Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Dårlig ånde og kvalme

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-03-05, 22:20   #1
Bamseline
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 93
Bamseline har en fantastisk aura rundt segBamseline har en fantastisk aura rundt seg

Dårlig ånde og kvalme

jeg sliter skikkelig her. Jeg har så dårlig ånde at jeg nesten spyr av lukta og smaken.
I tillegg er jeg så kvalm. utrolig kvalm og. Jeg har vært i ketose i to uker og trodde at kvalmen kun var i begynnelsen av ketose fasen. Har noen noen råd eller formening hva både dårlig ånde og kvalmen kommer av??

Bamseline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen Svar med sitat
Gammel 04-03-05, 22:25   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Dårlig ånde pleier å komme ved ketose da, men kansje du faktisk spiser for lite karber at det er derfor du blir kvalm? Eller kansje du drikker for lite vann?
...også slår det meg en liten tanke om candida....? Har du vært sjekket for det?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 04-03-05, 22:34   #3
Bamseline
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 93
Bamseline har en fantastisk aura rundt segBamseline har en fantastisk aura rundt seg

Har akkurat tatt blod prøver for candida men får ikke svar før 20 mars. Føst da hadde legen ledig time.

Bamseline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen Svar med sitat
Gammel 04-03-05, 23:13   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Oki, blir spennende å se.
(jeg har forøvrig svart deg i journalen din)

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins og dårlig humør Pianoman Induksjonen 21 23-02-05 20:55
kvalme ved fedon kost? *lilje* Dr Lindbergs 10 09-02-05 14:08
Hjelp. Jeg er sulten hele tiden + jeg er så svimmel og dårlig.... Iset Lavkarbo generelt 10 23-07-04 18:17
Hva er dette med dårlig oversettelse av boka? Zoë Atkins kosthold 6 19-04-04 12:21
jeg føler meg litt dårlig...... Iset Induksjonen 14 24-01-04 02:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no