Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Stivelse i maten

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-01-12, 19:05   #1
Janman73
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 6
Janman73 er på en erverdig vei

Stivelse i maten

Kjøpte meg " Jacobs Fiskeburgere" på meny her om dagen. Var 4 karbs pr 100 gram, så det er jo ikke så halvgærnt. Men så da jeg skulle lage maten at de innholder potetstivelse og rismel i kavringen.
Noen som vet om disse ingrediensene er inkludert i de 4 karbohydratene?

Går på ketolysekuren, max 20 karbs pr dag :-)

Janman73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 19:07   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Stivelse i maten

Det er stivelsen som er karbohydratene i de fiskeburgerne

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 19:10   #3
Janman73
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 6
Janman73 er på en erverdig vei

Sv: Stivelse i maten

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Det er stivelsen som er karbohydratene i de fiskeburgerne

Oh, takk. Da er det vel ikke så farlig å spise de da :-)

Janman73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 19:12   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Stivelse i maten

ikke en sjelden gang Men spiser du f.eks. 2stk på 100g hver, så er du oppe i 8 karber. Og det er karber som ikke gir næring til kroppen.
Jeg, personlig holder meg unna ferdigprodukter. Fordi de gir feil karber til kroppen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 21:04   #5
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stivelse i maten

Jeg bruker en sjelden gang jacobs sine produkter selv. Noen av pølsene har null karbo, andre 0,5-1karbo. Tok et par nødmedisterkaker derfra i jula også, greit å vite at man har alternativer en gang i blandt i alle fall.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 22:46   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Stivelse i maten

Jeg ville nok ha holdt an litt blandingsprodukter til etter en måneds tid, da kan du i større grad se hva du "tåler", enten vektmessig eller helsemessig.

Du kan lage fiskekaker selv også - a la lavkarbo - de er kjempegode!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 22:49   #7
Janman73
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 6
Janman73 er på en erverdig vei

Sv: Stivelse i maten

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Det er stivelsen som er karbohydratene i de fiskeburgerne

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jeg ville nok ha holdt an litt blandingsprodukter til etter en måneds tid, da kan du i større grad se hva du "tåler", enten vektmessig eller helsemessig.

Du kan lage fiskekaker selv også - a la lavkarbo - de er kjempegode!

Det hadde vært kjekt. Bare det ikke er for innviklet, er ingen Gordon Ramsey :-)

Oppskrift?

Janman73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 16:57   #8
Livsnytersken
Juniormedlem
 
Livsnytersken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østfold
Innlegg: 42
Livsnytersken har en fantastisk aura rundt segLivsnytersken har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stivelse i maten


Prøv deg frem her på oppskrifter på Lavkarbo.no Søk på fiskekaker og du vil finne flere gode forslag. Her er det flere som prøver, feiler forbedrer og kanskje utveksler erfaringer underveis.
Bare glem Gordon R. Han var også bare læregutt i starten. og gjorde også sine små tabber.
Husk at noen har startet uten særlig store "kjøkkenerfaringer", men veien blir jo til mens man går.
Lykke til og ha en god helg!!


Sist redigert av Livsnytersken : 06-01-12 kl 19:45.
Livsnytersken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo men slurver noen ganger Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 22:58   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Stivelse i maten

Opprinnelig lagt inn av Janman73, her.

Det hadde vært kjekt. Bare det ikke er for innviklet, er ingen Gordon Ramsey :-)

Oppskrift?

Her

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
IVF-medisiner med sukker og stivelse? Gladibrus Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 4 13-08-11 12:27
Stivelse Anos Lavkarbo generelt 2 04-06-11 15:57
Stivelse Anos Generell diskusjon 1 30-05-11 17:35
Animalsk stivelse? Maxxx Spørsmål og svar 11 17-07-07 08:08
Nærsynt av stivelse? Neptun-86 Lavkarbo generelt 11 28-03-04 14:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no