Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvorfor går jeg opp i vekt?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-02-11, 13:04   #1
Mysticgirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Hvorfor går jeg opp i vekt?

Heia jeg er ny her og prøver å følge ketosekuren på egen hånd
Spiser under 10 karbo om dagen , men har gått opp i vekt. Er dette vanlig?
Gikk før på vanlig Grete Roede kur, men etter jeg begynte på dette og spiser meg mett på fett, så har jeg jo økt i vekt
Går det lang tid før dette virker?
Har gått i 1 uke nå og gått opp 2 kg :O
Noen som har forslag til mat å spise om dagen ?
Klem

  Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 13:13   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor går jeg opp i vekt?

Hvorfor 10 karber?

Du skal ha 15, og gjerne mer. Ivertfall etter hvert .

Anbefaler deg å bruke oppskriftene i boka nå i starten, og så utvide menyen etterhvert som du blir tryggere

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 13:25   #3
Mysticgirl
Gjest
 
Innlegg: n/a
Red face

Sv: Hvorfor går jeg opp i vekt?

Åh trodde man skulle holde seg til under 15 karbo?

  Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 13:29   #4
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor går jeg opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Mysticgirl, her.

Åh trodde man skulle holde seg til under 15 karbo?

Nope, man skal holde seg til 15 karber pr dag, sånn ca Dette for å få seg det man skal av grønt bla
Noen må lavere for å gå ned og andre igjen må høyere opp og spise mer grønnsaker

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 21:19   #5
Mysticgirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvorfor går jeg opp i vekt?

Uff jeg har gått opp 1 kg på en uke :O Holder på med uke 2 og håper inderlig jeg ikke øker mer i vekt? HVa gjør jeg egentlgi feil her?
Gikk før på grete roede og gikk ned ca 200 gram til 1 kg i uka, og nå øker jeg i vekt 1 kg på ei uke??
Trodde denne kuren skulle ta siste rest jeg hadde,kjapt og fort, men ser jo ikke slik ut
Jeg spiser ei skål med salat,ost, skinke til frokost.
To egg og bacon til formiddag. To koteletter, eller kjøttdeig og ost til middag,
Og bacon og egg eller baconsnacks til kvelds.
Hva gjør jeg feil her??

  Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 21:33   #6
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor går jeg opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Mysticgirl, her.

Uff jeg har gått opp 1 kg på en uke :O Holder på med uke 2 og håper inderlig jeg ikke øker mer i vekt? HVa gjør jeg egentlgi feil her?
Gikk før på grete roede og gikk ned ca 200 gram til 1 kg i uka, og nå øker jeg i vekt 1 kg på ei uke??
Trodde denne kuren skulle ta siste rest jeg hadde,kjapt og fort, men ser jo ikke slik ut
Jeg spiser ei skål med salat,ost, skinke til frokost.
To egg og bacon til formiddag. To koteletter, eller kjøttdeig og ost til middag,
Og bacon og egg eller baconsnacks til kvelds.
Hva gjør jeg feil her??

Det kan ta 2-6 uker før fettforbrenningen kommer skikkelig i gang samt at det er mye i kroppen som spiller inn.
Hvor mye mer du skal ned?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 21:38   #7
Mysticgirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvorfor går jeg opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Det kan ta 2-6 uker før fettforbrenningen kommer skikkelig i gang samt at det er mye i kroppen som spiller inn.
Hvor mye mer du skal ned?

Jeg skal ned 20 kg til iallefall.
Kjæresten min gikk jo på denne dietten sammen med exn sin og de gikk jo ned 13 kg på 14 dager og ei venninne av meg gikk ned 14 kg på 14 dager, så derfor jeg trodde dette skulle gå fort hehe..utålmodig sjel jeg vettu

  Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 21:48   #8
Stine
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 68
Stine er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor går jeg opp i vekt?

Jeg gikk ned nesten 2 kilo første uken , så opp gjennom nesten 1 .ting tar tid hos noen, deriblandt meg jeg tror jeg har trent litt lite, ser at det løsner litt når jeg får trent litt mer.

__________________


Stine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-02-11, 21:49   #9
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor går jeg opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Mysticgirl, her.

Jeg skal ned 20 kg til iallefall.
Kjæresten min gikk jo på denne dietten sammen med exn sin og de gikk jo ned 13 kg på 14 dager og ei venninne av meg gikk ned 14 kg på 14 dager, så derfor jeg trodde dette skulle gå fort hehe..utålmodig sjel jeg vettu

hehe, ja da skjønner jeg at du har litt høye forventninger ja

Hadde vært sååå mye enklere om alle kropper hadde fungert likt, men slik er det nå engang ikke...

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 10:14   #10
Mysticgirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvorfor går jeg opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Stine, her.

Jeg gikk ned nesten 2 kilo første uken , så opp gjennom nesten 1 .ting tar tid hos noen, deriblandt meg jeg tror jeg har trent litt lite, ser at det løsner litt når jeg får trent litt mer.

Ja men jeg har jo gått opp tilsammen 3 kg nå Snufs... Og jeg er bare på 2 uka

  Svar med sitat
Gammel 21-02-11, 12:08   #11
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor går jeg opp i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Mysticgirl, her.

Ja men jeg har jo gått opp tilsammen 3 kg nå Snufs... Og jeg er bare på 2 uka

Det er nettopp fordi du bare er på 2.uka du må senke skuldrene og smøre deg med litt tålmodighet

Har du forsøkt å følge ukesmenyene i boka 100%? Kanskje det kan være en hjelper for deg?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 20:43
Hvorfor går jeg ikke ned i vekt? ketolysebloggen.blogg.no Ketolysekuren 36 30-08-10 21:01
Hvorfor opp i vekt i dag? nybegynner85 Spørsmål og svar 3 04-05-10 18:50
Vet du hvorfor jeg går opp i vekt? Chantelle Lavkarbo generelt 18 17-06-09 22:16
Jeg går OPP i vekt ... Hvorfor? MorStine Ketolysekuren 29 26-10-07 11:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no