Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Kylling i tomatsaus (Kotópoulo kapamá)

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-03-11, 19:26   #1
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Kylling i tomatsaus (Kotópoulo kapamá)

Kotópoulo kapamá

Ei enkel men velsmakande oppskrift frå det greske kjøkken. Oppskrifta er original, med unntak av at eg har bytta ut sukker med sukrin. Først brunes kyllingstykka i smør eller olje, og deretter surrar dei seg møre og lekre i tomatsaus smakt til med kanel og vin.




1 kylling på 1200 g
4 tomatar
1 løk
1 fedd kvitløk
salt og nykverna peppar
safta av 1 sitron
½ kopp smør eller olivenolje
1 ts tørka smuldra oregano eller ½ ts malt kanel
½-1 ts sukrin
1 ss frisk hakka persille

½ kopp tørr kvitvin *)

Førebuingar: 20 minutt
Tilberedning: 1-1½ time

Del opp kyllingen i 4 delar og tørk dei med ein godt oppvridd klut. Skyll tomatane, riss eit kryss i dei, legg dei nokre sekund i kokande vatn og flå dei. Skjær av bunnen, fjern kjernene, skjær i småbitar og køyr tomatbitane i ein miksar til det blir ein fin puré. Rens og finhakk løk og kvitløk (ikkje legg kvitløken oppi løken). Gni inn kjøtstykka godt med salt, peppar og sitronsaft.

Varm smør eller olivenolje i ei panne m lokk og brun kjøtstykka på alle sider, dette tar ca 10 minutt. Legg så kyllingen på eit varmt fat.

Surr løken i steikefettet til det blir blankt og la så kvitløken surre med litt før du tilsetter tomatpuréen. Smak til med salt, peppar, oregano/kanel samt sukker/sukrin. Tilsett persillen og hell i vinen. Smak til sausen på nytt og legg i kyllingen igjen. Dei skal vere så vidt dekte med tomatsaus, om nødvendig sper du med litt vatn. Gi alt eit oppkok og la retten surre ved svak varme og under lokk i 40-60 minutt.

Eg aner ikkje kva som passar å servere til, originaloppskrifta foreslår ris eller pasta men det er ikkje lavkarbo Kanskje ein gresk salat av skiva tomat, løk, agurk, grøn salat, fetaost, oregano, oliven og ein god dæsj olivenolje kunne passe?

*) Har du ei åpna flaske vin kan du greit fryse restane, og ta opp for å bruke i matrettar seinare ein gong.

Döpp, Elisabeth: Græsk køkken
Det ny Lademann A/S, København 1991, ISBN 87-15-08801-4

__________________


Sist redigert av Zillah : 31-03-11 kl 14:23. Årsak: Tillegg.
Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Svar

Emneord
gresk, kylling, tomatsaus


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Urteboller i tomatsaus Alm Middag 2 08-02-11 15:11
Tomatsaus / Pastasaus Clockwork Middag 8 08-06-10 21:51
Kjøttdeig i tomatsaus Kobayashi Middag 2 06-12-09 11:44
Forslag til tomatsaus? frk.slankelyst Ketolysekuren 15 19-01-09 08:04
makrell i tomatsaus kainafb Lavkarbo generelt 13 02-11-04 21:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no