Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Nesten sprekk

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-06-10, 00:59   #1
Ada
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 44
Innlegg: 37
Ada er på en erverdig vei

Nesten sprekk

Hei, hei.

I dag holdt jeg nesten på å sprekke. Var utrolig sulten på handletur (noe jeg vet ikke er bra), på en butikk rett ved siden av Mac Donalds . Men, så klarte jeg heldigvis å tenke på alle fordelene lavkarbo kostholdet gir meg. Jeg er så glad for at jeg klarte å styre meg. Det tror jeg ikke jeg hadde klart på et vanlig lavkalori kosthold, så takk gud for lavkarbo og ketose

Hilsen stolt Ada

Ada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 01:02   #2
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien
Wink

Sv: Nesten sprekk

Ja det er mange fristelser der ute! Best å vite hva man skal handle

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 08:59   #3
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Nesten sprekk

McDonalds fungerer helt fint på ketolyse. Salaten med grillet kylling uten dressing og krutonger har 4 karbo og den metter godt.

Men det er helt supert at du greide å la vær, det aller beste er å greie å si nei

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 10:08   #4
MorStine
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 44
Innlegg: 1.651
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Nesten sprekk

Ja, fristelser er et jammen nok av, har måttet kjøpe en pakke med ost å maule mange anger jeg Dumt å gå sulten på butikken ja Og det blir ofte mye dyrere da

Godt gjort å stå i mot:klapp:

__________________
Er nå i gang med LCHF
It's no hocus pocus, it's all about the focus!
MorStine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 10:17   #5
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Nesten sprekk

Hvis du har sett filmen "Fathead" så vet du at McDonalds ikke er den værste plassen du kan spise. Det du må passe på, er å ikke spise pommes frites, innbakte saker eller hamburgerbrødet, ellers er det nesten "fritt fram".
Det er nok litt sukker i dressinger, ketchup osv, men det er bedre enn å kjøpe seg frukt/kaker/boller/sjokolade/baguetter...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 17:20   #6
MinaMarie85
Juniormedlem
 
MinaMarie85 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lommedalen
Alder: 38
Innlegg: 23
MinaMarie85 er på en erverdig vei

Sv: Nesten sprekk

Jeg jobber i et bakeri der det lukter nybakte boller HELE dagen...Alt er tilgjengelig OG gratis så jeg kjenner at det er EKSTREMT vanskelig å la være når sukkersuget kommer og tar meg. Har derfor med meg sukkerfri gele og funlight så jeg greier å få stilt det verste, men jeg håper inderlig det går over snart (sukekrsuget altså) for det er grenser på min viljestyrker også....Har riktignok bare holdt på i halvannen uke, så litt til går nok, men noe mer enn et par uker til kjenner jeg at kan bli vanskelig å styre unna med tankekraft og gele :P

MinaMarie85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nesten 4 kg ned på ei uke :) Huldra72 Lavkarbo generelt 6 04-04-10 21:41
Nesten mål martina Dr Lindbergs 0 18-03-10 23:55
Nesten helt ny... nita58 Ketolysekuren 1 01-05-07 11:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no