmodigheten til gamle travere når den ene godterisugne etter den andre står frem her. Jeg håper de innser at de må gjøre mer enn å bytte ut en ting med en annen hvis de skal legge om livsstilen.

(Eventuelt håper jeg de forsvinner når januar er over. :kyniker: )

Jeg skjønner hva du mener, men igjen er det utrolig hvor mye makt sukkeret har over oss! Det er ikke uten grunn at noen tar den så langt som å sammenligne det med narkotika, og matmisbruk er ikke lenger et så ukjent fenomen, det handler jo både om følelser og fysiologi.
Jeg har aldri spist mye godteri, og det var ikke sååå vanskelig å avvenne meg, men det var, for meg, overraskende nok et par uker i starten der hvor jeg kjente et merkelig sug etter noe søtt ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 13:17   #157
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Tålmodighet og slankestress

Jeg kjenner absolutt igjen sukkerets makt, altså. Jeg kan spise imponerende mange sjokoladeplater på kort tid med riktig trening.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 13:27   #158
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tålmodighet og slankestress

Ja, ikke sant! Og, det er jo for seg selv man gjør dette, i blant må man faktisk spørre seg selv hvor mye innsats og vilje man selv er verdt. Sjokolade o.l representerer jo for mange trøst og trygghet, og det handler jo mye om å finne den tryggheten i seg selv, framfor noe som bare gir rask tilfredsstillelse, men som gjerne følges av nederlagsfølelse og enda mer sjokolade ... Men å endre dette fokuset er ikke gjort på en dag!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 13:28   #159
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Tålmodighet og slankestress

Det er absolutt ikke gjort på en dag, og poenget var muligens at jeg er imponert over tålmodigheten med nybegynnere som ikke bare mangler det fokuset, men som ikke helt har skjønt at de må jobbe mot det enda. Forhåpentligvis ser de det og blir her.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 14:49   #160
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Tålmodighet og slankestress

:dytter:

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 15:04   #161
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Tålmodighet og slankestress

Hvorfor driver folk å "dytter" denne tråden som etter alt jeg kan forstå er klistret øverst på forumet? Den går ingen steder.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 19:55   #162
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Tålmodighet og slankestress

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Hvorfor driver folk å "dytter" denne tråden som etter alt jeg kan forstå er klistret øverst på forumet? Den går ingen steder.

Vi dytter fordi veldig mange, spesielt de nye som trenger den mest ikke ser på forumoversikten, bare på uleste innlegg og forsida.

Og nå går den snart dit igjen. Øverst på forsida og øverst på uleste innlegg.
Jeg må bare sende først

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 20:01   #163
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Tålmodighet og slankestress

Kirsebæret er tidligere sukkeroholiker, og kjenner ett visst drag mot dette belastende miljøet akkurat nå. (les pms) Men vi står han a!! Lørdag i morgen, da er det lov med en sjokolade har jeg bestemt.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 02:23   #164
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Tålmodighet og slankestress

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Vi dytter fordi veldig mange, spesielt de nye som trenger den mest ikke ser på forumoversikten, bare på uleste innlegg og forsida.

Og nå går den snart dit igjen. Øverst på forsida og øverst på uleste innlegg.
Jeg må bare sende først

Heh.... jeg glemmer at ikke alle leser forumer på samme måte som meg..... litt treig av meg. Hump that hump.... eller no

(Advarsel: forumposteren kan være påvirket av alkohol. Ingen tilbakebetaling. Ingen garanti. Batteries sold separately)

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 02:39   #165
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Tålmodighet og slankestress

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Kirsebæret er tidligere sukkeroholiker, og kjenner ett visst drag mot dette belastende miljøet akkurat nå. (les pms) Men vi står han a!! Lørdag i morgen, da er det lov med en sjokolade har jeg bestemt.

Oooh. Kjenner på den jeg og. Hadde egentig bestemt meg for å slutte å spise atkinsbarer for det er så mye rart i dem. Hva spiste jeg i dag? En atkinsbar. Hate this time of the month!

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Heh.... jeg glemmer at ikke alle leser forumer på samme måte som meg..... litt treig av meg. Hump that hump.... eller no

(Advarsel: forumposteren kan være påvirket av alkohol. Ingen tilbakebetaling. Ingen garanti. Batteries sold separately)

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 23:16   #166
Venus Willendorf
Medlem
 
Venus Willendorf sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 87
Venus Willendorf er ny på veien

Sv: Tålmodighet og slankestress

Føler likevel at det er unødvendig å bumpe klistrede tråder. Det blir da ikke noe mer vettugt i tråden av det, bare spam.

