Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Røyker dere?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 05-12-06, 17:01   #26
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av JEDI, her.

Du undervurderer menneskeheten så utrolig.
Ikke vet at røyk er farlig?
Ikke _orker_ å slutte?

Hvis du noen gang hadde bevegt deg nord for polarsirkelen og inn som grensejeger, så kunne du forstått en ting eller to om kroppen.

_Alt_ ligger i hode.
Just put your mind to it.
Det finnes ingen grenser for noe,
smerte er en illusjon.
unnskyldninger hva er det, og hva skal det være godt for?
i bunn og grunn så er det ingen ting i veien for at du skal nå målet ditt, uansett hva du har bestemt deg for.

Alt ligger i hodet, men det betyr ikke at det er enkelt å gjøre noe med et problem...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 05-12-06, 17:02   #27
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: røyker dere?

Jeg skriver jo nettopp at folk VET at det er farlig å røyke, men de som starter unge er ikke klar over hvor ille det er før det er "for sent"

Du har aldri sluttet å røyke og vet ikke hvordan det er.

Du har sterk psyke og det er flott, men alle har ikke det...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-12-06, 17:03   #28
JEDI
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Alt ligger i hodet, men det betyr ikke at det er enkelt å gjøre noe med et problem...

hva i himmelens navn er det for en innstilling?
hvorfor er folk så flinke til å sette sine egne begrensninger?

 
Gammel 05-12-06, 17:03   #29
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: røyker dere?

Kjære Jedi, den nestekjærligheten din er lite preget av forståelse synes jeg ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 05-12-06, 17:04   #30
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Kjære Jedi, den nestekjærligheten din er lite preget av forståelse synes jeg ...

Enig

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-12-06, 17:06   #31
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av JEDI, her.

hva i himmelens navn er det for en innstilling?
hvorfor er folk så flinke til å sette sine egne begrensninger?

Du har tydeligvis aldri vært nødt til å takle vanskelige situasjoner, om du har den innstillingen at alt er lett å fikse på... Det handler ikke om å sette begrensninger, men å være realistisk nok til å innse at alle problemer løser seg ikke over natta...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 05-12-06, 17:16   #32
JEDI
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Du har tydeligvis aldri vært nødt til å takle vanskelige situasjoner, om du har den innstillingen at alt er lett å fikse på... Det handler ikke om å sette begrensninger, men å være realistisk nok til å innse at alle problemer løser seg ikke over natta...

Jeg har nok taklet værre ting en veldig mange her.
Realist og selvdekadanse henger ikke i sammen, men jeg vet ting blir tøffere hvor lengre det blir dradd ut. Det handler om å skifte fokus.

MEN jeg er ikke jente, og er fullt klar over at vi er forskjellige.
Utrolig forskjellige. Å sette fokus på uvesentlige ting, er jo jenters nummer 1. De kan jo vispe opp en orkan fra et lite vindpust.

Til dere overnevnte:
Ok.
Jeg skjønner diskusjonen ikke går i den retningen jeg ønsket.
Skal ikke holde på lenger.
Min nestekjærlighet bygger ikke på begrensninger, jeg konseptualiserer intet.

 
Gammel 05-12-06, 17:27   #33
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: røyker dere?

Nope, ingen røyk på denne jenta

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-12-06, 17:30   #34
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av JEDI, her.

Hvis du prater med personen med ekstremistiske holdninger, som du selv vet at ikke henger på greip. Hvilken oppfatning har du av dem?.

Nå kalles ikke det å røyke for å ha ekstremistiske holdninger.... bare så det er sagt Og for/mot røyking er det selvfølgelig interessant å diskutere. Alle vet at det er skadelig å røyke. Det er i tilfelle et stort kunststykke å unngå iformasjonen rundt det. At folk fremdeles velger å gjøre det er en privatsak - og ikke noe man skal behøve å bli kalt for ekstremist for.

