Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Blodtypedietten

Blodtypedietten

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-02-05, 20:54   #1
Bodil
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 70
Innlegg: 4
Bodil er på en erverdig vei

Blodtypedietten

Er det noen som har prøvd blodtypedietten og går det an og leve på den??? Jeg med blodtype A skal ikke ha noe vanlig mat - ikke ost, ikke melk, ikke kjøtt, ikke tomater -ikke og ikke - hva av normale mat varer kan jeg spise???

__________________
klem fra Bodil
Bodil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg, blodtype, Grete Rode diett Svar med sitat
Gammel 07-02-05, 21:02   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

se her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3176

lykke til

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-02-05, 21:06   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Velkommen med journal Bodil! (hvis det er en journal, eller har du bare lagt den feil? )

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 07-02-05, 22:49   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hei og velkommen Bodil !

Sitat:

Min kostholdsfilosofi: Lindberg, blodtype, Grete Rode diett

Det var en passe schizofren blanding....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-02-05, 23:43   #5
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Hei Bodil!

Du kan spise:
Masse, masse, masse forskjellige grønnsaker!! Tomat, aubergine og poteter er nesten det eneste av grønnsaker du IKKE kan spise Det blir for mye å ramse opp det du KAN og BØR spise
Ellers kan du spise:

Kylling
Kalkun
Egg
Soyaprodukter
Soyamelk, rismelk, syrnet melk
Grovbrød
Alle produkter laget på ris (riskaker, basmatiris, hvit ris, brunris, risgrøt osv osv)
Rugbrød, knekkebrød, Ry-vita
Cornflakes, couscous, havre
Mais, maisbrød, tortillalomper, tacoskjell, popcorn etc etc
Laks, ørret, makrell, tunfisk og masse annen fisk
Fetaost
Mozzarella
Ricotta
Alle oster på geitemelk
Yoghurt, kefir, rømme
Oljer
Peanøtter, hasselnøtter, macadamia, valnøtter
Pinjekjerner, sesamfrø, solsikkefrø, mandler, gressakrfrø
Marsipan, sjokolade,
Linser
Bønner (grønne bønner, brekkbønner soyabønner osv osv)
Masser av frukt;
Eple, pære, sitron, grapefrukt, aprikos, ananas, plommer, kirsebær, lime, fiken, melon, dadler, kiwi, guave, nektarine, rosiner, vannmelon, fersken osv osv)
Masser av bær ( praktisk talt alle typer bær)
Masse forskjellig krydder
Syltetøy, sennep, dressinger
Kaffe, grønn te, rødvin, vann...

Dette er bare NOE av den VANLIGE maten Å skrive alt tar litt for lang tid
Det finnes i tillegg masse annen 'vanlig' mat du kan spise, og masser av spennende, nydelig mer 'uvanlig' mat, eksotisk mat eller mat som kommer fra din egen fantasi.

Jeg begynner å lure på hva man IKKE kan spise, for jeg savner ingen verdens ting!

PS. Har du boken?

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 08-02-05, 17:17   #6
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

WOW, smosje!!!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 08-02-05, 17:37   #7
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg er veldig nysgjerrig: Hvordan klarer du å følge både Lindberg og Grete Roede på en gang?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg tror absolutt blodtypedietten har noe for seg Iset Blodtypedietten 8 07-08-09 10:09
Atkins + blodtypedietten? Marianne Generell ernæringsdebatt 8 10-05-05 11:07
Blodtypedietten – spis riktig for din blodtype Summer Blodtypedietten 0 28-02-04 22:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no