Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Juli-startere 2011

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-07-11, 08:41   #51
chippy
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 45
Innlegg: 73
chippy er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Fikk ketolyse boka i går, og må egentlig si jeg ble litt skuffa. Har jeg gått glipp av noe men er det bare 15karbs om dagen, tren moderat 30min 4-5 ganger i uka og ta noen vitaminer som er greia? (noe jeg allerede gjorde med LCHF).

__________________


chippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 09:25   #52
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

uff.. Jeg er så sliten for tia. Sliter med å soove,og er helt utslitt etter langa dager på jobb i tillegg. Har null energi t overs :s spiser jeg for lite kanskje? Vet jeg ikke spiser det store..MEN KONSTANT mett,...

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 09:30   #53
chippy
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 45
Innlegg: 73
chippy er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Er ingen ekspert men jeg ser at jeg må ha 2500-3500 kalorier om dagen for å "fungere", og da går jeg ikke rundt og er sulten, men til tider kanskje ikke "super mett" heller. Men prøver holde meg der slik at jeg ikke overspiser. Jeg trener ca 3 ganger i uken med 2-4 timers fjellturer hvor jeg iflg pulsklokke forbrenner ca 1500-2000 kalorier.

Merker ingenting på at jeg er slapp, heller tvert imot. Har dog ikke den svære vektnedgangen jeg forventa, men føler meg piggere og "strammere".

__________________


chippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 09:39   #54
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av chippy, her.

Er ingen ekspert men jeg ser at jeg må ha 2500-3500 kalorier om dagen for å "fungere", og da går jeg ikke rundt og er sulten, men til tider kanskje ikke "super mett" heller. Men prøver holde meg der slik at jeg ikke overspiser. Jeg trener ca 3 ganger i uken med 2-4 timers fjellturer hvor jeg iflg pulsklokke forbrenner ca 1500-2000 kalorier.

Merker ingenting på at jeg er slapp, heller tvert imot. Har dog ikke den svære vektnedgangen jeg forventa, men føler meg piggere og "strammere".

Heisann Chippy Jeg er heller ingen ekspert - men nå når jeg går på LCHF, prøver jeg å droppe tankene om kalorier. Jeg spiser da fett og proteiner - og helst ikke karbiser. Jeg tror min karbogrense i forhold til skaldeman 50+ ligger på 24 karbiser om dagen - jeg foretrekker å ligge så nærme null som mulig

Musklene mine hadde ikke taklet fjellturer - ikke nå. Til vanlig klarer jeg det - men nå er kroppen helt rar i forhold til å trene. For din del så bygger du kanskje muskler i tillegg til at du forbrenner fett? I så dall er det ikke rart at du ikke går ned i vekt - og ikke rart at du blir strammere

Lykke til

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 11:32   #55
LilleFly
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 128
LilleFly er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Huff... Igår var skikkelig skikkelig drittdag. Ble litt sukkerfri sjokolade, bountys og for mye mat generelt- Ikke bra. Men ny fresh start, vekten har i det minste ikke rigget seg idag Det var godt at det ikke gikk feil vei ihvertfall!

LilleFly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 13:46   #56
Idu
Juniormedlem
 
Idu sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 40
Innlegg: 17
Idu er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Her føler jeg egentlig det går så det suser. Savner ikke ris, brød eller pasta (og nesten ikke smågodt). Har enda ikke fått veid meg, vurderer å lete gjennom containeren og dra inn vekta i kveld, og veie meg i morgen tidlig. Men det spørs om det er noen vits. Jeg bruker ofte å merke det på klærne og kroppen når jeg går litt opp eller ned, men nå kjenner jeg ikke noen forandring. Spiser litt forskjellig, men det går mye cottage cheese med eller uten fløte (helst med), og med Lerum bringbær uten sukker oppi. Veldig greit på jobb. Ellers kanskje et salatmåltid med god olivenolje, litt tomat, fetaost, agurk, grønn paprika og purreløk, krydret med trøffelolje og noe kjøtt til. Går en del i omeletter også. Er nok litt stressa, men prøver å bare nyte den gode maten og all energien jeg har fått. Lagde sånne Ziggylapper her om dagen, de var knallgode! Kommer nok til å lage sånne en gang i blandt, for variasjonen sin del, men de var borte før dagen var omme, så jeg kommer ikke til å lage hver dag!

Idu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Atkins. Startvekt: 91 kg. Skal ned til 72 i første omgang. Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 14:12   #57
nightly
Medlem
 
nightly sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 38
Innlegg: 228
nightly er ny på veien

Sv: Juli-startere 2011

Hei! Slenger meg med jeg også Ganske ny på det her, har sett innom her tidligere, men ble gravid med skikkelig kvalme så da droppa jeg det

Har et kjapt spørsmål, kanskje noen av dere kan svare?

