Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Endometriose og lavkarbo

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-01-14, 23:53   #1
moniq
Juniormedlem
 
moniq sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 55
Innlegg: 23
moniq er på en erverdig vei

Endometriose og lavkarbo

Leser litt forskjellige meninger om kombinasjonen av lavkarbo og endometriose rundt på nettet, men er det noen her som har erfaringer med dette?
Har dere blitt bedre, verre eller ikke merket noe?

__________________
Start: 97
Delmål 1: 90...
Delmål 2: 80...
Delmål 3: 70...
Mål: 65 (Juhuuuu som jeg gleder meg)
moniq er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 14:00   #2
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Endometriose og lavkarbo

Hei

Jeg ser denne tråden er gammel, men svarer likevel. Jeg har mindre smerter på lavkarbo og har heller ikke hatt noen voksende cyster som viser på ultralyd. Jeg har også hormonspiral nå, så det kan jo spille en rolle. Jeg føler meg også mindre hormonell på lavkarbo.

Jeg fikk diagnosen for to år siden etter jeg hadde en cyste på størrelse med en appelsin på eggstokken som sprakk. Så jeg var ikke klar over at smertene var forårsaket av endometriose. Men jeg har lite smerter nå.

Jeg tror at lavkarbo kan hjelpe å balansere hormoner, så det er nok en sjanse for at lavkarbo kan være bra. Jeg har ikke sett noen studier på endometriose spesielt, men det funker for meg.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo eller ikke lavkarbo? hermanlizm Spørsmål og svar 11 24-02-11 16:55
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? Jolly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 03-02-11 21:05
Kan endometriose påvirkes av kosthold? Max Fysisk og mental helse 3 19-10-08 23:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no