Diskusjoner er velkomne (selv om dette ikke egentlig var ment som en diskusjonstråd). Skjønner at du setter ting litt på spissen for å erte frem en reaksjon, men demp kraftutrykkene, og diskuter på et saklig nivå, så blir ordene bak tatt mer alvorlig - og diskusjonen mer interessant.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 05-12-06, 17:35   #35
JEDI
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: røyker dere?

true.
har heller ikke kalt røyking ekstremistisk, ønsket bare å trekke paralleller mellom holdninger som ikke er intuitivt riktige..

 
Gammel 05-12-06, 17:36   #36
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: røyker dere?

Røyker ikke, har heller aldri gjort det (har smakt i fylla ja men ikke noe mer) + fått typen til å kutte tvert etter 15 år som røyker bare 3 månder ettet vi ble sammen

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
Gammel 05-12-06, 17:36   #37
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av JEDI, her.

Jeg har nok taklet værre ting en veldig mange her.
Realist og selvdekadanse henger ikke i sammen, men jeg vet ting blir tøffere hvor lengre det blir dradd ut. Det handler om å skifte fokus.

MEN jeg er ikke jente, og er fullt klar over at vi er forskjellige.
Utrolig forskjellige. Å sette fokus på uvesentlige ting, er jo jenters nummer 1. De kan jo vispe opp en orkan fra et lite vindpust.

Til dere overnevnte:
Ok.
Jeg skjønner diskusjonen ikke går i den retningen jeg ønsket.
Skal ikke holde på lenger.
Min nestekjærlighet bygger ikke på begrensninger, jeg konseptualiserer intet.

Du kommer inn her og prøver å provosere (antar jeg). Er det da så rart at "diskusjonen ikke går i den retningen du ønsker"?

Jeg synes det virker som du setter deg selv over andre - hva vet du om hva folk her inne har gått igjennom? Ikke minst nedvurderer du halve menneskeheten ved å komme med den uttalelsen du har over her.

Hvis du er så opplyst og utviklet som det virker som du gjerne vil gi inntrykk av, har du ikke fått med deg det vesentligste: ydmykhet, respekt og forståelse for at andres vei ikke er den samme som din. Du har nok noen runder igjen å gå du også ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 05-12-06, 17:53   #38
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: røyker dere?

ja her ble det livat..personlig så røyker jeg fordi jeg syns det er godt ,er glad for røykeloven jeg og..skjønner godt at det er ubehagelig for dem som ikke røyker å sitte tett oppi osen.at det er farlig vet vi jo alle men enkelte syns kansje den fare risikoen er grei i forhold til det røyken gir dem av andre ting,selv hvor idiotisk enkelte syns det virker..kan bare snakke for meg selv når det gjelder helse/kosthold,jeg bruker dette kostholdet for å slanke meg ikke for å bli kvitt risikoen for kreft eller andre "fæle ting!men som jeg har sagt tidligere,kan hende jeg kommer på bedre tanker etterhvert og vil gå inn for å bli sunn også har en liten jente på 14 mnd og her i huset går vi ut og røyker (aldri røykt i graviditeten)har sluttet tidligere i 2 år uten problem så tror det skal gå utmerked når jeg vil slutte igjen..me får sjao..

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt
Gammel 05-12-06, 17:55   #39
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av JEDI, her.

MEN jeg er ikke jente, og er fullt klar over at vi er forskjellige.
Utrolig forskjellige. Å sette fokus på uvesentlige ting, er jo jenters nummer 1. De kan jo vispe opp en orkan fra et lite vindpust.

Nå er vel ikke kjønnet så veldig relevant i diskusjonen om hvorvidt det er vanskelig å slutte å røyke, slutte å spise søppelmat osv?

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-12-06, 18:15   #40
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: røyker dere?

har aldri, skal aldri heller :P

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse
Gammel 05-12-06, 19:01   #41
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: røyker dere?

Jeg røyker 20 om dagen og vet at det er dritfarlig.

Så deet såå.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 05-12-06, 19:22   #42
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av JEDI, her.

