Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Afrikansk mango

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-02-12, 14:08   #51
knbn
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 1
knbn er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

Hei

ADVARSEL!!!
Eg bestilte 2/2-12 1 stk boks med afrikans mango for bare 18 kr i porto. Eg har per dags dato ikkje mottatt nokon boks og i dag ser eg i tillegg på kontoutskrifta mi at eg er trekt med 99 USD den 17/2, altså mindre en 17 dager etter bestilling. Hjelp!!! Kva gjer eg nå. Må eg bytte konto?

knbn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: normalt Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 18:10   #52
Malenee
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 8
Malenee er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

I går dukket det opp i posten !

Malenee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Rode Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 19:29   #53
irene2503
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 3
irene2503 er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

Malene, oppdater med hvordan pillene funker =)

irene2503 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spiser det jeg vil Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 22:45   #54
Lena_Marie1989
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 2
Lena_Marie1989 er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

jeg som veldig mange andre her har vært like dum og bestilt begge to..!

Jeg har nå fått ring og avbestilt, så håper det er i orden, men for sikkerhetsskyld skal jeg kontakte banken imårra og få de til og ordne slik at det firmaet ikke kan trekke meg mer, evnt sperre kontoen og skaffe nytt ...

Nå er det bare og vente å se om jeg mottar noe da, slik som den "snille" damen i tlf lovet..! Jeg har ihvertfall lært av dette!

Lena_Marie1989 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 04:12   #55
atina87
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 1
atina87 er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av knbn, her.

Hei

ADVARSEL!!!
Eg bestilte 2/2-12 1 stk boks med afrikans mango for bare 18 kr i porto. Eg har per dags dato ikkje mottatt nokon boks og i dag ser eg i tillegg på kontoutskrifta mi at eg er trekt med 99 USD den 17/2, altså mindre en 17 dager etter bestilling. Hjelp!!! Kva gjer eg nå. Må eg bytte konto?


Jeg bestilte selv 31.januar. 14.februar trakk dem pluttselig 577.15kr og 16.februar 522.86kr... Jeg hadde ennå ikke fått prøvepakkene fra MetaBurn og Aferikansk Mango jeg hadde bestilt og betalt. Syntes dette var veldig spesielt, siden det da var avbestillingstid innen 17 dager på den ene og 19 på den andre. Så fikk naboen til å avbestille sin før hun gikk på smellen. Hun ringte først, å kom til hun som snakket rimelig dårlig norsk, så la fort på. Hun sendte så mail for å avbestille hennes og mine. Hennes ble da avbestilt, men var allerede trukket fra konto (Hun bestilte dagen etter eller to dager etter meg). Jeg måtte selv sende min egen mail selvom mine avbestillings nr. sto i hennes mail.
Pakken(e) min(e) fikk jeg ikke før 17.februar... Det kan være muligheter for å få pengene igjen, om man sender mail eller ringer (Husker ikke hva naboen sa de sa) innen 30 dager. Men er ikke for sikkert.

atina87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 09:21   #56
Tiger
Medlem
 
Tiger sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Engledalen
Alder: 55
Innlegg: 109
Tiger er ny på veien

Sv: Afrikansk mango

Jeg har også gått i fellen og bestilt gratis produkter.
Portoen ble trekt med en gang. 14 dager senere trakk de ca 1700,- kr av kontoen min!
Jeg har måttet sperre kortet, og bestille nytt.

Finner ingen e-mail for å sende klage og forlange pengene tilbake....
Må en virkelig gå til anmeldelse for å få pengene tilbake?

Tiger er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forever Aloe Vera Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 09:24   #57
Tiger
Medlem
 
Tiger sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Engledalen
Alder: 55
Innlegg: 109
Tiger er ny på veien

Sv: Afrikansk mango

Fant denne mailadressen. support@africanmng.
com
Er neppe i norge, men jeg sende de en mail på norsk, så får jeg se....

Tiger er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forever Aloe Vera Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 09:34   #58
Tiger
Medlem
 
Tiger sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Engledalen
Alder: 55
Innlegg: 109
Tiger er ny på veien

Sv: Afrikansk mango

Prøvde å ringe dette 800 nr nå, og trykket 2 for norsk.
Kom til ei dame som kun snakket engelsk. Fikk beskjed om å ringe i morgen kl 8 AM.

Jeg kom til linken via FB. Flere som gikk i fella der?
Må kunne gå an å klage til FB også.

Tiger er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forever Aloe Vera Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 12:19   #59
Malenee
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 8
Malenee er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

Er det bare jeg som har fått produktene ? Ikke har de trukket noe peng fra meg heller ..