__________________

Venus Willendorf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 23:57   #167
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Tålmodighet og slankestress

nå er det vel hovedinnlegget her mange bør lese innimellom

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 00:05   #168
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Tålmodighet og slankestress

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

å jeg har kuttet ut pepsimaxen,,den som jeg trodde jeg måtte ha for å overleve sult
men det som skjer er at jeg er mindre sulten,,
å sier til meg selv at jeg ikke skal fokusere på vekta ,men på maten

har jo tengt kilo hele mitt liv .
blir jo feil , så nå sier jeg til meg selv når jeg begynner å tenke å regne på hvor mye jeg kan gå ned ,, slutt å tenk på vekta ,,, fokuser på maten,


Jeg får veldig lyst til å spise - spise - spise når jeg drikker Pepsi Max. Aner ikke hva det er, men den gjør noe med magen min / matsuget mitt / blodsukkeret mitt / eller noe sånt....

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 00:12   #169
Fra100til70
Juniormedlem
 
Fra100til70 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Moss
Innlegg: 19
Fra100til70 er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Hei . Hvilke stix snakkes det om, og hvor kan jeg kjøpe dem ??? Å hva skal det hjelpe til med Ja jeg er amatør

Fra100til70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/egenkomp Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 00:15   #170
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Opprinnelig lagt inn av Fra100til70, her.

Hei . Hvilke stix snakkes det om, og hvor kan jeg kjøpe dem ??? Å hva skal det hjelpe til med Ja jeg er amatør

du får kjøpt de på apoteket. de er for og gi veiledning om du er i ketoe

__________________
start 8.1.2011. bmi 39. (97.4kg)
alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 00:30   #171
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tålmodighet og slankestress

Veldig informativt hovedinnlegg !

Jeg har bare holdt på en uke, så jeg har ikke hatt så mye til til å stresse med vektnedgang. Og jeg har ikke vekt heller. Men jeg skal til kjæresten min på torsdag, og der skal jeg veie meg. Og kjenner vel kanskje liiiiiitt på det at tenk om jeg har lagt på meg ! Hehe. pga alt fettet. Jeg blir jo selvsagt kjempeglad om jeg har tatt av, men våger ikke å håpe på det. Og forberreder meg på å bli skuffet, og vet at det kan ta en stund.

Han kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke ville kjøpe meg en vekt .. men jeg er redd jeg som mange andre bare hadde begynt å stresse da med å veie meg hele tiden.

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 01:13   #172
Venus Willendorf
Medlem
 
Venus Willendorf sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 87
Venus Willendorf er ny på veien

Sv: Tålmodighet og slankestress

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

nå er det vel hovedinnlegget her mange bør lese innimellom

Ye, selvfølgelig. Men tråden vil vises med uleste innlegg for alle andre og, selv om det eneste nye som står i den er "dytter" eller lignende

__________________

Venus Willendorf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 02:19   #173
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Tålmodighet og slankestress

Jeg vet ikke noen annen råd enn at du får klikke på den mentale ignoreringsknappen jeg, Venus

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 02:58   #174
Venus Willendorf
Medlem
 
Venus Willendorf sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 87
Venus Willendorf er ny på veien

Sv: Tålmodighet og slankestress

Jeg ba strengt tatt ikke om råd :P

Det er da mye enklere for alle om folk ikke bumper klistrede tråder, enn om man skal være nødt til å enten gå inn og lese den spammen, eller potensielt gå glipp av ekte informasjon og tips.

Enten ser man klistrede tråder, eller man gjør ikke. Om man ikke har lest førsteposten så vises da tråden som ulest uansett, så hva er poenget...

__________________

Venus Willendorf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 08:26   #175
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Tålmodighet og slankestress

Her på dette forumet er det så mye å lese, at jeg får ikke lest gjennom alle uleste innlegg en gang. Og slettes ikke de som ikke kommer opp på 'uleste' listen. Noe dumper jeg selvsagt over når jeg søker. Dette er vel en tråd som kan være en fin påminner for ALLE. Og jeg er en av de. Hadde nok ikke lest denne på en stund/kanskje aldri dersom den ikke hadde kommet opp på nye innlegg.

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no