Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hvor mange kh spiser dere hver dag?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Se resultatene: Hvor mange kh daglig?
Under 15 gram 4 14,81%
16-25 gram 6 22,22%
26-35 gram 2 7,41%
36-50 gram 9 33,33%
51-80 gram 4 14,81%
81-100 gram 1 3,70%
101-150 gram 1 3,70%
Deltakere: 27. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-09-11, 18:07   #1
Bokhylle
Gjest
 
Innlegg: n/a
Question

Hvor mange kh spiser dere hver dag?

Beklager hvis det allerede finnes en slik tråd, men i så fall finner jeg den ikke.

Jeg vet at det finnes mange forskjellige lavkarbo-filosofier, men jeg er likevel nysgjerrig på omtrent hvor mange kh dere her inne har valgt å ligge på daglig. Så klart varierer det litt, men svar utifra hva gjennomsnittet er, og/eller hva der prøver å ligge på.

  Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 18:09   #2
Lulla84
Seniormedlem
 
Lulla84 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: I nærheten av sentrum
Alder: 39
Innlegg: 507
Lulla84 er ny på veien

Sv: Hvor mange kh spiser dere hver dag?

Jeg er usikker, men jeg holder meg nok under 40 om dagen. Selvsagt noen ganger mere en andre men si gjennomsnitlig 40

__________________
Lulla84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 18:13   #3
Bokhylle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mange kh spiser dere hver dag?

Sånn, da er avstemningen oppe og går

For å svare selv, så vet jeg ikke helt sikkert ennå. Har gått på lavkarbo i noen måneder men føler fortsatt at jeg føler meg litt frem. Var mer streng i starten enn jeg er nå, lå vel på rundt 25 gram om dagen. Nå tenker jeg at jeg sikkert kan spise litt mer ettersom jeg ikke skal ned i vekt. Sluttet å telle karbohydrater for ca en måned siden, og skal begynne igjen nå, for å se sånn ca hva jeg spiser nå for tiden. Regner med at jeg sikkert ligger på rundt 35-40 gram, men tiden vil vise.

  Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 12:21   #4
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kh spiser dere hver dag?

Jeg ligger høyt, men varierer fra dag til dag. Å ligge høyt i snitt er bevisst: Jeg vil ikke risikere å la det gå utover stoffskiftet, jeg er fornøyd med vekta og jeg trives med en del karbohydrater. Men det skal være de gode, seine typene, som frukt, nøtter og grønnsaker, - ikke sukker.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 12:28   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kh spiser dere hver dag?

Spiser mellom 20 og 100, så ingen alternativer som passer helt til meg.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 12:29   #6
Bokhylle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mange kh spiser dere hver dag?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Spiser mellom 20 og 100, så ingen alternativer som passer helt til meg.

Tenkte på det da jeg lagde avstemningen, men fant ingen god løsning Skulle kanskje hatt et alternativ for dem som varierer veldig.

Kan en moderator fikse det?

  Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 12:30   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kh spiser dere hver dag?

Tok 81-100, jeg

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mange kalorier spiser dere? kjerstiva Lavkarbo generelt 71 22-06-11 19:50
Hvor mange måltider spiser dere hver dag ? Dolsi Ketolysekuren 20 04-05-11 10:15
Hvor mange ganger om dagen spiser dere? fridr Generell ernæringsdebatt 20 18-04-10 19:48
Hvor mange måltider spiser dere? Schmoopy Ketolysekuren 22 24-01-09 19:16
hvor mange karbo spiser dere? cozymum Nyheter / media 3 16-03-07 15:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no