Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Tror du på engler?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-07-10, 10:27   #1
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Tror du på engler?

Ja, tror du på engler?

Hva synes du om arbeidet til Mârtha Louise? Er det heeelt fjernt, eller tror du på dette?

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 11:19   #2
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tror du på engler?

Jeg tror på engler. Tror på "spøkelser" også, jeg. Har opplevd litt fra begge deler så jeg kan ikke la være å tro heller, på en måte.

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 11:23   #3
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av wander, her.

Jeg tror på engler. Tror på "spøkelser" også, jeg. Har opplevd litt fra begge deler så jeg kan ikke la være å tro heller, på en måte.

Åh, fortell !!!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 12:30   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av Sivensvans, her.

Ja, tror du på engler?

Hva synes du om arbeidet til Mârtha Louise? Er det heeelt fjernt, eller tror du på dette?

Jepp. Tror på at vi har en "hjelper" som alltid er der og passer på oss også. Min er der i alle fall.

Nå vet jeg ikke akkurat hva Märtha driver med sånn i detalj, men at det finnes mye mer enn det vi ser med det blotte øyet er jeg ikke i tvil om.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 12:48   #5
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jepp. Tror på at vi har en "hjelper" som alltid er der og passer på oss også. Min er der i alle fall.

Nå vet jeg ikke akkurat hva Märtha driver med sånn i detalj, men at det finnes mye mer enn det vi ser med det blotte øyet er jeg ikke i tvil om.

Enig med du Jeg har også (minst) en hjelper - helt fantastisk i grunn. Det slår aldri feil - jeg ber om hjelp til stort og smått, og får det

Blindtarmen min sprakk for et år siden - det var da jeg for alvor fikk kontakt og helt fantastisk hjelp. Og, siden har det bare fortsatt.

Jeg var heeelt lukket ang dette før denne episoden som rett og slett forandret livet mitt - og, ikke minst mine tanker ang "slike" ting. Man tror det ikke før man får se det, vet du



Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 15:28   #6
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

Jeg har også hjelpere; en engel og en liten gnom...og den siste er ikke helt god altså Skøyer'n ...mange måter å hjelpe på har jeg skjønt etterhvert

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 15:33   #7
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Jeg har også hjelpere; en engel og en liten gnom...og den siste er ikke helt god altså Skøyer'n ...mange måter å hjelpe på har jeg skjønt etterhvert

Jeg har flere, i alle fall to eldre kvinnelige som jeg ikke merker noe særlig til og en yngre mannlig som kan finne på snåle ting. I tillegg var det en dame på en alternativmesse som mente at jeg hadde 8 eller 9 stykker, men jeg tror faktisk mer på min venninne som påviste de tre jeg nevnte over.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 16:24   #8
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Tror du på engler?

Jeg tror ikke på engel sånn i kristen forstand...men jeg vet at jeg har hjelpere.
De fleste har jo flere hjelpere å de veksler litt mellom å være "hovedhjelper" ut i fra hvilken periode i livet vi er i å hva vi trenger.
Jeg er medium så tror på mye mellom himmel og jord.

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 17:59   #9
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av Sivensvans, her.

Enig med du Jeg har også (minst) en hjelper - helt fantastisk i grunn. Det slår aldri feil - jeg ber om hjelp til stort og smått, og får det

Blindtarmen min sprakk for et år siden - det var da jeg for alvor fikk kontakt og helt fantastisk hjelp. Og, siden har det bare fortsatt.

Kan du fortelle litt om hvordan hjelp du fikk? Syns dette er veldig interessant. Skulle gjerne også hørt litt om hvordan det fungerer når du ber om hjelp og får hjelp, og i det hele tatt alt He he. Og at det bare dukka opp helt plutselig da, og fortsetter etterpå, fantastisk. Jeg er fascinert av dette temaet, som du kanskje skjønner

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 18:00   #10
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Jeg har også hjelpere; en engel og en liten gnom...og den siste er ikke helt god altså Skøyer'n ...mange måter å hjelpe på har jeg skjønt etterhvert

Høres morsomt ut med den gnomen

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 20:35   #11
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Tror du på engler?