Skal til svigermor å grille etterpå, jeg har ikke fått i meg noen karber hittil i dag og skal spise kyllingfilet og en bacon/brokkoligrateng jeg laga i går.
Kan jeg da spise 1-2 ss av denja potetsalat (13 kh pr 100g) eller er det fortsatt fy? Har ikke fått satt meg helt inni dette enda, men er det ikke sånn at så lenge jeg holder meg under 15-20 kh pr dag, så vil kroppen være i ketose?

__________________


"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 14:36   #58
Idu
Juniormedlem
 
Idu sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 40
Innlegg: 17
Idu er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av nightly, her.

Skal til svigermor å grille etterpå, jeg har ikke fått i meg noen karber hittil i dag og skal spise kyllingfilet og en bacon/brokkoligrateng jeg laga i går.
Kan jeg da spise 1-2 ss av denja potetsalat (13 kh pr 100g) eller er det fortsatt fy? Har ikke fått satt meg helt inni dette enda, men er det ikke sånn at så lenge jeg holder meg under 15-20 kh pr dag, så vil kroppen være i ketose?

Ettersom jeg har skjønt det kan du spise potetsalaten hvis det da totalt blir under 15-20, men hvorfor ikke bare blande litt assortert utvalg grønnsaker og urter i litt majones og rømme/creme fraiche/kesam? Smaker mye bedre! (og går veldig kjapt!) Jeg har alltid brukt å lage i stedet for å kjøpe, evt. tilsette kjøpepotetsalat med mer stash, og har bl.a. brukt å ha oppi sylteagurk og litt av laken, men er litt usikker på om det ikke blir for mye karber nå. Men kanskje litt sitronsaft gjør samme susen

Idu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Atkins. Startvekt: 91 kg. Skal ned til 72 i første omgang. Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 14:42   #59
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av nightly, her.

Hei! Slenger meg med jeg også Ganske ny på det her, har sett innom her tidligere, men ble gravid med skikkelig kvalme så da droppa jeg det

Har et kjapt spørsmål, kanskje noen av dere kan svare?

Skal til svigermor å grille etterpå, jeg har ikke fått i meg noen karber hittil i dag og skal spise kyllingfilet og en bacon/brokkoligrateng jeg laga i går.
Kan jeg da spise 1-2 ss av denja potetsalat (13 kh pr 100g) eller er det fortsatt fy? Har ikke fått satt meg helt inni dette enda, men er det ikke sånn at så lenge jeg holder meg under 15-20 kh pr dag, så vil kroppen være i ketose?

Som Idu sier, så finnes det alternativer hvis du ønsker å holde deg så strict på kuren som mulig.

Søkt opp "potetsalat" eller blomkålsalat øverst til venstre, så vil du nok få opp noen forslag til oppskrifter. Tror den Marjusen bruker skal være god. Det er i alle fall den jeg har planer om å lage til all grilling i sommer

Når det er sagt så tror jeg ikke to dæsjer med potetsalat kommer til å vippe deg ut, men det har skjedd for enkelte... så det er vel ikke å anbefale tidlig i kuren

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 15:32   #60
nightly
Medlem
 
nightly sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 38
Innlegg: 228
nightly er ny på veien

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Idu, her.

Ettersom jeg har skjønt det kan du spise potetsalaten hvis det da totalt blir under 15-20, men hvorfor ikke bare blande litt assortert utvalg grønnsaker og urter i litt majones og rømme/creme fraiche/kesam? Smaker mye bedre! (og går veldig kjapt!) Jeg har alltid brukt å lage i stedet for å kjøpe, evt. tilsette kjøpepotetsalat med mer stash, og har bl.a. brukt å ha oppi sylteagurk og litt av laken, men er litt usikker på om det ikke blir for mye karber nå. Men kanskje litt sitronsaft gjør samme susen

Takk for svar!
Jeg har bare ikke tid skjønner du. Har en 3,5 mnd gutt her som er utrolig krevende (ikke sover, skriker mye osv)
Fikk så kort varsel på denne grillinga, heldigvis har jeg den brokkoligratengen fra i går her

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Som Idu sier, så finnes det alternativer hvis du ønsker å holde deg så strict på kuren som mulig.

Søkt opp "potetsalat" eller blomkålsalat øverst til venstre, så vil du nok få opp noen forslag til oppskrifter. Tror den Marjusen bruker skal være god. Det er i alle fall den jeg har planer om å lage til all grilling i sommer

Når det er sagt så tror jeg ikke to dæsjer med potetsalat kommer til å vippe deg ut, men det har skjedd for enkelte... så det er vel ikke å anbefale tidlig i kuren

Nei jeg tror jeg bare dropper den potetsalaten altså, blir bare spørsmål også om jeg "porsjonerer" den, og svigerfamilien er ikke akkurat den mest imøtekommende og forståelsesfulle gjengen
Men takk for svar!

