Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

November-13-starterne

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-02-14, 12:39   #226
wirow_84
Medlem
 
wirow_84 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Kyststripa i Agder
Alder: 39
Innlegg: 135
wirow_84 har en fantastisk aura rundt segwirow_84 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-13-starterne

Hei, så bra å se deg her da SivMaria! Det viktigste er å ikke gi seg! Man må aldri, aldri, aldri gi opp! her var det også en humpete januar, litt på og av, sykdoms,- og eksamensperioder, stort snøfall og ekstrajobbing gjorde dagene litt så som så. Og som du sier, litt lite igjen på kontoen etter jula, sånn ble det her og... Men godt å være i gang igjen!
Før jul gikk det mye i egg, i alle varianter og i de fleste måltid. LITT lei av egg nå, så blir mye salat isteden og ost en typisk frokost i det siste: røkelaks med Philadelphia og ruccola, eller spekeskinke med brie, purre og paprika. Da snakker vi fornøyd konemor! Og gjerne en chai latte lagt på kremfløte, eller en espresso. Viktig å kose seg! Da glemmer man nesten at man spiser for å få ned vekta;-)

__________________
wirow_84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-14, 17:07   #227
Fullfres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 4.882
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: November-13-starterne

Guri malla! Hadde nesten helt glemt denne tråden jeg! Her holder jeg meg omtrent religiøst til kostholdet, men sliter fremdeles med å drikke nok, så vekta går ikke så fort nedover lenger. Men poenget er at jeg ikke gir opp!

Jeg må bare være flinkere med å ikke snike inn karber der de ikke hører hjemme. Det er så lett å tenke at bittelitt ikke gjør noe. Det gjør noe! For lite + lite + lite blir brått = kjempemye...

Jeg er jo da for sikkerhets skyld blitt forkjøla IGJEN! Jeg var syk rett før forrige eksamen, og nå er det under 3 uker til neste eksamen, og jeg er sørpe forkjøla og har mista stemmen igjen. GAAHHH!!!

Disse dagene blir det ikke mye aktivitet, og jeg er tørst, men klarer ikke drikke nok. Dermed blir summa summarum at jeg ikke går ned som jeg ønsker det. Og det er jo skikkelig ÆÆÆÆSJ Men ned går jeg jo. Om enn saaaaakte.

__________________
Besøk gjerne journalen min
I feel that if a person can't communicate, the very least they can do is to shut up ~ Tom Lehrer
Fullfres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har helt sluttet å filosofere Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nybegynner- november m.f Ketolysekuren 8 27-11-13 21:46
Treningstråden for november Lich Trening 89 29-11-12 20:09
Vekttråd for april 2011-starterne! Drømmepie Ketolysekuren 167 26-01-12 20:27
Mai-starterne 2011- den store veietråden Euphita Ketolysekuren 250 06-12-11 18:23
Vekt og mål for juni-starterne søtsaka Ketolysekuren 83 04-10-09 13:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no