Malenee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Rode Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 15:22   #60
amandaw
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 1
amandaw er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

Jag har också beställt Ska ringa & avbeställa & ringa banken.. Känner mig lurad, så dumt att jag inte googlade först!

amandaw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ingen Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 19:09   #61
milla84
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 26
milla84 er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...tml#xtor=RSS-3

milla84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 19:22   #62
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Afrikansk mango

Har sett varianter av dette med bilder av både Jennifer Lopez og Charlize Theron. Facebook har utenlandske reklamer som driter i/ikke har satt seg inn i norsk lovgivning. Vi nordmenn har et godt og strengt regelverk i utgangspunktet, her til lands, så det er sikkert mange som er naive i møte med utenlandsk reklame fra "hvorsomhelst".

Mange av reklamene er ikke engang oversatt av mennesker, men masseprodusert med Google Translate til et utall språk. Facebook kjenner IP-adressen din og vet dermed hvilket land du er fra, og kan skreddersy reklamen etter det stedet du logger deg på fra, eller nasjonaliteten du har oppgitt i profilen.

Så lenge Facebook har slike useriøse samarbeidspartnere på sidene sine, så anbefaler jeg å enten droppe å klikke på annonsene deres, eller i det minste gjøre grundige undersøkelser på egenhånd før man bestiller noe.

Bestiller du noe via en norsk nettside, er det litt større sjanse for at annonsøren ikke kan bryte markedsføringsloven og lure seg vekk (.no-adresse)

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 20:21   #63
Sporty123
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 1
Sporty123 er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

Er nok lettlurt jeg også... bestilte begge deler 6.februar til kr 18,- pr stk. Ikke mottatt noe ennå, men igår trakk de meg 518,- og 99,- fra konto... Jeg har nå sperret kortet jeg brukte ved bestilling, så håper de ikke kan trekke mer...! Skal ringe banken imorgen for ordentlig info angående dette, i kveld ringte jeg de som ordner med sperre av kort. Der fikk jeg info om at det var kortet som ga tilgang, og ikke konto.
Er det noen som har hatt suksess med avbestilling via mail? Og til hvilken mailadresse? Og hva med om man ikke har bestillngskoden? Jeg var jo så dum og blåøyd at jeg tenkte: jaja, 2 x 18 kroner kan jeg avstå om produktene ikke skulle komme...så koden tok jeg ikke ut da jeg ikke var tilknyttet printer i gjerningsøyeblikket .... Og de 17 dagene var jo en smell tydeligvis..

Sporty123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn mat er god mat! ;) Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 08:07   #64
Tiger
Medlem
 
Tiger sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Engledalen
Alder: 55
Innlegg: 109
Tiger er ny på veien

Sv: Afrikansk mango

Har ringt igjen nå kl 8.00
Traff på nytt en engelsktalende dame.
Nå fikk jeg beskjed om å ringe igjen om 5 timer for å komme til den norske kundeservicen. Jeg får prøve igjen etter kl 1.
Får jeg fremdeles ikke tak i noen da, drar jeg på politistasjonen i morgen og anmelder hele dritten!

Tiger er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forever Aloe Vera Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 09:25   #65
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av Tiger, her.

Har ringt igjen nå kl 8.00
Traff på nytt en engelsktalende dame.
Nå fikk jeg beskjed om å ringe igjen om 5 timer for å komme til den norske kundeservicen. Jeg får prøve igjen etter kl 1.
Får jeg fremdeles ikke tak i noen da, drar jeg på politistasjonen i morgen og anmelder hele dritten!

hva med forbrukerinspektørene eller hva de heter?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 09:36   #66
Tiger
Medlem
 
Tiger sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Engledalen
Alder: 55
Innlegg: 109
Tiger er ny på veien

Sv: Afrikansk mango

Takk for linken milla! kjempenyttig!

Tiger er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forever Aloe Vera Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 10:01   #67
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Har sett varianter av dette med bilder av både Jennifer Lopez og Charlize Theron.

Sannsynligheten for at disse kvinnene virkelig har stilt opp på reklame for dette tydeligvis ekstremt useriøse produktet er vel omtrent lik 0. Med mindre de har fått så godt betalt at de har gitt f*** i seriøsiteten.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 10:14   #68
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Sannsynligheten for at disse kvinnene virkelig har stilt opp på reklame for dette tydeligvis ekstremt useriøse produktet er vel omtrent lik 0. Med mindre de har fått så godt betalt at de har gitt f*** i seriøsiteten.