__________________


"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 10:27   #61
LilleFly
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 128
LilleFly er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Her står vekten litt stille om dagen

LilleFly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 13:43   #62
ericka
Nytt Medlem
 
ericka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 1
ericka er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Jeg er ikke helt nybegynner, men har bestemt meg for en "restart" 1. juli Er det flere Juli-startere her?

Starter på mandag! Håper jeg får bli med!

ericka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 20:16   #63
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av ericka, her.

Starter på mandag! Håper jeg får bli med!

Sleng deg med, her er det rom for fler!

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 20:20   #64
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Jeg spiste relativt mye karbohydrater på torsdag (to brødskiver med brunost på jobb, og ut på thai-restaurant på kvelden) og i går(sjokolade og kinamat ), men i dag har jeg vært kjempeflink til tross for familiesamling/barnebursdag. Spiste to smørbrød med karbonader, men lot brødet ligge igjen Var heldigvis ingen som reagerte noe særlig på det Men fyyyy flate så vanskelig det var å la kakene stå i fred! Måtte smake to t-skjeer av samboeren min, men det går fint. Blir ikke helt ketogent når vi er bortreist sånn som nå, men det får bare være. I kveld har jeg klart å "krangle" meg til å lage middag, så det blir laks med blomkål og seterrømme til meg, og poteter til resten av familien

God helg alle sammen!

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 20:39   #65
Pia72
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 1
Pia72 er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Det er en Juli starter til her asså, og det er meg. Har bare vært inne å lest, og nettopp registrert meg, så her er jeg fersk både på den ene og andre måten. Er 39 år og har en del kilo å ta fatt på etter minstemanns ankomst for 3 år siden, på tide nå ;-) Har aldri prøvd lavkarbo før, men blei litt inspirert av noen på jobb, så nå er jeg faktisk i gang ( siden 29. juni)
Etter første uka reduserte jeg med 2,7 kg, så da vet jeg at jeg må ha gjort noe rett i allefall, vet det vil gå roligere etterhvert. Synes ting går veldig greit, to -tre slappe dager først, men så blei det ok.
Bare innom i kveld også, må vel se å få laget meg en ticker etterhvert..

Pia72 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: }40 karbo Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 09:26   #66
nightly
Medlem
 
nightly sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 38
Innlegg: 228
nightly er ny på veien

Sv: Juli-startere 2011

Jeg begynte på torsdag, og det ser jaggu ut som om vekta har gått ned 1,2 kg

__________________


"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 10:28   #67
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Velkommen til alle nye

Jeg har bare holdt på med lavkarbo siden fredag for halvannen uke siden - og allerede viser vekten -4,9 kg. Så for meg funker dette knallbra!! Det skal sies at jeg har MYYYYYYYYE å ta av

Jeg har lært utrolig mye av å lese rundt i forumene her inne, og er ikke i nærheten av utlært på hvordan dette funker. Men jeg var i 30-årsdag i går, men kaker og foccacia, iskrem og brownies - masse digg.

Jeg spiste salat med kylling og pasta - masse aioli og drakk pepsi max. Jeg syntes jeg var veldig flink! Men det verste var at kakene og tingene ikke fristet engang. og DET har jeg ikke vært med på før. DET er det som gjør jeg faktisk tror jeg skal klare dette - jeg har ikke lyst på tull og tøys lengre. Fantastisk følelse

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 16:38   #68
LilleFly
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 128
LilleFly er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Så flink du er litt for tung!! Jeg mistenker at jeg ikke får i meg nok fett faktisk... Må bli flinkere til å spise mer.
Og idag har jeg veie pause

LilleFly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 19:04   #69
nightly
Medlem
 
nightly sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 38
Innlegg: 228
nightly er ny på veien

Sv: Juli-startere 2011

Imponerende Littfortung!
Jeg sprakk i sted og spiste litt potetgull, har tidenes verste hodepine og feber, så jeg syns så synd i meg selv..Kjennes ut som hodet skal sprenges

__________________


"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 19:15   #70
mamz
Medlem
 
mamz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 310
mamz er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Huffåhuff...her har jeg spist masse rart i helga, har vært på Festival så alt sklei ut, ble noen øl også..jaja, må komme meg på rett vei igjen fort-fort
Nå når jeg har spist masse "rart" føler jeg meg oppblåst og uvel, da vet jeg hvor godt d føles når jeg holder meg til lavkarbo'n min, men innimellom blir det vel litt utskeielser litt vanskelig når man ligger bort og ikke har sitt eget kjøkken.
Så nå blir det strengt et par dager for min del

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 19:45   #71
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Takk, Nightly og LilleFly Men jeg spiser myyyyyyye fett, tror jeg Og det hjelper nok en del på fettbålet mitt! Jeg er livredd for å ikke få i meg nok fett - så jeg kan finne på å spise en osteblings (altså en bit ost) med majones på, bare for å kjøre opp fettprosenten... Eller kjøre en osteskive i mikroen for så å smøre meierismør på etterpå. Hadde noen sett meg, hadde jeg følt meg som en gris...

