Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ferdige lavkarbobrød i Oslo?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-01-14, 13:59   #1
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys
Question

Ferdige lavkarbobrød i Oslo?

Hei!

Jeg og kjæresten reiser til Oslo i natt og vi blir der til mandag.
Vi skal bo på et hotell uten muligheter for frokost og for å unngå og måtte bruke masse penger på å kjøpe alle måltider ute lurte jeg på om noen har forslag til et lavkarbobrød man kan kjøpe som er ferdig stekt?

Siden jeg går på ketolyse er det greit om det er minst mulig karber i
Kommer til å spise dette til frokost så blir ikke bare brød løpet av dagen hehe!

Vet at Rimi (her hjemme ihvertfall) har et brød med veldig lite karbohydrater i, men hvor kan jeg finne en Rimi i Oslo? Helst så sentralt som mulig da jeg ikke er alt for godt kjent der :P

Hadde vært supert med andre tips som omhandler lavkarbo, alt fra resturanter til butikker der de selger lavkarboting

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 31-01-14, 14:32   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Ferdige lavkarbobrød i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Hei!

Jeg og kjæresten reiser til Oslo i natt og vi blir der til mandag.
Vi skal bo på et hotell uten muligheter for frokost og for å unngå og måtte bruke masse penger på å kjøpe alle måltider ute lurte jeg på om noen har forslag til et lavkarbobrød man kan kjøpe som er ferdig stekt?

Siden jeg går på ketolyse er det greit om det er minst mulig karber i
Kommer til å spise dette til frokost så blir ikke bare brød løpet av dagen hehe!

Vet at Rimi (her hjemme ihvertfall) har et brød med veldig lite karbohydrater i, men hvor kan jeg finne en Rimi i Oslo? Helst så sentralt som mulig da jeg ikke er alt for godt kjent der :P

Hadde vært supert med andre tips som omhandler lavkarbo, alt fra resturanter til butikker der de selger lavkarboting

Det er en rimi på oslo s, sånn, øh, ved siden av togsporene.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 31-01-14, 14:35   #3
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Ferdige lavkarbobrød i Oslo?

Det stemmer! Vi kommer jo inn med tog tidlig morgen så da er det jo perfekt

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 31-01-14, 14:36   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ferdige lavkarbobrød i Oslo?

Kan du ikke kjøpe med deg/bake og ta med? Ellers vet jeg Baker Hansen selger lavkarbobrød. De har filial både i Lille Grensen og i Stortingsgaten. Rimien som Rin snakker om ligger vel rett innenfor inngangen til Oslo S. når man kommer fra bruen mellom der og Galleriet.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 31-01-14, 15:06   #5
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.194
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Ferdige lavkarbobrød i Oslo?

Ellers så pleier jo ofte Spar, Meny etc. har varmmatdisker med kyllingvinger, lår, nakkekoteletter etc. Godt å spise kaldt eller lunkent denslags også.

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 21:11   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ferdige lavkarbobrød i Oslo?

Det hos baker Hansen er ca tusen ganger bedre enn det hos Rimi...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 22:10   #7
smoothieboy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 16
smoothieboy er på en erverdig vei

Sv: Ferdige lavkarbobrød i Oslo?

Hva med å lage en wrap med kinakål med grønnsaker og litt kjøtt inni? Du kan bruke seterrømme som dressing med f.eks. en god chilisaus i.

smoothieboy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, LCHF, ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 22:39   #8
Venelite
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 4
Venelite er på en erverdig vei

Sv: Ferdige lavkarbobrød i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det hos baker Hansen er ca tusen ganger bedre enn det hos Rimi...

Er det ikke hvetemel i det karboreduserte brødet hos Baker Hansen?

Venelite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert karbokutter Svar med sitat
Gammel 02-02-14, 23:29   #9
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Ferdige lavkarbobrød i Oslo?

Kjøpte meg det på Rimi og har holdt seg godt

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er denne ferdige BBQ sausen heeelt bak mål å bruke? marjusen Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 12-08-11 19:30
Ferdige lavkarbobrød til barn Camomilla Spørsmål om matvarer og oppskrifter 12 27-04-11 22:45
Hvor kan man få tak i godt lavkarbobrød i oslo trond67 Spørsmål og svar 7 18-01-11 23:55
Fryse ferdige middager ++ Fruitdrops Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 30-09-10 23:25
Ferdige spillelister ? Lava Trening 2 03-05-10 10:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no