Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Tips til nybegynnere

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-09-08, 15:40   #76
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Tips til nybegynnere

Dette klarer du, men gå helt vekk fra grete roede tankegangen din, disse to måtene å tenke på er helt forskjellige og dermed lite lurt å kominbinere. Hvis du velger Fedon så anbefaler jeg deg å lese så masse du kan om det for da er man lettere rustet til å starte

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 19:00   #77
Stupedama
Seniormedlem
 
Stupedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Innlegg: 677
Stupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt likt

Sv: Tips til nybegynnere

scartz, velkommen til et nytt liv! Du kommer til å elske det Men enig med Fungirl, slå opp med grethe roede nå, eller ta et halvt års pause på ketolyse/lindberg og se hva som skjer. De er som olje og vann, disse to.

Dette forumet er også gull verdt hva angår oppskrifter og motivasjon.

__________________
***
Sunn og frisk, sterk og pen, mett og glad
- rik, slank og forelska Stupedame! La oss si hun veier omtrent 60 kilo. Mer i bloggen, under mål og vekt.
Stupedama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 09:38   #78
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Tips til nybegynnere

I'll do it ! no more Grete roede ;P

Har nå unngått karbohydrater i 4 dager, og har gått ned 2 kg ! jeg regner med at dette bare er vann da men... kvinnfolket jeg er, er hjernen programmert til å tenke KG KG KG uansett hva ! :P

Leste meg igjennom halve Lindberg bokå igår (naturlig slank med kosthold i balanse), og må innrømme at det var litt forvirrende! Sååå mange regler, mål og ukjente begrep.. Jeg lurer nesten på om jeg lener mer mot Atkins kanskje? :/ Syns det var litt mye karbohydrater i Lindsbergs sin kost! Tror jeg må få tak i en Atkinsbok...

Btw, dette forumet har vært til stoooor hjelp Go lowkarb, all the way!! :P

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 10:57   #79
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Tips til nybegynnere

Problemet til Hr. Lindberg, er at han er en Nisse til å forklare.
Boka burde starta med ei lyninnføring i metoden, deretter forklaringer for de spesielt interesserte.

Jeg så lyset etter å ha lest boka flere ganger. Lett å gjøre det for vanskelig.

Kortversjonen er:
6 måltid pr.dag
4 av dem er hovedmåltid, 2 mellom

Hovedmåltidene skal bestå av:
En håndflate protein
to handflater grønnsaker (sånne overjordiske)

Mellommåltidene kan se ut som hovedmåltidene, eller bestå av frukt, nøtter etc.

Bra proteinkilder:
Egg,kjøtt fisk. Cottage cheese, yoghurt naturell (ca 2,5dl) Kesam mager. (jeg har Fun light i den og roter sammen)

Man går nedover med dette kostholdet.
Ut over dette er alle bær, epler,tørka aprikos,druer, melon (ikke vann) anbefalt. Kan spises i fornuftige mengder (f,eks ikke mer en et kilo druer)

Er man strukturert og lager seg ukesmeny, anbefaler han fisk minst en gang om dag, helst fet fisk.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 11:54   #80
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Tips til nybegynnere

Hørres bra ut, er slik jeg prøver å tenke selv.. enkelt og oversiktlig
Men, jeg er en person som har fulltidsskole, samtidig to jobber. Dvs dagene mine er hektiske, er ikke alltid jeg har tid til matlaging!

Noen som vet om de ferdiglagte fjordland/toro rettene er brukbare, om man dropper potetene/risen? Og om jeg holder meg unna karbo så og si ved alle måltider (utenom gjennom grønnsaker), er det mulig å unne seg saus som bernaise elle fløtesaus? (fra pose) Så at det var ca 5-6 karb per 100g i posesauser...

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 12:24   #81
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Tips til nybegynnere

Posesausene går bra i moderate mengder.
Har prøvd Toro Ertestuing, og den går "greit nok"

Vil heller anbefale deg endel hermetikk på "stressdager"
F.eks:
Surkål, bønner i tomat, Torskerogn (kun King Oscar som er spiselig)
Makrell i tomat
Tunfisk

Hurtigmiddag:
2 bokser tunfisk i vann, haes i stekepanna sammen med litt smør.
+ noen frosne grønnsager.

