Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Nybegynner

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-08-11, 17:55   #1
amsamu
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 6
amsamu er på en erverdig vei

Nybegynner

Hei!
Jeg er nybegynner i lavkarbo dietten men syns det går veldig bra.Trodde eg skulle holde ut i noen dager men nå har jeg begynt på uke 7 og har holdt meg til dietten i alle ukene.
Mage problemene er helt borte og bare det er en god grunn til å holde meg borte fra pasta,ris,poteter,brød,sukker,ferdig mat og halv fabrikat.
Er ikke så opptatt av å springe på vekten men merker godt at jeg minker og det er jeg veldig glad for
Ønsker selvsagt at flere kilo forsvinner etterhvert men stresser ikke med det,tar en dag om gangen og så lenge jeg holder meg til å spise det som er bra for kroppen så vil jeg tro at kiloene vil forsvinne om det skulle ta litt tid.Håper ihvertfall på det,he he.
Håper også at hvis de kiloene jeg ønsker vekk blir borte at jeg fortsetter på lavkarbo for jeg merker det er bra for helsa
Ellers vil jeg bare si at jeg har funnet mye nyttig innfo og mange gode oppskrifter

amsamu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo diett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nybegynner ... Jennifer87 Spørsmål og svar 2 09-08-10 11:34
Nybegynner shubby Induksjonen 3 06-07-10 14:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no