Men vekten skal ned! Så da får jeg heller være litt gris på kjøkkenet mitt

Ha en fin søndagskveld, alle sammen

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 19:56   #72
LilleFly
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 128
LilleFly er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av LittForTung, her.

Takk, Nightly og LilleFly Men jeg spiser myyyyyyye fett, tror jeg Og det hjelper nok en del på fettbålet mitt! Jeg er livredd for å ikke få i meg nok fett - så jeg kan finne på å spise en osteblings (altså en bit ost) med majones på, bare for å kjøre opp fettprosenten... Eller kjøre en osteskive i mikroen for så å smøre meierismør på etterpå. Hadde noen sett meg, hadde jeg følt meg som en gris...

Men vekten skal ned! Så da får jeg heller være litt gris på kjøkkenet mitt

Ha en fin søndagskveld, alle sammen


Jeg tror jeg skal begynne å leke gris med deg God ide, tror jeg skal begynne å spise ost med majones og meierismør her også ! jeg får ikke i meg nok fett så skal uten tvil bli flinkere til det!


Sist redigert av LilleFly : 10-07-11 kl 20:19.
LilleFly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 12:58   #73
Idu
Juniormedlem
 
Idu sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 40
Innlegg: 17
Idu er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Hmmm... jeg ble tatt litt på senga i går...

Her i huset er vi to som skal gå ned i vekt... og gubben en del mer enn meg.
Vi skulle prøve oss på ketose begge to, men da han nesten ble gal av abstinenser, slapp og sinna, ble det til at han spiste en stor porsjon ris, og siden har han spist ganske bra med karbohydrater... Ett rundstykke her, litt ris der, pasta og pølser, ritz-kjeks til osten osv. Og samtidig har han dytta i seg omtrent like mye fett som jeg. Og jeg har kjefta litt... "du kan ikke spise både masse fett og karbohydrater".

Men så veide vi oss i går.... og han har faktisk gått ned mer enn meg! Og jeg som er så strikt på maks 20 karber. Ikke det at jeg ikke er glad på hans vegne, men jeg skjønner ikke helt hvordan det kan ha seg?

Nå skal det sikkert sies at hans største fiende i kosten har vært melk, gjerne ett par liter melk hver dag, og nå har vi ikke hatt det i hus på flere uker. Han har aldri vært noen godtesnop som meg, og ellers spist både ganske sunt og passe mye.

Noen som har noen forklaring?

Idu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Atkins. Startvekt: 91 kg. Skal ned til 72 i første omgang. Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 20:08   #74
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Tja, Idu, kan det være at han har mer å ta av? At han er i kaloriunderskudd til tross for karbohydratene? At han ligger under "den magiske grensen" til Lutz på 72g/kh pr dag?


Her var jeg ganske så lykkelig i "dag tidlig" (les: for en halvtime siden) da jeg stod opp og veide meg, og så at vekta stod på det samme som på fredagen! Hadde som sagt planlagt en skikkelig utskeiingshelg - torsdag var det ris og alkohol, fredag ble det litt mer Både sjokolade, french fries, kinamat og mengder med ris fant veien inn i mitt gap - noe jeg ble straffet for natt til lørdag da eksemen min slo ut. Har bare atopisk eksem på fingrene, men med en gang jeg har spist litt mer karbohydrater enn jeg bør får jeg blemmer og deretter åpne sår Så det er om å gjøre å være flink. Resten av helga holdt jeg meg ganske greit i skinnet - i alle fall under 70 gram hver dag Og i dag er jeg back on track, sett bortifra jordbærene

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 23:40   #75
Christine
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 56
Christine er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Eg heng meg på her eg

Starta ganske så brått fredag 08.07.
Har gått over all forventning egentlig so no er eg veldig spendt på forsettelsen.

Er 75 kg og har bmi på lettere overvekt. Er ikkje mange kiloane til eg er normalvektig; så det blir mitt første mål. Har snikvegd meg og enda ikkje gått ned noko... Spendt på korleis det går på vegedag på fredag!

Christine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
April 2011-startere? dakota Optimal Ernæring 3 19-03-12 20:06
Olsokutfordringen -3kg 29. juli Regret Lavkarbo generelt 87 29-07-11 21:23
Mars-startere! Mimosaen Ketolysekuren 138 18-06-10 16:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no