Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Grillet kylling fra butikk?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-09-08, 21:49   #1
Hapzen
Medlem
 
Hapzen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 35
Innlegg: 103
Hapzen er på en erverdig vei

Grillet kylling fra butikk?

Heisann.... jeg sliter litt med det at jeg ofte er vekk 13 timer om dagen, og i løpet av de så må jeg få i meg lunsj og middag. (først skole og så jobb)

Så sitter jeg her og lurer på hvordan det er å kjøpe kylling fra varm mat diskene i dagligvarebutikken? Ferdig grillet altså.....?

Er så pes når jeg står opp klokka 6 og lage 3 måltider, frokost, lunsj og middag.

Ps, håper dette var riktig sted å legge tråden.

__________________
Mvh Helene
Delmål 1: 70 kg ---- NÅDD, Delmål 2: 65 kg ---- NÅDD
Delmål 3: 62 kg, Endelig mål: 60 kg
Hapzen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbo, mer aktivitet :-) Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 21:53   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Grillet kylling fra butikk?

Det går helt fint, kylling er suuper mat det. Vet ikke hvordan det er med marinade, krydder og sånt, men det kan da ikke være så mye? Uansett så spiser jeg ikke skinnet, liker det ikke.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 21:58   #3
Hapzen
Medlem
 
Hapzen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 35
Innlegg: 103
Hapzen er på en erverdig vei

Sv: Grillet kylling fra butikk?

FLOTT!!! Da har jeg en fin nødløsning... får ta av skinnet for å være sikker evt.

Er det noe annet av varmmat fra butikk jeg kan spise?

__________________
Mvh Helene
Delmål 1: 70 kg ---- NÅDD, Delmål 2: 65 kg ---- NÅDD
Delmål 3: 62 kg, Endelig mål: 60 kg
Hapzen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbo, mer aktivitet :-) Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 22:04   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Grillet kylling fra butikk?

Opprinnelig lagt inn av Hapzen, her.

FLOTT!!! Da har jeg en fin nødløsning... får ta av skinnet for å være sikker evt.

Er det noe annet av varmmat fra butikk jeg kan spise?

Ja, det er nok endel. La oss se; i delikatessen kan du jo kjøpe pålegg. Skinke, roastbeef og sånt. Dette kan du jo hive innpå sammen med feks. litt salat eller en neve cherrytomater og lignende (tell karbene i grønnsakene). Et av mine yndlingsmåltider er en pakke kylling salatkjøtt som jeg hiver en hel halvmånedpakke fetaost oppi, med oljen og alt (jeg orker bare en halv porsjon men jeg er jo vektoperert). Oljen er ikke kaldpresset, men det får gå.
Prior har slike små poser med krydrede kyllinglår og kyllingvinger man kan spise, og på Meny har de ketolysepølser som du kan varme i en vannkoker eller noe. Det er alltids noe å spise. Kjøp en pakke ferdig skivet ost og en pakke skinke, og en paprika. Legg et par skinkeskiver oppå en skive ost og rull sammen med en paprikastrimmel inni. Namme!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 22:05   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Grillet kylling fra butikk?

Ribbe, koteletter. Tenk rent kjøtt

Kyllinglår (m/skinn :sikle) har vært min redning mange ganger

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 22:10   #6
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Grillet kylling fra butikk?

Et lite tips fra meg, som har gjort morningene mine levbare: Gjør alt klart kvelden før!
Har du muligheter til å varme opp mat enten på jobb eller skole, så lag litt ekstra middagsmat som du tar med deg dagen etter.

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 22:18   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Grillet kylling fra butikk?

Mega pleier å ha ferdig grillede koteletter og kotelett-avskjær i pakker, og påleggsavskjær er også digg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 23:20   #8
Hapzen
Medlem
 
Hapzen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 35
Innlegg: 103
Hapzen er på en erverdig vei

Sv: Grillet kylling fra butikk?

tusen takk for tips alle sammen Herlig, ser lys i tunnellen nå... ble litt oppgitt et lite øyeblikk....

__________________
Mvh Helene
Delmål 1: 70 kg ---- NÅDD, Delmål 2: 65 kg ---- NÅDD
Delmål 3: 62 kg, Endelig mål: 60 kg
Hapzen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbo, mer aktivitet :-) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Grillet kylling. Hvor mange gr kjøtt Trolljenta Spørsmål og svar 3 17-08-08 00:44
Mitt første middagstips - grillet kylling KW87 Middag 1 25-01-08 21:09
Kan man spise skinnet på grillet kylling? mor til 3 gutter Ketolysekuren 13 10-01-08 17:37
Grillet kylling jannepusen Lavkarbo generelt 7 23-08-07 15:45
Tilbehør til grillet kylling LilleMill Middag 2 19-05-07 21:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no