Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Panikkangst & tankefelt-terapi

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-04-09, 00:14   #26
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Dette var en flott tråd. Har ikke lest alt ennå, men noe. Sliter til tider med angst selv, vet ikke hvor alvorlig, eller om jeg kan dioganiseres. Hadde et anfall i februar hvor jeg skulle ut og reise, plutselig begynte jeg å stresse over alt mulige saker jeg kunne ha glemt, eller burde gjort på jobb. Jeg satt i telefonen med mor en time kvelden før vi skulle dra, bare får å roe tankene. Ennå kan jeg kjenne angsten krype inn over meg, og jeg syns det er kjipt at det å gå på jobb nå er blitt tøft. Noen ganger er det greit, andre ganger vil jeg sette meg ned å gråte.

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-10-09, 14:55   #27
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Drar opp denne tråden igjen, for å høre om det er flere som har erfaring med TFT?

Jeg skal begynne med det nå, altså gå i behandling, og er veldig spent og nysgjerrig

Sitter forøvrig og leser på http://www.tftnorge.no/

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 22:25   #28
fillifjonka
Juniormedlem
 
fillifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Arendal
Alder: 53
Innlegg: 31
fillifjonka er på en erverdig vei

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Jeg har veldig god erfaring med TFT.
Jeg slet med mye angst før. Og fikk etterhvert også angst for angsten.
Jeg hadde en del TFT timer, slik at jeg kunne fortsette hjemme etter behov.
For meg hjalp det veldig.
Nå føler jeg meg fri fra angsten.Fantastisk deilig å kunne gå på butikken med ungene igjen-eller alene-uten å bare se etter fluktveier.
Jeg har vært veldig åpen om min angst. For meg har det iseg selv hjulpet

__________________

fillifjonka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/paleo Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 22:32   #29
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Så bra å høre, filifjonka!

Jeg hadde første "time" på tirsdag, og etter litt banking var eksamensstress gått fra 7 til 1 (på skala fra 0-10). En annen fin ting som skjedde under timen var at plutselig begynte jeg å puste ordentlig, ikke bare med skuldra - og det varer fremdeles. Føles som om lungene er dobbelt så store!

I tillegg banket han vekk min redsel for å ikke få sovne om kvelden - og jeg har sovnet som en stein hver kveld siden

Senere skal vi jobbe med røyking, godtesug, treningsvegring, "sinne-hos-andre-angst", snakke foran forsamling.. gleder meg!

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 22:42   #30
fillifjonka
Juniormedlem
 
fillifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Arendal
Alder: 53
Innlegg: 31
fillifjonka er på en erverdig vei

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Så kjempeflott Mofe
Jeg har prøvd selv å bli kvitt godtesug med TFT. Det har jeg desverre ikke klart enda.
Men det hjelper så jeg jobber videre med saken

__________________

fillifjonka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/paleo Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 23:00   #31
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

*dytter*
Flere med erfaringer? Noen som kan anbefale en som kan behandle meeeeeg????

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 00:31   #32
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Opprinnelig lagt inn av Kristin_B, her.

*dytter*
Flere med erfaringer? Noen som kan anbefale en som kan behandle meeeeeg????

Jeg kjenner en TFT behandler om du vil ha navnet på han. Jeg vet dog ikke hvor du bor. Jeg hadde panikkangst i 2 år ca. Jeg var i ubalanse og ble overveldet av følelser. Da disse kom når jeg satt på trange tog eller busser fikk jeg hetta. Da prøvde jeg å sette lokk på følelsene men siden de var så sterke fikk jeg panikk. Jeg hadde på samme tid sosial angst, redd for åpne plasser også. Alt på en gang og alt forsvant da jeg gjennomskuet meg selv. Jeg spurte meg selv hvorfor. Grunnen er ikke bare følelsen i kroppen men psykisk også. Jeg hadde ikke omsorg for meg selv, det var hovedproblemet, sådan at jeg ikke syntes det var greit å føle det jeg faktsik gjorde. Jeg var liksom hele tiden "der ute", utadvendt for å tilfredstille verden så min indre verden, mine følelser og behov ble ikke tatt vare på. Når jeg begynte å drite i verden rundt meg og akseptere mine følelser og behov gikk alt bedre. Da sa jeg rett ut hva jeg mente, jeg tillot følelser å komme, jeg gjorde fysiske endringer etter behov og angten forsvant. Nå blåser jeg i hva andre måtte tenke om meg. Hva jeg tenker er mye, mye viktigere for meg nå, og det er ikke egoistisk

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 00:51   #33
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Jeg bor i Valdres i Oppland
Jeg har sosial angst og mye mer panikkangst nå i det siste enn før

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 01:00   #34
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Opprinnelig lagt inn av Kristin_B, her.

Jeg bor i Valdres i Oppland
Jeg har sosial angst og mye mer panikkangst nå i det siste enn før

Jeg kjenner ingen der, men det er TFT behandlere overalt.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 10:32   #35
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Jo, men jeg drar gjerne til Oslo også jeg! Eller Gjøvik, Hamar, Lillehammer.
Poenget var at det sikker er forskjell på TFT-behandlere også. Slik som at noen akupunktører har stor suksess, mens andre ikke har det.
Derfor jeg spør om noen vet om noen som er flinke

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 13:37   #36
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Noen som vet hva prisene på en sånn time er?