Ja eg trur på englar. Men eg er kristen, og eg syns Märtha Louise er nifst "langt ute" i forhold til vår tru om englar og åndsmakter.
Verneengelen til eldste dottera mi kontakta meg ein gong da ho var lita og trong hjelp. Det var ei veldig spesiell oppleving.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 21:16   #12
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Tror du på engler?

Ja, eg trur på englar, eller hjelparar som eg kallar dei..
Har vokst opp i trua på sånt.. Mamma ser gjenferd dagleg, to av søskena mine ser, Eg og mormor forutser ulykker, og tippoldemora mi var ei skikkelig spåkjerring som skal vere gla ho ikkje levde på 1500-tallet...
Og pappan min har vert eit gjennferd......

Helparar kan vere kven som helst, men er veldig ofte avdøde slektningar og vener... Sjølv har eg med med Pappa og Farmor, men innimellom stikker andre innom.. Det kjem heilt an på kven sin hjelp og støtte ein treng i den perioden av livet.. I tillegg til hjelparane har eg to Guidar.. Det er ein liten samisk sjaman, og ei irsk druide...

Viss ein treng støtte eller hjelp i kvardagen, er det berre å be dei om hjelp, det kostar deg ingenting, prøv, det funkar! Uansett kor liten eller stor tingen du ber om, so vil du merke respons!

__________________


Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 21:38   #13
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av Hette, her.

I tillegg til hjelparane har eg to Guidar..

Hva er forskjellen på hjelpere og Guider? Jeg har flere "hjelpere/guider" som du sier, men kaller de for hjelpere/veiledere... Kanskje det samme som du mener?

I tillegg til engelen og den lille gnomen, har jeg en eldre mann m/hatt , som jeg tror jeg vet hvem er (han kan være to forskjellige) og en sykepleierske(fra gamle dager) som jeg også tror jeg vet hvem er. I tillegg ett par mer diffuse...

Veldig fint

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 21:44   #14
Sykepleierstudine
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 53
Sykepleierstudine er på en erverdig vei

Sv: Tror du på engler?

Jeg har 3 hjelpere som hjelper meg både dag og natt 24/7.
De heter Gud Faderen, Jesus Kristus og den Hellige Ånd.
Disse er tilgjengelig for alle mennesker, og vil du ha kontakt, så er det bare å rope på de Vil du bli enda mer kjent med de, så selges Bibelen - Guds ord på de fleste bokhandler. Eller kanskje har du en i hylla?

Sykepleierstudine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver Lavkarbo! Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 21:58   #15
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Tror du på engler?

Det er nok ikkje so veldig stor forsjell på Guide og hjelpar, men hjelparane er oftast venner eller slektningar som hjelper ein med det daglege, og som er der for ein heile tida..
Ein guide er ein som har vert veldig spirituell då han levde, feks. ein sjaman, in dianar, munk osv...
Desse har i oppgave å hjelpe ein på vegen med dei spirituelle oppgåvene ein har her i livet.. Eg har nyleg starta som healer, og jobbar med å forbedre mine klarsynte evner... Dette er oppgåver som guidane mine hjelper meg med...

Alle har hjelparar, men ikkje alle har guidar...

__________________


Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 22:22   #16
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av Sykepleierstudine, her.

Jeg har 3 hjelpere som hjelper meg både dag og natt 24/7.
De heter Gud Faderen, Jesus Kristus og den Hellige Ånd.
Disse er tilgjengelig for alle mennesker, og vil du ha kontakt, så er det bare å rope på de Vil du bli enda mer kjent med de, så selges Bibelen - Guds ord på de fleste bokhandler. Eller kanskje har du en i hylla?

Hei Sykepleierstudinne!
Eg trur også at det fins ein Gud, men eg kan ikkje sei kva slags religion eg høyer til i, for eg ser gode ting i alle religioner, og trur at alle bunner i den samme trua viss ein ser langt nok tilbake..

Dei evnene eg har, brukar eg utelukka av godheit, og den gaven eg har fått er heilt fantastisk! Eg kan hjelp folk, fjerne smerte og gjere livet deira enklare!
Ein slik gave bør ein bruke viss ein har den, og eg kan ikkje sjå noko som seier at dette ikkje bør brukast! Jesus var ein fantastisk healer, og eg trur alle har desse evnene i seg, til forsjellig grad, og på forsjellige måtar..

Vi er jo alle Guds barn, og nokre fantastiske skapningar! Kvifor ikkje bruke alle evnene han har gitt oss??