Disse nettsidene er så useriøse at de bare plukker et bilde av en kjendis og bruker uten skruppler i det hele tatt.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 12:56   #69
Fly
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 1
Fly er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

Jeg fikk produktene for et par dager siden og tenkte ikke noe mer over det. Men så i dag oppdaget jeg det var trukket over 500 kr... og for et par dager siden var det trukket omtrent samme beløp.
Jeg som er sååå skeptisk til sånne ting har virkelig gått fem på, nesten godt å lese det er flere som meg.
Jeg har fått sperret bankkortet mitt så jeg håper det er ute av verden med en lærdom som kostet ca 1000 kr.

Fly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Andre Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 22:01   #70
Lena_Marie1989
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 2
Lena_Marie1989 er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

Jeg har blitt trekt 1094,60 fra kontoen min... Det er etter bare 15 dager, IKKE 30 sånn som det står på nettsida deres..!
Jeg har vært i banken og sperret kortet mitt, og fått fiksa nytt kort, så nå håper jeg det er over..!

Det er en j*vla dyr lekse, men jeg har ihvertfall lært..! Blir spennede å se om det faktisk dukker opp noe i posten...
Hvor lang tid tok det før du fikk dine Malenee??

Lena_Marie1989 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 22:07   #71
milla84
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 26
milla84 er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

har fått afrikanske mangoen, men ikke metaburn eller hva det het. har dere fått begge?

milla84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 06:46   #72
blondheks
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Skedsmo
Alder: 50
Innlegg: 5
blondheks er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

gikk i samme felle som mange andre her , men har nå fått mangoen og meta burn.....og jupp blitt trekt PENGER, men takket være dere fant jeg nummret her inne og ringte i dag .... hehe... jeg valgte engelsk da jeg er ganske god der alikevell.... og trooo meg hun dama fikk høre om hva jeg synes om sen levering ,masse penger trekt osv osv . Sa det til henne at en prøveperiode tilsvarer at du faktisk får PRØVE produktene i den PERIODEN! Endte opp med å stoppe abonomanget og hehe fikk 2 flasker gratis nå. Men jeg informerte henne også at dette blir stoppet fra min konto i DAG! Husket også å få avbestillings nr ( de oppgir ikke de før du spør)

Så da har jeg betalt litt over 1000 kr for 2 flasker av vær.. jadda man lærer!!!

Men det tok over 15 dager for meg å få flaskene , hadde jeg ringt mens jeg ventet hadde jeg fått en forlengelse sa hun på 30 dager.

Så nå skal jeg i allefall prøve dette og se..

__________________
Heksa
blondheks er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 07:59   #73
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Afrikansk mango

Bare et godt tips:

Alle burde ha et kredittkort som de (kun) bruker til netthandel (og når man er på ferie). Jeg handler aldri på nett med bankkortet mitt siden det er knyttet opp mot bankkontoen min.
Med et kredittkort har man forsikring -det viktigste er at lønnskontoen ikke kan bli tømt! - og man kan gå på kortutsteder og få pengene tilbake om det er trekt urettmessige (ikke "signerte") beløp fra kortet.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 08:13   #74
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av blondheks, her.

gikk i samme felle som mange andre her , men har nå fått mangoen og meta burn.....og jupp blitt trekt PENGER, men takket være dere fant jeg nummret her inne og ringte i dag .... hehe... jeg valgte engelsk da jeg er ganske god der alikevell.... og trooo meg hun dama fikk høre om hva jeg synes om sen levering ,masse penger trekt osv osv . Sa det til henne at en prøveperiode tilsvarer at du faktisk får PRØVE produktene i den PERIODEN! Endte opp med å stoppe abonomanget og hehe fikk 2 flasker gratis nå. Men jeg informerte henne også at dette blir stoppet fra min konto i DAG! Husket også å få avbestillings nr ( de oppgir ikke de før du spør)

Så da har jeg betalt litt over 1000 kr for 2 flasker av vær.. jadda man lærer!!!

Men det tok over 15 dager for meg å få flaskene , hadde jeg ringt mens jeg ventet hadde jeg fått en forlengelse sa hun på 30 dager.

Så nå skal jeg i allefall prøve dette og se..

Skulle hun refundere de pengene de hadde trekt for mye?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 19:13   #75
blondheks
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Skedsmo
Alder: 50
Innlegg: 5
blondheks er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

hehe nei det ville hun jo ikke ,,

__________________
Heksa
blondheks er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mango-is! Sivensvans Kake/dessert og snacks 6 16-06-10 21:37
Afrikansk lammegryte trillian78 Middag 4 26-12-08 12:48
Hva er GB på mango? Lollypop! Dr Lindbergs 4 18-11-07 00:46
Pakistansk gul mango Nannah Lavkarbo generelt 2 30-07-07 21:40
Mango-ostekake? nalana Kake/dessert og snacks 0 29-07-06 16:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no