Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvorfor gir ikke suget etter ORDENTLIG brød seg?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-05-07, 20:28   #1
Tette80
Medlem
 
Tette80 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 43
Innlegg: 69
Tette80 er ny på veien

Hvorfor gir ikke suget etter ORDENTLIG brød seg?

Det irriterer meg - suget etter søtsaker er ikke så ille, men brød...ordentlig brød med leverpostei!!! Ååå...

Vil ikke dette gå over? Er i gang med min fjerde uke i dag.

__________________
Tette80
Tette80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 20:30   #2
touran
Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Klepp
Alder: 41
Innlegg: 58
touran er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor gir ikke suget etter ORDENTLIG brød seg???

Opprinnelig lagt inn av Tette80, her.

Det irriterer meg - suget etter søtsaker er ikke så ille, men brød...ordentlig brød med leverpostei!!! Ååå...

Vil ikke dette gå over? Er i gang med min fjerde uke i dag.

Har ikke gitt seg hos meg heller... men jeg har ikke holdt på en uke en gang, da...
Håper det går over...

__________________
Ferdig slanket, nå 62 kg - på det meste 94,6 kg.
touran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Alt med måte! Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 20:32   #3
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor gir ikke suget etter ORDENTLIG brød seg???

Opprinnelig lagt inn av Tette80, her.

Det irriterer meg - suget etter søtsaker er ikke så ille, men brød...ordentlig brød med leverpostei!!! Ååå...

Vil ikke dette gå over? Er i gang med min fjerde uke i dag.

Prøv å spis det en hel dag, så skal jeg love deg at det går over....

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 21:58   #4
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor gir ikke suget etter ORDENTLIG brød seg???

Etter 4 måneder tenker du ikke lenger så mye på brød. Ta tiden til hjelp. Vi trenger en periode for å venne oss til andre smaker og likedan er vi vanedyr, og må innarbeide nye rutiner.

Prøv med lavkarbobrød som du finner på forumet her, det funker ihvertfall for meg.

Lykke til!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 00:02   #5
Lasse
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 46
Lasse er ny på veien

Sv: Hvorfor gir ikke suget etter ORDENTLIG brød seg???

Fordi du tenker på det hele tiden og sier til deg selv at du savner det? Liten vits i å kaste bort "kalorier" på den slags tanker når du ikke kan spise det allikevel Er sikker på at om du hadde kunnet spise brød på denne kuren så ville du savnet noe annet, ikke sant? Brød er faktisk ganske usunt og ikke noe man MÅ ha:
http://www.dagbladet.no/dinside/2007/01/12/488652.html

Prøv å tenk på noe du KAN spise, og som vil hjelpe deg istedet for å ødelegge for deg - let igjennom oppskriftene og du vil sikkert finne noe du ikke visste at du savnet engang

__________________
Lasse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 00:03   #6
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Hvorfor gir ikke suget etter ORDENTLIG brød seg???

Opprinnelig lagt inn av Lasse, her.

Fordi du tenker på det hele tiden og sier til deg selv at du savner det? Liten vits i å kaste bort "kalorier" på den slags tanker når du ikke kan spise det allikevel Er sikker på at om du hadde kunnet spise brød på denne kuren så ville du savnet noe annet, ikke sant? Brød er faktisk ganske usunt og ikke noe man MÅ ha:
http://www.dagbladet.no/dinside/2007/01/12/488652.html

Prøv å tenk på noe du KAN spise, og som vil hjelpe deg istedet for å ødelegge for deg - let igjennom oppskriftene og du vil sikkert finne noe du ikke visste at du savnet engang


Så enig, så enig!!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 01:20   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor gir ikke suget etter ORDENTLIG brød seg???

Jeg har i alle år hatt motsatt problem jeg, hvorfor måtte jeg spise brød som jeg syns var så fryktelig ekkelt?
Også oppdaga jeg dette her! Genialt!

Hvordan jeg ble så lei av brød? 5 år med deltidsjobb i bakeriutsalg.. Lukta av varm gjærdeig gir meg frsyninger og brekningsfornemmelser flere år seinere.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 09:49   #8
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Hvorfor gir ikke suget etter ORDENTLIG brød seg???

4 uker er ikke veldig lenge. Det tar ofte mye lenger tid for kroppen å omstille seg.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 16:56
Grønnsaker - nødvendig eller ikke? slaskalainen Generell ernæringsdebatt 161 15-04-07 22:25
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 05:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no