Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Har ketolyse noe å si for nyrer og sånn

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-03-07, 15:24   #1
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Har ketolyse noe å si for nyrer og sånn

Jeg har bare en nyre, medfødt og har veldig lyst å begynne med ketolyse

blodtrykket mitt er greitt, men jeg hadde en periode med mye hjertebank og svimmelhet på kveldene før jeg sluttet på p-piller og ble gravid.. så jeg tror det hadde med p-pillene å gjøre..

Bør jeg gå til legen og bli klarert før jeg begynner.. er veldig redd for sånn svimmelhet og unormale ting

men vil virkelig begynne med ketolyse har tilogmed overtalt mannen over telefon netopp..

skulle bare hatt boken nå...


er det noen som har begynnertips sånn vi kan venne oss til før vi får boken?

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 15:36   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Har ketolyse noe å si for nyrer og sånn

Dette tror jeg nesten Torkil må svare på...

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 16:07   #3
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Har ketolyse noe å si for nyrer og sånn

Opprinnelig lagt inn av Mentos, her.

Jeg har bare en nyre, medfødt og har veldig lyst å begynne med ketolyse

blodtrykket mitt er greitt, men jeg hadde en periode med mye hjertebank og svimmelhet på kveldene før jeg sluttet på p-piller og ble gravid.. så jeg tror det hadde med p-pillene å gjøre..

Bør jeg gå til legen og bli klarert før jeg begynner.. er veldig redd for sånn svimmelhet og unormale ting

men vil virkelig begynne med ketolyse har tilogmed overtalt mannen over telefon netopp..

skulle bare hatt boken nå...


er det noen som har begynnertips sånn vi kan venne oss til før vi får boken?

Boka anbefaler bl.a. at en bør gå til legen før en begynner med kuren, så det bør du absolutt gjøre!
Like viktig er det å lese boken skikkelig FØR du begynner!!! Først da forstår du og får mest glede av kuren. Ta den tid du trenger for det og nyt så en alletiders kur!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 17:32   #4
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Har ketolyse noe å si for nyrer og sånn

Hei
En eller to nyrer det er det samme. Ketolysekuren påvirker ikke nyrefunksjon og ikke leverfunksjon. Men kolesterolverdien i blodet senkes - og bra er det.

Ta en sjekk hos legen før og etter 4 uker. Husk å drikke godt. Ta magnesium kun hver 2. dag og slutt med magnesium etter 1 måned.
Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
EAT og ketolyse, noen som har prøvd begge deler? LilleVille Lavkarbo generelt 0 29-11-06 12:30
Utviklingen i Norsk kosthold 2005 Fedonisten Generell ernæringsdebatt 6 04-02-06 09:20
Ketolyse eller Atkins? har lyst å prøve noe av dette, men vet ikke hva... Chumpsy Ketolysekuren 13 29-07-05 23:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no