At man er villig til å drepe seg sakte men sikkert sier _endel_ om personligheten/holdningene til menneske.
Og det blir selvfølgelig holdt imot èn.

tror du virkelig at jeg, et intelligent og oppegående menneske tenker for hvert trekk jeg drar av siggen at "hoi! der tok jeg av enda noen sekunder fra livet".
du må jo skjønne det at eneste grunnen til å røyke er å se tøff ut, ja, bent fram som en COWBOY!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 05-12-06, 23:57   #43
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

du må jo skjønne det at eneste grunnen til å røyke er å se tøff ut, ja, bent fram som en COWBOY!

Jorun, I LOVE YOU

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg
Gammel 06-12-06, 00:15   #44
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Røyker dere?

For å svare på PM'en din..
Jeg har ikke alltid hatt et sunt kosthold..Er jo en grunn til at jeg har begynt med lavkarbo....

Og så..jeg synes nesten litt synd på deg, og orker ikke bli irritert eller provosert en gang, for om du dømmer et menneske KUN etter om de røyker/ikke...
Da går du glipp av mange fine mennesker......

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 06-12-06, 00:19   #45
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av JEDI, her.


Å sette fokus på uvesentlige ting, er jo jenters nummer 1. De kan jo vispe opp en orkan fra et lite vindpust.

Har forstått at du ikke liker røykere...Virker jommen som om du ikke har noe særlig overs for det annet kjønn heller...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 06-12-06, 00:23   #46
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av JEDI, her.

At man er villig til å drepe seg sakte men sikkert sier _endel_ om personligheten/holdningene til menneske.
Og det blir selvfølgelig holdt imot èn.

Eller det sier _endel_ om at vedkommende har et behov som dekkes på den måten, og enda ikke har lært seg en annen mestringsstrategi. Eller at vedkommende ikke bestreber seg å være perfekt på alle områder. (Dersom røyken foreløpig dekker behovene personen har, og de positive effektene er større enn de negative, så er nok også motivasjonen liten for å endre seg. Men om det sier så mye om personligheten, eller om det sier noe om det almenmenneskelige skal ikke jeg fundere så mye på. Ja, kansje de burde slutte fordi det er farlig, men hva skal da erstatte det posiitive?)

Opprinnelig lagt inn av JEDI, her.


Hvordan kan du være så bevisst og flink mtp kostholdet ditt, samtidig røyke OG være klar over skadevirkningene?

Man trenger ikke være perfekt for å kunne ta tak i problemen sine. Man kan heller ikke ta tak i alt på en gang.

Ja, mye sitter i hodet vårt. "What your mind can consieve, you have the abillity to achieve". Ja, vi mennesker er veldig flinke til å sitte våre egne begrensninger,- og det alt for tight. Men det betyr ikke at vi alle har en historie med oss, og at det å endre seg er en prosess. Vi må få med både kroppen og hodet når vi skal endre oss. Og ofte er det tøffe ting å se i øynene i den prosessen også. Man blir ikke selvdestruktiv uten at det er en grunn, for mange er det en beskyttelsesmekanisme, og en mestringsstrategi.

Det er mange årsaker til at folk er overvektige og til at folk røyker. Å tro at samme løsningen vil gjelde for alle er ikke realistisk. Det er like mange veier ut av et missbruk som det er inn.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 06-12-06, 00:23   #47
Dante
Medlem
 
Dante sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Innlegg: 277
Dante har en fantastisk aura rundt segDante har en fantastisk aura rundt seg

Sv: røyker dere?

Røyker ikke og har ingen planer om å begynne

Dante er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 06-12-06, 00:25   #48
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: røyker dere?

Bravo, Lise

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-12-06, 00:25   #49
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Røyker dere?

Nei, jeg røyker ikke. Er vel det man kan kalle fanatisk motstander.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 06-12-06, 00:26   #50
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Bravo, Lise

Signerer!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
vektnedgang og selvfølelse firth Mer enn 30 kg overvekt 55 24-07-06 14:43
Mange av dere er på ville veier flap Lavkarbo generelt 75 29-01-06 06:33
Har ikke helsekosten deres det dere trenger? Joda det har de, sjekk her: Iset Lavkarbo generelt 4 11-12-05 04:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no