__________________


Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 22:25   #17
Nurk
Medlem
 
Nurk sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 111
Nurk er ny på veien

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Ja eg trur på englar. Men eg er kristen, og eg syns Märtha Louise er nifst "langt ute" i forhold til vår tru om englar og åndsmakter.

Signerer dette 100%

__________________
92-91-90-89-88-87-86 85 84 83 82 81 79 77 75
Veldig motivert og jeg SKAL klare det denne gang!...
Nurk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo max 30 kh daglig Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 22:34   #18
Øystein
Medlem
 
Øystein sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 196
Øystein er på en erverdig vei

Sv: Tror du på engler?

Jeg tror ikke på engler, religion og andre unaturlige ting. Det finnes alt for mange bevis på at vi ikke er skapt av en gud.

__________________

Øystein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 23:59   #19
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av Hette, her.

Det er nok ikkje so veldig stor forsjell på Guide og hjelpar, men hjelparane er oftast venner eller slektningar som hjelper ein med det daglege, og som er der for ein heile tida..
Ein guide er ein som har vert veldig spirituell då han levde, feks. ein sjaman, in dianar, munk osv...
Desse har i oppgave å hjelpe ein på vegen med dei spirituelle oppgåvene ein har her i livet.. Eg har nyleg starta som healer, og jobbar med å forbedre mine klarsynte evner... Dette er oppgåver som guidane mine hjelper meg med...

Alle har hjelparar, men ikkje alle har guidar...

Takk, Hette Veldig interessant.
Ta vare på evnene dine og lykke til med oppgaver og healing

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 00:24   #20
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av Øystein, her.

Jeg tror ikke på engler, religion og andre unaturlige ting. Det finnes alt for mange bevis på at vi ikke er skapt av en gud.

Så du opplever aldri uforklarlige ting i livet ditt?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 00:25   #21
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Tror du på engler?

Nei, tror ikke på engler, ikke på gjenferd og ikke på UFOer. Ikke på snåsamannen heller. Tror heller ikke at krystaller har helende egenskaper.

Apropos krystaller... (litt off topic her, men) jeg kom til å tenke på at det er bare de vakreste steinene som har spesielle egenskaper. Horfor har ikke f.eks. granitt eller gneis noe fint over seg? En stakkars liten gråstein betyr ingenting, liksom.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 00:58   #22
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Nei, tror ikke på engler, ikke på gjenferd og ikke på UFOer. Ikke på snåsamannen heller. Tror heller ikke at krystaller har helende egenskaper.

Apropos krystaller... (litt off topic her, men) jeg kom til å tenke på at det er bare de vakreste steinene som har spesielle egenskaper. Horfor har ikke f.eks. granitt eller gneis noe fint over seg? En stakkars liten gråstein betyr ingenting, liksom.

Hei Veggpryd!
Eg har aldri sett med inn i steinane oog deia eigenskapar, men dei kan alle bli brukte, granitt hjelper feks. leveren, mot infeksjoner og fruktbarheit!

Sjølv brukar eg ingen hjelpemiddler når eg healer, det er ikkje nødvendig...

__________________


Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 01:11   #23
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av Hette, her.

Hei Veggpryd!
Eg har aldri sett med inn i steinane oog deia eigenskapar, men dei kan alle bli brukte, granitt hjelper feks. leveren, mot infeksjoner og fruktbarheit!

Sjølv brukar eg ingen hjelpemiddler når eg healer, det er ikkje nødvendig...

Hehe! Det var da enda godt!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 01:12   #24
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Hehe! Det var da enda godt!


Tenkte eg måtte jo finne noke til deg på ein trist liten stein!

__________________


Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 10:58   #25
Øystein
Medlem
 
Øystein sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 196
Øystein er på en erverdig vei

Sv: Tror du på engler?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Så du opplever aldri uforklarlige ting i livet ditt?

Joda det gjør jeg. Pga manglende kunnskap om forskjellige ting

__________________

Øystein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tror jeg gir opp Sense Ketolysekuren 22 03-05-09 14:02
Tror du det finnes engler? mofe Generell diskusjon 302 20-08-07 09:09
Tynnere enn du tror? Dorothy Generell ernæringsdebatt 10 09-07-06 19:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no