Fres dette sammen
Liker du champignon så kan du ha i det også.

Ha i et beger lettrømme, og la det småputre.
Citron og hvitløkspepper passer bra på.

Enjoy

Ellers er omelett superenkel matpakke.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 14:09   #82
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Tips til nybegynnere

Tunfisk oppskriften hørtes kjempegod ut, den skal jeg prøve !

Men mitt problem er at når jeg er på farten, har jeg ikke tilgang til komfyr, oftest bare mikro...

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 14:22   #83
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Tips til nybegynnere

Kan anbefale Ketolyse, der er det lite regler iforhold til Lindberg og Atkins etter det jeg forstår.
Masse lykke til iallefall

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 14:26   #84
Stupedama
Seniormedlem
 
Stupedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Innlegg: 677
Stupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt likt

Sv: Tips til nybegynnere

Sitat:

Men mitt problem er at når jeg er på farten, har jeg ikke tilgang til komfyr, oftest bare mikro...

Ja, sånn er det for meg også. Har gjort det til en vane og alltid lage minst trippel eller kvadrippel prosjon til middag og porsjonsfryse (kjøpt billige plastbokser på IKEA). Det gjør at jeg har verdens beste matpakker (når jeg husker å ta dem med - ellers blir det en pakke sukkererter med philadelphia eller skivet jarlsberg og skinke rullet rundt stangselleri)

__________________
***
Sunn og frisk, sterk og pen, mett og glad
- rik, slank og forelska Stupedame! La oss si hun veier omtrent 60 kilo. Mer i bloggen, under mål og vekt.

Sist redigert av Stupedama : 09-09-08 kl 22:33.
Stupedama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 15:48   #85
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Tips til nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Tunfisk oppskriften hørtes kjempegod ut, den skal jeg prøve !

Men mitt problem er at når jeg er på farten, har jeg ikke tilgang til komfyr, oftest bare mikro...

Micro løser jo det meste. Ellers kan du få låne en primus eller to av meg, så kan du koke mat hvorsomhelst.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 21:27   #86
Skippy
Seniormedlem
 
Skippy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 56
Innlegg: 616
Skippy har en fantastisk aura rundt segSkippy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tips til nybegynnere

Mikro er fine greier å lage mat i. Går fint å lage omelett der, bare ikke med hermetiske blåskjell(kanskje de aldri smaker godt?) Har sett det påstått at det skal gå å steke bacon i dem også. Lån deg en bok om mikromat om du er henvist til bruk av mikro i langre perioder. Du finner sikkert mye der. Lykke til.

Skippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 21:32   #87
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Tips til nybegynnere

Ja, nå har jeg fått skumlest litt om både Fedon, Atkins og ketolyse. Personlig syntes jeg ketolyse virker mest intressant for meg! Skal ivertfall holde meg unna karbohydrater så lenge jeg klarer å holde det. Foreløbi går det greit, er ikke så glad i brødmaten uansett, bare litt stress å være kreativ da livet mitt før bestod av SUKKER!!!

Ja, god idè med lagring av rester! Har kjøpt inn lagringsbokser fra Nille, desverre holder ikke lokka seg fast! :P Må nok ta turen innom IKEA for litt mer kvalitet

Er det veldig bad å gå på ketolyse uten den "pakken"? Hadde håpt jeg skulle klare meg uten de tablettene. Kommer nok til å innføre pittesmå mengder av pasta/ris til hovedmiddagen med tiden, for å få i meg LITT mer karbohydrater.

Foreløbi ligger jeg ca på 15-20 karbs per dag. Skeia ut idag da, med en isfrappè :P (dobbel islatte med fløte og sjokoladesaus (droppa sjokosausen)). var tasty tasty

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 21:52   #88
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Tips til nybegynnere

Tablettene bør du absolutt ha på Ketolyse, er viktige vitaminer og mineraler så anbefaler deg ikke å spare de pengene.

Skal du gå på ketolyse kan du se helt vekk fra pasta og ris, da er du ute av ketosen før du veit ordet av det.
Å veie maten, altså grønnsaker og meieriprodukter som inneholder karbs er også veldig viktig i begynnelsen. Jeg har gått 16 uker på ketolyse nå og veier fortsatt maten min

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 22:58   #89
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Tips til nybegynnere

Huff, det hørtes bare stress ut! er jo grete roede all over again med veiing for å telle kalorier istedet for karbs...

