Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Amming og Ketolyse

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-03-08, 22:59   #1
Nea30
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Enebakk
Alder: 46
Innlegg: 18
Nea30 er ny på veien

Amming og Ketolyse

Hei!

Jeg ammer min datter på snart 7 måneder. Hun spiser i tillegg tre andre måltider om dagen. Jeg har min 3.dag på Ketolyse kuren og vil gjerne dobbeltsjekke om det er ok å starte opp nå, siden jeg ikke fullammer. Mener Torkild har skrevet noe om det et sted. Og er det ok å ta SELEN, Magnesium og krom når man ammer eller skal jeg vente med disse?

På forhånd takk for svar

Nea30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det finnes ingen snarvei til en sunn kropp. En slank kropp er en livsstil... Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 00:36   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Amming og Ketolyse

http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...24&postcount=2

linkt til mange tråder om samme emet, siden jeg ikke er helt sikker på hvordan det er

lykke til

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 09:52   #3
Nea30
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Enebakk
Alder: 46
Innlegg: 18
Nea30 er ny på veien

Sv: Amming og Ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...24&postcount=2

linkt til mange tråder om samme emet, siden jeg ikke er helt sikker på hvordan det er

lykke til

Tusen takk for svar Distrea! Da fortsetter jeg. Angående sink, selen og krom så spør jeg på Helsekosten. Kunne ikke se at det var svart så entydig på det her. For det snakkes om ketolysetabletter...det er vel det de mener med det?

Nea30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det finnes ingen snarvei til en sunn kropp. En slank kropp er en livsstil... Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 09:53   #4
Nea30
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Enebakk
Alder: 46
Innlegg: 18
Nea30 er ny på veien

Sv: Amming og Ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Nea30, her.

Tusen takk for svar Distrea! Da fortsetter jeg. Angående sink, selen og krom så spør jeg på Helsekosten. Kunne ikke se at det var svart så entydig på det her. For det snakkes om ketolysetabletter...det er vel det de mener med det?

Ikke sink,...Magnesium mener jeg...

Nea30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det finnes ingen snarvei til en sunn kropp. En slank kropp er en livsstil... Svar med sitat
Gammel 24-03-08, 09:58   #5
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Amming og Ketolyse

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=amming

i denne tråden står det om tablettene, og innlegg nr 6 svarer Torkil selv.

håper det hjalp

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hmm. "Skummel" fett-observasjon på Ketolyse SkinnyToBe Ketolysekuren 13 20-01-08 11:48
Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofier. SkinnyToBe Ketolysekuren 11 08-01-08 18:05
EAT og ketolyse, noen som har prøvd begge deler? LilleVille Lavkarbo generelt 0 29-11-06 11:30
Ketolyse og amming? turid Ketolysekuren 11 25-04-06 13:52
Ketolyse og amming Babe Ketolysekuren 7 20-05-05 20:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no