Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

EAT og ketolyse, noen som har prøvd begge deler?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-11-06, 12:30   #1
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 49
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

EAT og ketolyse, noen som har prøvd begge deler?

Jeg har nå fulgt Ketolysekuren i 4 mnd, og begynner å bli godt innarbeidet. Har gått ned 9 kg, og er fornøyd med å gå ned gjevnt og trutt.

Nå har det seg sånn at jeg har vunnet et EAT internettkurs. Har lest litt om eat her på forumet og på eatweb.no, og funnet ut at det egentlig er ganske likt ketolyse. 60-80% fett, 15-25% proteiner og 5-15% karbohydrater. Jeg får kursdokumentasjon i posten i morgen, der står det sikkert mer. Har forstått at det er noe faser ala Atkins, og leste også noe om "spisedag"?

Jeg vet ikke enda om jeg skal følge dette kurset til punkt og prikke, eller om jeg skal fortsette med Ketolyse. I så fall har jeg jo fått mange gode oppskrifter gratis i det minste

Jeg vil gjerne høre om andres erfaringer med EAT, gjerne i forhold til Ketolyse. Er det to sider av samme sak?

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 18:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no