Hvor stor forskjell er det på de forskjellige diettene ang. karboinntak? Fedon har jo mye mer karbo i sin diett, og mener at man fortsatt forbrenner fett der..

Men som sagt, ris/pasta ol kommer ikke inn i koster før mye senere!
Nøt nettopp en god biff med wokgrønnsaker...

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 23:00   #90
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Tips til nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Posesausene går bra i moderate mengder.
Har prøvd Toro Ertestuing, og den går "greit nok"

Hurtigmiddag:
2 bokser tunfisk i vann, haes i stekepanna sammen med litt smør.
+ noen frosne grønnsager.

Fres dette sammen
Liker du champignon så kan du ha i det også.

Ha i et beger lettrømme, og la det småputre.
Citron og hvitløkspepper passer bra på.

Denne smakte knallgodt ! Krydra retten skikkelig. Desverre fikk jeg ikke smakt så mye, da svigermor knabba hele greia! :P

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 23:10   #91
Stupedama
Seniormedlem
 
Stupedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Innlegg: 677
Stupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt likt

Sv: Tips til nybegynnere

Sitat:

Huff, det hørtes bare stress ut! er jo grete roede all over again med veiing for å telle kalorier istedet for karbs...

Jaa, det kan være greit å få en oversikt over de mange skjulte karbene. Men jeg veier ikke maten min, bare av og til for å få en oversikt over hvor mye 100 gram av noe egentlig er. Fungirl er supersystematiker og det går veldig bra for henne! Men for meg hadde det ikke gått, jeg blir satt ut av det. Så her finner alle sin egen metode. Og hvis det stopper opp, hvis vekta ikke går ned, kan det være lurt å veie litt, for å finne ut hva som stopper den. Men hvis jeg har forstått det riktig er du en ung mann? I såfall har du en fordel, dere går lettere ned enn kvinner og ihvertfall på ketogen kost! Tror Ketolyse kan være perfekt for deg, jeg. Men kjøp tablettene, så slipper du kramper i beina og andre ting som kan skje når kroppen ikke bare kvitter seg med fett, men også masse vann og mineraler. Nyt kuren, nyt det nye livet

__________________
***
Sunn og frisk, sterk og pen, mett og glad
- rik, slank og forelska Stupedame! La oss si hun veier omtrent 60 kilo. Mer i bloggen, under mål og vekt.
Stupedama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 23:17   #92
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Tips til nybegynnere

Stupedama: Godt å høre at det ikke bare er jeg som blir varm i hodet av veiing!

Planen min foreløbi tror jeg blir (da jeg enda ikke helt har bestemt meg, er jeg ketolyse, fedon eller atkins fan? :P) å bare styra unna karbo så godt som det er mulig, og se hvordan det påvirker kiloene mine. og som du sier Stupedama; analysere det litt mer om vekten skulle stoppe opp

Btw, jeg er en 22 år gammel jente/kvinne (føler meg gammel når jeg skriver kvinne..)

Personlig tror jeg at jo mindre karbs (helst rundt 20g), jo mer vekttap.. Og opp med fettinntaket, mettet eller umettet!

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 23:37   #93
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Tips til nybegynnere

Hm
Må jeg publisere flere av mine langtidsforska hybeloppskrifter?
Brukte forresten pasta til tunfisk i rømme, men det var før det.
Blir sussa av pasta nå.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 23:44   #94
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Tips til nybegynnere

Jeg er ikke vanskelig på å motta raske og smakfulle oppskrifter !

Jeg fikk en knallgod oppskrift her om dagen!

400 g kjøttdeig (evt annet strimlet/oppkuttet kjøtt)
Brunes i panna.
Hiv i en halv pakke philadelphia ost i (evt litt merr for å bli merr "sausete/smakfullt"). La den smelte sammen med kjøttdeigen til det er utjevnet.
Smak retten til med mild/medium salsa, gjerne et helt (lite) glass! Retten skal ha en lys rosa farge

Dette hiver du på en wraps/pannekake (finn lavkarbo oppskrift), og gratinerer med norvegia.