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 13:41   #37
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Jeg så på noen i går, det lå på rundt en tusenlapp...

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 14:37   #38
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Opprinnelig lagt inn av Kristin_B, her.

Jo, men jeg drar gjerne til Oslo også jeg! Eller Gjøvik, Hamar, Lillehammer.
Poenget var at det sikker er forskjell på TFT-behandlere også. Slik som at noen akupunktører har stor suksess, mens andre ikke har det.
Derfor jeg spør om noen vet om noen som er flinke

Jeg gikk til ei som både praktiserer i Oslo og Tønsberg (om jeg ikke husker feil). Hun var veldig veldig dyktig, og er en av de i Norge som har praktisert lengst, hun har i tillegg (nesten ferdig) psykologutdannels. Hun er ikke minst hyggelig, og har begge beina godt planta på jorda.

Hun tok 800 kr for første time, og 600 kr for de neste, og jeg trengte på den tiden bare 5-6 timer for å merke en ganske markant forskjell, og fortsatt i dag, selv om angsten kom tilbake etter å ha vært nærmest fraværende i et år, så håndterer jeg den MYE bedre nå enn før.

Om du sender meg en pm, så kan du få nummeret hennes!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 01:26   #39
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 22:17   #40
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.



Så godt å se deg igjen, Lokkebiff! Du er savnet her!

Klem fra Zen/Ethereal/hva jeg nå het når du var aktiv her.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 22:18   #41
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Opprinnelig lagt inn av Sugarpill, her.


Klem fra Zen/Ethereal/hva jeg nå het når du var aktiv her.

aha!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 22:38   #42
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

aha!


Har du ikke funnet ut hvem jeg er før nå? Treiga!


(Nå må det tilføyes at veldig få andre har funnet det ut til nå, så du er vel strengt tatt mindre treig enn flertallet

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 22:44   #43
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Opprinnelig lagt inn av Sugarpill, her.

Har du ikke funnet ut hvem jeg er før nå? Treiga!


(Nå må det tilføyes at veldig få andre har funnet det ut til nå, så du er vel strengt tatt mindre treig enn flertallet

Hehe, jeg som blir forvirra bare folk bytter profilbilde!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 22:38   #44
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Flott tråd som tar opp dette

Jeg har hatt noen panikkangst anfall de siste året.
Jeg nektet på at det var det da jeg fikk det men min samboer som har litt peiiling på det ,hadde nok rett.

Ikke mange som vet så mye om det ,jeg viste ingenting om angst egentlig for jeg trodde bare at jeg var litt stressa osv.Men jeg har vist funnet ut at jeg har sosial angst og den er blitt verre det siste året.

Jeg svetter og unngår feks.kjøpesenter hvis det er mange folk,kroppen reagerer noe sykt på det uten at jeg har kontroll på det..
Rare greier egentlig...

Legen har anbefalt medisiner men jeg prøver å finne ut av det uten...

Men uansett viktig at slike ting blir snakket om

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 23:19   #45
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Prøv gjerne tankefeltterapi!!

Jeg har vært på fire av seks timer nå, og er MYE bedre!!

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 23:22   #46
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Opprinnelig lagt inn av Kristin_B, her.

Prøv gjerne tankefeltterapi!!

Jeg har vært på fire av seks timer nå, og er MYE bedre!!


Så bra

Vet ikke om det e her i byn ,men det skal jeg sjekke ut

Er henvist til samtaler da med sykepleier men er vel sikkert en del venting der...
Men må vel gjøre noe med det for jeg kjenner det er blitt verre nå etter en veldig stresset tid.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 23:26   #47
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Tenk om du kan banke bort en brøkdel av smerten du ha? Og den sosiale angsten? Det er mange som fått hjelp!! Heia deg!!


Sist redigert av Kristin_B : 15-06-12 kl 00:24.
Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-12, 23:30   #48
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Opprinnelig lagt inn av Kristin_B, her.

Tenk om du kan banke bort en brøkdel av smerten du ha? Og den sosiale angsten? Det er mange som fåt hjelp!! Heia deg!!




Yes skal ta tak i det ,så greit å høre om noe som virker

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 00:09   #49
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Opprinnelig lagt inn av Bøtt, her.



Yes skal ta tak i det ,så greit å høre om noe som virker

JEg hadde en periode med panikk og hyperventilering i høystress-situasjon før jeg fikk stoffskiftediagnose... Tror ikke det er et veldig vanlig symptom, men hos meg hadde det iallfall tydelig sammenheng.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 01:56   #50
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Panikkangst & tankefelt-terapi

Opprinnelig lagt inn av Bøtt, her.

jeg trodde bare at jeg var litt stressa

angst er vel også en form for stress. forskjellen ligger vel i hvordan man håndterer det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
angst, depresjon, eft, fobi, fobier, sosial angst, tankefelt, tankefeltterapi, tearpi, tft


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
kognitiv terapi, like godt som medisinering Summer Nyheter / media 0 05-04-05 16:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no