Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Bodyrock 30 day challenge

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-04-12, 21:57   #76
Jaudå
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 187
Jaudå er ny på veien

Sv: Bodyrock 30 day challenge

Jeg har brukt kjøkkentimeren på 50 sek, og tatt 10 sek på gefylen

Dama er skrapa til randen, og det er nå en ting, men ho må definitivt ta noe av dusken for at den ikke skal stikke over buksekanten

__________________





Jaudå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre sukker, mel og stivelse....;o) Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 13:57   #77
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Bodyrock 30 day challenge

Starten ble utsatt pga sykdom, men nå har jeg ihvertfall tatt testen og den var spenstig nok. Det var visst dag 1 det? Greit nok. Jeg har to lengre turer i bratt lende i beina fra mandag og tirsdag også

Noen som holder på fortsatt?

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 14:21   #78
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Bodyrock 30 day challenge

Jeg har igjen de siste to dagene + slutttesten. Gleder meg litt til å være ferdig, men det blir litt rart også ... Tror nok jeg enten begynner på runden igjen etter en ukes pause...eller finner noe annet spennende på siden.

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 22:03   #79
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Bodyrock 30 day challenge

Bra jobba, Manne! Si fra om du finner noe annet brukbart der eller andre steder da! Selv om jeg foreløpig vel får mer enn nok med å overleve de neste 29 dagene.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 22:23   #80
Jaudå
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 187
Jaudå er ny på veien

Sv: Bodyrock 30 day challenge

De holder visst på med å lage til en ny 30 dagers challenge. Og ellers så er der nye treninger 3 ganger+- i uka. Bonustreninger også innimellom.
Jeg hadde en ukes mer eller mindre frivillig treningspause etter at jeg var ferdig, for jeg ble sylte forkjøla.
Har nå begynt å plukke noen bodyrock øvelser og sette de sammen, men det er ikke helt opptimalt kjenner jeg... Det blir lite armhevinger, da de ikke er favoritten
Meeeen, om noen dager så kommer der en multigym i hus, og det skal bli superspennende.......

__________________





Jaudå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre sukker, mel og stivelse....;o) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Zero Carb Challenge (frem til jul) LenaBeatrice Lavkarbo generelt 40 08-12-09 19:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no