Nam nam ! Veldig smakfult!

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 23:51   #95
Stupedama
Seniormedlem
 
Stupedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Innlegg: 677
Stupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt likt

Sv: Tips til nybegynnere

Sitat:

Btw, jeg er en 22 år gammel jente/kvinne (føler meg gammel når jeg skriver kvinne..)

Oi, ja unnskyld Skal du ned mye eller lite? Ketolyse passer best for dem som har mye å gå ned. Selv måtte jeg gå over på noe som ligner Lindberg, fordi jeg ikke gikk ned på ketolyse. Men Gerd er virkelig ekspert på dette altså. Finn henne

Ellers er oppskriften over ganske bra, høres godt ut! Bortsett fra at salsa gjerne er tilsatt sukker, men søk på forumet så finner du sikkert oppskrift som du kan lage selv og ha i kjøleskapet. Ikke vanskelig. Mama Lupes har visst veeldig gode tortillaer som er lavkarbo, folk har dilla på dem og bestiller på nettet.

__________________
***
Sunn og frisk, sterk og pen, mett og glad
- rik, slank og forelska Stupedame! La oss si hun veier omtrent 60 kilo. Mer i bloggen, under mål og vekt.
Stupedama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 00:08   #96
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Tips til nybegynnere

Hehe, np Stupedama :P

Jeg skal helst ned ca 30 kg (var oppi 37 kg, mn har allerede tatt av 5 kg av grete roede kcal telling, 2 kg av lavkarbo. De sistnevnte er sikkert vann..)

Jeg er bare litt skeptisk til det der å "rase" ned i vekt.. er det ikke da det er lett å legge på seg igjen?

Tror jeg klarer meg best om jeg vimser litt rundt i de forskjellige (lavkarbo) diettene til jeg finner en plass det er behagelig. Jeg vet jo ikke enda hva kroppen min tåler eller ei, og om den er lett påvirkelig av karbs!

Ja, tenkte å kanskje bestille noen wraps fra lavkarbo Cafe, men de er utsolgt for øyeblikket. Får klare meg med lavkarbo oppskriften jeg har i mellomtiden, de fungerer bra hvis jeg har fet og smakrikt fyll

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 00:45   #97
Stupedama
Seniormedlem
 
Stupedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Innlegg: 677
Stupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt likt

Sv: Tips til nybegynnere

Sitat:

Jeg er bare litt skeptisk til det der å "rase" ned i vekt.. er det ikke da det er lett å legge på seg igjen?

Mnjo, og mnei - hvis du går ned ved å sulte deg, så går du opp igjen, fordi forbrenningen blir ødelagt. Men hvis du går ned på bra mat, som her, er det annerledes. Da er forbrenningen i gang og har noe å jobbe med hele tiden. Sånn har jeg forstått det ihvertfall. Og så er det viktig å opprettholde den muskelmassen du allerede har, fordi du bærer 30 kilo med deg hele tiden. Etterhvert som du går ned, går også vektbelastningen ned - og dermed den naturlige styrketreningen (godt det har NOEN fordeler å veie for mye )

Vims rundt du, Scartz-jente. Her er så mye bra å finne!

__________________
***
Sunn og frisk, sterk og pen, mett og glad
- rik, slank og forelska Stupedame! La oss si hun veier omtrent 60 kilo. Mer i bloggen, under mål og vekt.
Stupedama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 09:38   #98
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Tips til nybegynnere

Så flott

Er utrolig glad jeg fant dette forumet! så mange positive og kjekke folk, samtidig masse nyttig info og oppskrifter!

Dere gjør hverdagen min lettere

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 10:40   #99
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Tips til nybegynnere

Sitat:

Fungirl er supersystematiker og det går veldig bra for henne

- er eg s systematisk da?

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 12:20   #100
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tips til nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

- er eg s systematisk da?

Det er det samme som at du er flink det, jenta mi!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Emneord
nybegynner


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål! HP Generell diskusjon 44 12-12-09 16:00
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 10:23
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34
Noen tips om Atkins-isen? Får det ikke til! donjuanwannabe Kake/dessert og snacks 4 27-02-04 15:44
Vårt kosthold ser ut til å bli mer anerkjent Skorpia Lavkarbo generelt 3 23-02-04 22:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no